BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@Rooike wrote:

Van ‘The Man’ Morrison. Klassiekers als Brown Eyed Girl kent iedereen natuurlijk. Of wat te denken van ‘Have I told you lately’. De laatste jaren scoort hij niet meer zulke gigantische hits maar zijn liedjes blijven groots. Net als zijn daden … De 64-jarige Morrison is maandag vader geworden van een zoon: George Ivan Morrison III.

Op z’n website plaatste de trotse vader deze aankondiging:

Van Morrison heeft uit een eerder huwelijk al een dochter, de 39-jarige singer-songwriter Shana Morrison.

Dit is dus niet waar…

Van Morrison niet weer vader LOS ANGELES - Een begin deze week op zijn eigen website verspreid bericht dat de 64-jarige, Noord-Ierse zanger Van Morrison opnieuw vader was geworden, is vals. Dat meldde de Ierse publieke omroep RTE donderdag. De zanger stelde in een aan de omroep gestuurde verklaring dat het hele verhaal over een vriendin die Gigi heet en over een pas geboren baby een verzinsel is dat mogelijk door hackers op zijn website is geplaatst.

Van Morrison is onder meer bekend van de nummers Gloria en Brown Eyed Girl. Hij heeft een dochter, de 39-jarige singer-songwriter Shana Morrison.

bron; telegraaf.nl

Oh das fraai dan hahahaha!

Dat was zeker wel schrikken voor hem hahaha!

hihi ben dus niet de enige, dacht ook echt even dat Nance zwanger was van de tweede zei het nog tegen manlief.

Ze ziet er opgeblazen uit haar gezicht, borsten leken echt groot ineens en ze was gevallen laatst en toen gerard er iets over zei werd ze helemaal emotioneel. Toen dacht ik echt die is zwanger kan niet missen haha.

Maar goed wie weet…alles kan…

Miljuschka Witzenhausen is moeder

AMSTERDAM - Actrice Miljuschka Witzenhausen is de trotse moeder geworden van een zoon.

Het kindje heet Rembrandt Tycho, meldt RTL. Op 22 december kwam de kleine ter wereld.

Vader van het kindje is Tycho Veldhoen, die samen met de dochter van Henk Schiffmacher een tattooshop heeft in Amsterdam.

alain Clark is vader geworden

Op de valreep nog blij babynieuws in 2009.

Alain clark is namelijk vader geworden. Vannacht om een minuut over vier kwam de kleien Nilo ter wereld

Het is het eerste kind van Alain en zijn vriendin Reva Beek. Moeder en baby maken het uitstekend.

Nilo is vernoemd naar Danilo Clak. de volledige naam van Alains vade Dane.

De komende weken zullen ze thuis met elkaar doorbrengen, voordat Alain eind januari aan de opmes van zijn nieuwe cd begint

bron rtl 4

nilo, vind ik wel een leuke naam :thumbup:

ik zag dat bij de tros een van de presentatrices ook een buikje heeft: zij:

angela…

Gezin begint bij twee kinderen voor Kim-Lian

Uitgegeven: 1 januari 2010 17:50

Laatst gewijzigd: 1 januari 2010 18:10

AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij kijkt er naar uit om voor de tweede keer moeder te worden. De musicalactrice is uitgerekend in de zomer.

© ANPVan der Meij heeft al haar 1-jarige dochtertje Ronja, maar vindt dat er bij twee kinderen pas echt sprake is van een gezin.

“2010 is al helemaal volgepland”, vertelt Van der Meij aan Novum Nieuws. Door haar Zweedse vriend bevindt de actrice zich in het nieuwe jaar vaak in het buitenland.

“Tussendoor ga ik nog even bevallen”, grapt Van der Meij. De actrice kan niet wachten totdat haar tweede kindje er is. “Ik hoorde laatst een hele mooie uitspraak: één kind is een accessoire, twee kinderen zijn een familie.”

Andere bevallingen

Ook Katja Schuurman, Wendy van Dijk en zangeres Anouk hopen in 2010 een gezond kindje op de wereld te zetten. Katja en haar man Thijs Römer verwachten hun eerste telg in maart.

Wendy van Dijk verwelkomt haar kindje, naar verluidt een dochtertje, in februari en Anouk zet in april alweer haar vierde telg op de wereld.

Goh…geloof dat ik Kim Lian nu écht irritant vind…een nogal vriendelijke opmerking voor mensen die jaren op een kindje hebben moeten wachten, laat staan voor mensen die helemaal geen kinderen kunnen krijgen…geloof dat ze haar haar beter blond in plaats van roze kan verfen :evil: …doos :x

@Jolanda wrote:

Gezin begint bij twee kinderen voor Kim-Lian

Uitgegeven: 1 januari 2010 17:50

Laatst gewijzigd: 1 januari 2010 18:10

AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij kijkt er naar uit om voor de tweede keer moeder te worden. De musicalactrice is uitgerekend in de zomer.

© ANPVan der Meij heeft al haar 1-jarige dochtertje Ronja, maar vindt dat er bij twee kinderen pas echt sprake is van een gezin.

“2010 is al helemaal volgepland”, vertelt Van der Meij aan Novum Nieuws. Door haar Zweedse vriend bevindt de actrice zich in het nieuwe jaar vaak in het buitenland.

“Tussendoor ga ik nog even bevallen”, grapt Van der Meij. De actrice kan niet wachten totdat haar tweede kindje er is. “Ik hoorde laatst een hele mooie uitspraak: één kind is een accessoire, twee kinderen zijn een familie.”

Andere bevallingen

Ook Katja Schuurman, Wendy van Dijk en zangeres Anouk hopen in 2010 een gezond kindje op de wereld te zetten. Katja en haar man Thijs Römer verwachten hun eerste telg in maart.

Wendy van Dijk verwelkomt haar kindje, naar verluidt een dochtertje, in februari en Anouk zet in april alweer haar vierde telg op de wereld.

Goh…geloof dat ik Kim Lian nu écht irritant vind…een nogal vriendelijke opmerking voor mensen die jaren op een kindje hebben moeten wachten, laat staan voor mensen die helemaal geen kinderen kunnen krijgen…geloof dat ze haar haar beter blond in plaats van roze kan verfen :evil: …doos :x

Oh wat zijn sommige mensen toch… zo… niet … uuugh! :wall: Idd Blond!

Inderdaad!

vind kim lian op tv best leuk… maar deze uitspraak… :naughty: :evil: :hand:

Jeetje wat een domme uitspraak :naughty:

Ik kreeg meteen kotsneigingen bij deze uitspraak… dat zeg je toch niet :evil: . (en wat mij betreft hoeft ze het ook niet eens te denken)

Belachelijk!!

leuk, mijn zoon een accessoire… :inlove: :wall:

en pitje, ik wist natuurlijk wel dat ze angela heet :angel: (werk bij de tros :wink: )

@fiep klophout wrote:

en pitje, ik wist natuurlijk wel dat ze angela heet :angel: (werk bij de tros :wink: )

ahh. dat wist ik natuurlijk niet… ik was al blij dat ik ook eens een keer een naam wist… :mrgreen:

Of je 1 kind nu (voor de grap ) een accessoire (en of dit nu zo negatief is) moet noemen weet ik niet maar twee maakt wel dat er een hele andere dynamiek komt wat het wel een stuk ingewikkelder maakt. Misschien bedoelt ze dat.

Ik met lasse alleen op een bepaalde manier kunnen doorhobbelen maar met een tweede erbij moet je wel allerlei andere kwaliteiten van jezelf gaan ontdekken.

Ben persoonlijk geen Kim Lian fan maar of je die opmerking nu zo zwaar moet oppakken :think:

@Bella wrote:

Of je 1 kind nu (voor de grap ) een accessoire (en of dit nu zo negatief is) moet noemen weet ik niet maar twee maakt wel dat er een hele andere dynamiek komt wat het wel een stuk ingewikkelder maakt. Misschien bedoelt ze dat.

Dan zou ze het een soort van 'negatief' moeten hebben bedoeld "een is wel te doen, terwijl 2 heel zwaar is." Dat zegt ze toch duidelijk niet. Ze kan niet wáchten tot zij ook eindelijk 2 heeft, ipv dat accossoire dat ze nu heeft :silenced:

Ik til er verder totaal niet zwaar aan, ieder heeft eigen wensen enz. en mag zeggen wat ze willen. Maar ik vind het behoorlijk suf om één kind een accessoire te noemen, en te zeggen dat je pas kan spreken van een familie als je er 2 hebt :eh:

Ik vond haar altijd wel leuk en ik vind het zelf erg grappig om af en toe cynische grapjes over mijn kinderen te maken :shifty: :mrgreen: , maar haar woordkeuze is gewoon écht fout, dit is kwetsend.

En tja, de één ervaart één kindje erbij als een hele verandering, de ander pas bij 10…

Ik vond 1 ook erg heftig, ik hobbelde niet door, ze was en is mijn alles net als de anderen die daarop volgden.

Nogmaals…laat staan hoe deze opmerking over moet komen bij mensen met een kinderwens die tot dusver niet vervuld is…

Zij is een BN-er dus dit soort uitspraken komt “out in the open”, dat hoort bij haar werk…

Net als dat ik elke dag 60km per uur over een weg rijd hier, waar Joop Goos van VVN ook 60km/uur reed, alleen hoef ik er geen ontslag voor te nemen…

even aanvulling op Alain Clark hij is op 1 januari om 04.01 vader geworden niet 31 december.

zou mij er niet zo druk om maken :roll:

Bovendien is de uitspraak niet direct van haar zelf he…“ze hoorde laatst een uitspraak”

En tja, in die uitspraak kan zij zich toevallig verplaatsen.Dat mag toch :roll: :think:

En trouwens wat dan nog, al is hij wel van haar…kan mij er serieus niet druk om maken. Laat haar lekker…

Heb het ook wel eens tegen mijn man gezegd, met Y.uri was ik de koning te rijk, maar nu met de tweede erbij voelt het nog meer als een gezin.

En daar bedoel ik dus niets negatiefs mee, is puur een persoonlijk gevoel.