BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@Smurf78 wrote:

zou mij er niet zo druk om maken :roll:

Bovendien is de uitspraak niet direct van haar zelf he…“ze hoorde laatst een uitspraak”

En tja, in die uitspraak kan zij zich toevallig verplaatsen.Dat mag toch :roll: :think:

En trouwens wat dan nog, al is hij wel van haar…kan mij er serieus niet druk om maken. Laat haar lekker…

Heb het ook wel eens tegen mijn man gezegd, met Y.uri was ik de koning te rijk, maar nu met de tweede erbij voelt het nog meer als een gezin.

En daar bedoel ik dus niets negatiefs mee, is puur een persoonlijk gevoel.

Zonder er een discussietopic van te maken…

Ze zegt ook in het begin van het artikel dat ze met twee kinderen pas een gezin vormde…dus het is niet alleen een uitspraak die zij aanhaalt.

En jij mag dat best wel eens zeggen, dat si jouw gevoel jouw mening net als dat ik dus mag zeggen dat ik vind dat ZIJ dat niet zo mag zeggen.

Maar goed, ik kijk toch een stuk anders tegen haar aan nu.

Ik heb misschien iets te veel mensen in mijn omgeving die heel veel moeite hebben moeten doen voor één kindje, die eeeeeeeeeindelijk Familie … op hun kerstkaart konden schrijven.

Dus misschien dat ik daardoor vind dat dit soort opmerkingen niet kunnen.

Ik ben er klaar mee.

Beetje jammer die opmerking van Kim-Lian. ZE zal het hopelijk niet zo bedoelen, of zich niet beseft hebben hoe het voor anderen moet voelen.

En Guus hahaha, die is weer wel grappig :mrgreen:

Zie dat Anouk weer zwanger is! Die laat er ook geen gras over groeien :wink: Ze heeft ooit wel eens gezegd dat ze een oneven aantal aan kinderen wilde en als er een 4e zou komen, er ook een vijfde komt.

nou om eerlijk te zijn voelde mijn gezin ook pas een echt gezin nadat de tweede was geboren. Puur een gevoel he. Met 1 kindje heb je nog heel veel vrijheid en heb je weinig materiele aanpassingen nodig. Bij meerdere kinderen veranderd dat toch wel behoorlijk.

Nou, zo ervaar ik het dus weer helemaal niet. Wij hadden het mega druk al met 1 kind, moesten ons aan alle kanten aanpassen (ligt ook aan het kind natuurlijk) en onze wereld stond op de kop.

Toen kwamen er twee bij en riep iedereen “goh, druk zeker” Nou…nee… ik vond het met 1 kind drukker. Nu gaat de rest gewoon mee in het ritme dat we al hebben opgebouwd met kind nr 1.

Met 1 kind voelde ik me nog niet compleet, maar dat stond compleet los van het gevoel een gezin te zijn.

precies, iedereen ervaard het anders. De eerste was een makkie bij ons. Madam 2 zette onze wereld op de kop

@Becca wrote:

Nou, zo ervaar ik het dus weer helemaal niet. Wij hadden het mega druk al met 1 kind, moesten ons aan alle kanten aanpassen (ligt ook aan het kind natuurlijk) en onze wereld stond op de kop.

Toen kwamen er twee bij en riep iedereen “goh, druk zeker” Nou…nee… ik vond het met 1 kind drukker. Nu gaat de rest gewoon mee in het ritme dat we al hebben opgebouwd met kind nr 1.

Met 1 kind voelde ik me nog niet compleet, maar dat stond compleet los van het gevoel een gezin te zijn.

hier was dat dus hetzelfde. met de 2e goh druk zeker en vind het nu nog steeds meevallen… lopen in bijna hetzelfde ritme.

@Jennifer77 wrote:

precies, iedereen ervaard het anders. De eerste was een makkie bij ons. Madam 2 zette onze wereld op de kop

Ja, ligt ook zeker aan het kind hoor!

En de definitie van “je een gezin voelen” is ook weer voor iedereen anders, maar toch… om een kind nu te vergelijken met een accessoire …

Een accessoire (uit het Frans: bijkomstig) is een bijkomend, niet-noodzakelijk iets, dat behoort bij een wel noodzakelijk goed of zaak.

Dochter voor Matthew McConaughey

AMSTERDAM - Matthew McConaughey is zondag voor de tweede keer vader geworden. Zijn geliefde Camila Alves beviel van een dochter, Vida Alves McConaughey.

Op zijn website legt de acteur uit dat Vida Portugees is voor leven. “En dat is wat God ons deze morgen gegeven heeft.”

Vida kwam iets na het middaguur ter wereld. Ze woog ruim 3,3 kilo. Het kerngezonde meisje heeft een 17 maanden oudere broer. Levi kwam vorig jaar zomer ter wereld.

‘Vereerd’

Volgens McConaughey herstelt zijn vriendin voorspoedig. “We voelen ons vereerd met de komst van deze kleine dame in ons gezin”, schrijft de 40-jarige acteur.

McConaughey, die films als ‘Sahara’ en ‘The wedding planner’ op zijn cv heeft staan, maakte in juni bekend voor de tweede keer vader te worden. Sinds 2006 heeft hij een relatie met het 26-jarige Braziliaanse model Camila Alves.

Heeft ze de discussie op KOK gelezen toevallig hihi :wink:

AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij is nogal geschrokken van de ophef om een uitspraak van haar over kinderen.

© ANPHet citeren van een kennis werd volgens de musicalactrice volledig verkeerd geïnterpreteerd. Met de uitspraak omschreef ze met een knipoog de verwachte hectiek die de komst van haar tweede kindje met zich mee zal brengen. Niet iedereen zag de humor ervan in.

“Eén kind is een accessoire, twee kinderen zijn een familie”, was die uitspraak die nogal wat stof deed opwaaien op het internet.

“Ik heb het toentertijd zelf niet als beledigend of kwetsend opgevat, omdat het grappig bedoeld was”, vertelt Van der Meij.

“Er is uiteraard geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om mijn dochter serieus te vergelijken met een accessoire. Zij is voor mij het allerbelangrijkste in de wereld.”

Zusjes

“Ik heb twee jongere zusjes en het was altijd een hele drukke boel thuis. Aangezien onze dochter Ronja een heel makkelijk en vaak rustig kindje is, denk ik dat we straks met twee kindjes meer in de buurt komen van wat ik me herinner als het gezinsleven.

Zo was die uitspraak bedoeld”, vertelt Kim-Lian. “Het is echt nooit mijn bedoeling geweest om mensen te kwetsen of beledigen. Ik wil mijn excuus aanbieden als dat is gebeurd.”

Geluksvogel

“Ik realiseer me heel goed, vooral door alle reacties, hoe mooi het is dat je een kindje kan krijgen en dat ik een geluksvogel ben dat ik een gezond kindje heb.

En ik hoop nog een tweede gezond kindje te krijgen”, aldus de actrice en zangeres. De tweede telg van Van der Meij wordt in de zomer verwacht.

Zie je nou wel, storm in een glas water.

Alles wat in bladen en kranten staat moet je met een flinke korrel nemen.

Je weet namelijk nooit in welke context iets is gezegt.

Ze zijn altijd erg goed in quoten, maar quote dan alles en niet enkel dat ene zinnetje.

Nou dan iets leukers, ik zag vorige week Katja op tv en wat straalt ze, ze is zo mooi zwanger :inlove: :inlove:

Ik kan op het internet helaas geen foto van d’r vinden misschien heeft iemand anders wel iets gezien of gevonden.

Katja doet mee met een of andere reclame. Is ze helemaal in het wit. Volgens mij proberen ze daar ook een dikke buik te verhullen :mrgreen:

@Becca wrote:

Katja doet mee met een of andere reclame. Is ze helemaal in het wit. Volgens mij proberen ze daar ook een dikke buik te verhullen :mrgreen:

Ja, van de postcodeloterij. :wink:

7 januari 2010

Babynieuws over Margreet Beetsma. De presentatrice van Editie NL is zwanger. Dit heeft RTL donderdag bevestigd.

Margreet is nu vier maanden zwanger en ze is dus in de zomer uitgerekend. Het wordt het eerste kindje voor de RTL-presentatrice en haar vriend André Buurma.

8 januari 2010

Michel Vorm, Oranje-international en keeper van FC Utrecht, wordt voor de eerste keer vader. Zijn vriendin Daisy is 3 maanden zwanger.

Michel en Daisy wonen al sinds enige tijd samen in Nieuwegein en zullen binnenkort verhuizen naar een grotere woning.

Paskal Jakobsen (Blof) is vader geworden. Zijn vrouw Doortje is zondagmiddag bevallen van een zoon: Sem. Paskal schrijft op de website van de band: '�Ik ben absoluut de gelukkigste man op aarde!�

@Paikea wrote:

Paskal Jakobsen (Blof) is vader geworden. Zijn vrouw Doortje is zondagmiddag bevallen van een zoon: Sem. Paskal schrijft op de website van de band: '�Ik ben absoluut de gelukkigste man op aarde!�

Ik hoorde hem vanochtend op de radio bij Giel. Hij zat echt op zijn roze wolk :inlove:

@Becca wrote:

Ik hoorde hem vanochtend op de radio bij Giel. Hij zat echt op zijn roze wolk :inlove:

nee geen roze… een blauwe… :mrgreen:

@Paikea wrote:

Leuk, op mijn verjaardag :inlove:

Ik las ergens dat Katja schuurman ws een meisje krijgt.

@Paikea wrote:

Een heel lief kindje :inlove:

Kijk eens goed naar het rompertje, zo stoer 8)