Beetje jammer die opmerking van Kim-Lian. ZE zal het hopelijk niet zo bedoelen, of zich niet beseft hebben hoe het voor anderen moet voelen.
En Guus hahaha, die is weer wel grappig :mrgreen:
Zie dat Anouk weer zwanger is! Die laat er ook geen gras over groeien Ze heeft ooit wel eens gezegd dat ze een oneven aantal aan kinderen wilde en als er een 4e zou komen, er ook een vijfde komt.
nou om eerlijk te zijn voelde mijn gezin ook pas een echt gezin nadat de tweede was geboren. Puur een gevoel he. Met 1 kindje heb je nog heel veel vrijheid en heb je weinig materiele aanpassingen nodig. Bij meerdere kinderen veranderd dat toch wel behoorlijk.
Nou, zo ervaar ik het dus weer helemaal niet. Wij hadden het mega druk al met 1 kind, moesten ons aan alle kanten aanpassen (ligt ook aan het kind natuurlijk) en onze wereld stond op de kop.
Toen kwamen er twee bij en riep iedereen “goh, druk zeker” Nou…nee… ik vond het met 1 kind drukker. Nu gaat de rest gewoon mee in het ritme dat we al hebben opgebouwd met kind nr 1.
Met 1 kind voelde ik me nog niet compleet, maar dat stond compleet los van het gevoel een gezin te zijn.
Nou, zo ervaar ik het dus weer helemaal niet. Wij hadden het mega druk al met 1 kind, moesten ons aan alle kanten aanpassen (ligt ook aan het kind natuurlijk) en onze wereld stond op de kop.
Toen kwamen er twee bij en riep iedereen “goh, druk zeker” Nou…nee… ik vond het met 1 kind drukker. Nu gaat de rest gewoon mee in het ritme dat we al hebben opgebouwd met kind nr 1.
Met 1 kind voelde ik me nog niet compleet, maar dat stond compleet los van het gevoel een gezin te zijn.
hier was dat dus hetzelfde. met de 2e goh druk zeker en vind het nu nog steeds meevallen… lopen in bijna hetzelfde ritme.
AMSTERDAM - Matthew McConaughey is zondag voor de tweede keer vader geworden. Zijn geliefde Camila Alves beviel van een dochter, Vida Alves McConaughey.
Op zijn website legt de acteur uit dat Vida Portugees is voor leven. “En dat is wat God ons deze morgen gegeven heeft.”
Vida kwam iets na het middaguur ter wereld. Ze woog ruim 3,3 kilo. Het kerngezonde meisje heeft een 17 maanden oudere broer. Levi kwam vorig jaar zomer ter wereld.
‘Vereerd’
Volgens McConaughey herstelt zijn vriendin voorspoedig. “We voelen ons vereerd met de komst van deze kleine dame in ons gezin”, schrijft de 40-jarige acteur.
McConaughey, die films als ‘Sahara’ en ‘The wedding planner’ op zijn cv heeft staan, maakte in juni bekend voor de tweede keer vader te worden. Sinds 2006 heeft hij een relatie met het 26-jarige Braziliaanse model Camila Alves.
“Ik heb het toentertijd zelf niet als beledigend of kwetsend opgevat, omdat het grappig bedoeld was”, vertelt Van der Meij.
“Er is uiteraard geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om mijn dochter serieus te vergelijken met een accessoire. Zij is voor mij het allerbelangrijkste in de wereld.”
Zusjes
“Ik heb twee jongere zusjes en het was altijd een hele drukke boel thuis. Aangezien onze dochter Ronja een heel makkelijk en vaak rustig kindje is, denk ik dat we straks met twee kindjes meer in de buurt komen van wat ik me herinner als het gezinsleven.
Zo was die uitspraak bedoeld”, vertelt Kim-Lian. “Het is echt nooit mijn bedoeling geweest om mensen te kwetsen of beledigen. Ik wil mijn excuus aanbieden als dat is gebeurd.”
Geluksvogel
“Ik realiseer me heel goed, vooral door alle reacties, hoe mooi het is dat je een kindje kan krijgen en dat ik een geluksvogel ben dat ik een gezond kindje heb.
En ik hoop nog een tweede gezond kindje te krijgen”, aldus de actrice en zangeres. De tweede telg van Van der Meij wordt in de zomer verwacht.
Paskal Jakobsen (Blof) is vader geworden. Zijn vrouw Doortje is zondagmiddag bevallen van een zoon: Sem. Paskal schrijft op de website van de band: '�Ik ben absoluut de gelukkigste man op aarde!�
Paskal Jakobsen (Blof) is vader geworden. Zijn vrouw Doortje is zondagmiddag bevallen van een zoon: Sem. Paskal schrijft op de website van de band: '�Ik ben absoluut de gelukkigste man op aarde!�
Ik hoorde hem vanochtend op de radio bij Giel. Hij zat echt op zijn roze wolk :inlove: