mooi kindje…
Claudia Schiffer zwanger
AMSTERDAM - Claudia Schiffer (39) is in blijde verwachting van haar derde kindje.
Het supermodel bevestigde het nieuws zelf aan de Britse Grazia. “We zijn ontzettend blij met het nieuws en kunnen niet wachten op de uitbreiding van ons gezin”, vertelt ze.
Claudia is sinds 2002 getrouwd met filmproducent Matthew Vaughn. Samen heeft het stel al twee kinderen: Caspar (6) en Clementine (5).
Beetje laat.
Paparazzo Dennis van Tellingen is vader geworden. De partner van Dennis is woensdagmiddag rond half zes bevallen van een gezonde zoon.
Dennis heeft zijn zoon Fender Benjamin Joop van Telling. De kleine weegt 3145 gram. Moeder en kind maken het goed.
@Mutsie86 wrote:
@Femke Fataal wrote::shock: Die moet het druk hebben! Maar ook veel helpende handen natuurlijk.
Deze familie werkt met een buddy systeem. Elk ouder kind is buddy van een jonger kind. Het oudere kind helpt bij het huiswerk bijvoorbeeld of let op dat kind bij uitstapjes.
Hele verantwoording vind ik :silenced:
Wij hebben ook een buddy systheem en wij hebben dan vier kinderen de oudste helpt zn broertje van 2 met zn jas aan en uit doen en zn schoenen en ik doe de jongste de middelste red zich nu wel een beetje,
hier zijn ze al jong zelfstandig over het algemeen.
maar wie is magreet beetsma ??? die ken ik niet denk ik (wij hebben ook geen tv ik kijk wel eens wat via internet )
Ze presenteert editie nl op rtl 4. Dit is ze.
Touriya Haoud bevallen van zoontje
AMSTERDAM - Actrice Touriya Haoud heeft dinsdag opnieuw een jongen op de wereld gezet. De Nederlandse beviel in Los Angeles van Cavan Thomas Vaughan, laat ze woensdag via een woordvoerder weten.
© ANPCavan is het jongere broertje van Jathan James, die in mei 2007 ter wereld kwam. Opvallend detail is dat beide knulletjes bij de geboorte exact even lang en even zwaar waren: 50,8 centimeter en 3243 gram.
Touriya, die getrouwd is met de Amerikaanse acteur Greg Vaughan, werd bekend als actrice, presentatrice en model. Ze laat weten dat het familiegeluk compleet is met de komst van Cavan.
das bijzonder, exact even lang en even zwaar! :inlove:
Ik dacht dat ze tijdens serious request vertelde dat Filemon bijna vader moest worden, en daarom misschien niet op kon komen dagen bij z’n k*tklusjes die hij met Sander Lantinga deed, maar ik heb nog steeds niks gehoord, iemand anders wel?
Mark Wahlberg is voor de vierde keer vader geworden.
Maandag werd de acteur Mark Wahlberg voor de vierde keer vader. Samen met zijn vrouw Rhea Durham verwelkomde hij een dochtertje, Margaret Grace genaamd. Mark Wahlberg zijn gezin is nu compleet. Hoewel hij zelf uit een groot gezin komt, vindt hij twee zonen en twee dochters meer dan genoeg.
Ook Dannii Minogue heeft goed nieuws. Op haar website schreef ze: “Whoehoe ik word mama!”. De kleine zus van Kylie is al 12 weken zwanger. Haar woordvoerder zei op een persconferentie: "Dannii en Kris zijn in de wolken en kunnen niet wachten om hun eigen gezin te starten in 2010.
AMSTERDAM - Filemon Wesselink is vader geworden van een dochter. De presentator liet het blijde nieuws rond 14.30 uur via een sms’je aan zijn werkgever BNN weten. Filemon kijkt erg uit naar het vaderschap.
© ANP
“Ik ben een zeer gelukkig vader en kan niet wachten om de grootste verantwoordelijkheid in mijn leven op me te nemen”, laat de kersverse vader weten. “Ze is net zo mooi en lief als haar moeder.”
Aaah wat leuk en lief!
Ik ben benieuwd hoe ze heet!
En ik zat me gisteren dus nog af te vragen hoe lang het nog moest duren :lol: . Ben ook benieuwd naar de naam.
@Bella wrote:
Ik las ergens dat Katja schuurman ws een meisje krijgt.
Klopt ja, toen bij de uitslag van de postcodekanjer had ze het ook over een “ze” :inlove:
Xander de Buisonjé is voor de tweede keer vader geworden. Zijn verloofde Sophie is afgelopen nacht om 00.13 uur bevallen van een gezonde zoon. Hij heet Dex Olivier de Buisonjé.
@Paikea wrote:
Xander de Buisonjé is voor de tweede keer vader geworden. Zijn verloofde Sophie is afgelopen nacht om 00.13 uur bevallen van een gezonde zoon. Hij heet Dex Olivier de Buisonjé.
Mooie namen zeg

Dex?
GTST gekeken zeker hahaha!
Nee niet mijn smaak maar heel leuk voor hun!!! :inlove:
Maar hoe heet het dochtertje van Filemon Wesselink nu dan :think:
Kan er nog niets over vinden hoe ze heet…
Dex is leuk! :inlove: