:shock: Die moet het druk hebben! Maar ook veel helpende handen natuurlijk.
Guus Meeuwis word papa!
AMSTERDAM - Guus Meeuwis wordt voor de vierde keer vader. “We zijn nu op de helft. Ik kan het niet meer ontkennen”, vertelde de zanger maandag lachend tegen RTL Boulevard.
© NU.nl/Sandra Snoeks"Op 5 april komt de vierde. Dat is onwijs leuk nieuws. We gaan straks op vakantie om het te vieren", lichtte Meeuwis toe.
De zanger heeft samen met zijn vrouw Valérie al een dochter Sarah en twee zoons, Pepijn en Teun.
leuk voor Guus en z’n vrouw, en de kindjes natuurlijk. :inlove: Zal ie wel een hoop cadeautjes voor de kleine krijgen straks als de Groots concerten weer beginnen in juni :lol: dan moet ukkie wel al geboren zijn… leukleukleuk!
Dat vind ik nu ook leuk nieuws, hij gaat wel een beetje frans bauer na met een 4de kind :inlove:
Want bij frans was de jongste 3 en nu bij guus ook. Misschien bij guus dan al wel 4, want teun is van mei 2006. :inlove:
@Pimpernella wrote:
Beroemd zijn ze ondertussen toch wel, de familie Duggar !
Amerikaanse vrouw voor 19e keer moeder
Uitgegeven: 12 december 2009 10:16
Laatst gewijzigd: 12 december 2009 10:16
LITTLE ROCK - Een 43-jarige vrouw in de Amerikaanse staat Arkansas is voor de negentiende keer moeder geworden.
De baby, een meisje, kwam vrijdag via een keizersnede ter wereld. Josie Brooklyn is drie maanden te vroeg geboren, weegt slechts 623 gram, maar maakt het naar omstandigheden goed, meldden Amerikaanse media.
Echtgenoot Jim Bob Duggar (44) toonde zich opgetogen over de komst van de jongste telg. Zijn vrouw Michelle heeft altijd aangegeven net zo lang door te gaan met kinderen baren zolang moeder natuur dat toelaat.
J
Michelle en Jim Bob (44) hadden al tien zonen en acht dochters. Ze hebben net als Josie allen namen die met een ‘j’ beginnen: Joshua, Jana, John-David, Jill, Jessa, Jinger, Joseph, Josiah, Joy-Anna, Jeremiah, Jedidiah, Jason, James, Justin, Jackson, Johannah, Jennifer en Jordyn-Grace. De oudste is 21 jaar.
De Duggar’s hebben ook een reality-soap over hun megagezin: 18 Kids And Counting, dat eens per week wordt uitgezonden. Ze leven in het dorp Tonitown. Hun eerste kleinkind werd in oktober geboren.
© ANP
Hopelijk komt het goed met dit kleine meisje.
Toen ik vanochtend van werk naar huis reed was Guus bij GIel in de uitzending. Giel zo van ik heb broer konijn aan de radio 8) En guus iets over een vierde kindje erbij voor evenwicht in de auto ofzo want anders helt ie over :mrgreen:
@Femke Fataal wrote:
:shock: Die moet het druk hebben! Maar ook veel helpende handen natuurlijk.
Deze familie werkt met een buddy systeem. Elk ouder kind is buddy van een jonger kind. Het oudere kind helpt bij het huiswerk bijvoorbeeld of let op dat kind bij uitstapjes.
Hele verantwoording vind ik :silenced:
@Mutsie86 wrote:
@Femke Fataal wrote::shock: Die moet het druk hebben! Maar ook veel helpende handen natuurlijk.
Deze familie werkt met een buddy systeem. Elk ouder kind is buddy van een jonger kind. Het oudere kind helpt bij het huiswerk bijvoorbeeld of let op dat kind bij uitstapjes.
Ach ja, krijgen ze direct een goede opleiding/voorbereiding.
Die oudste zoon (21) is pas getrouwd en net vader van kind nr. 1… ben benieuwd of zij er net zo over denken als (schoon) vader en moeder… Krijgen zij 30 kinderen met een M

@Bella wrote:
Toen ik vanochtend van werk naar huis reed was Guus bij GIel in de uitzending. Giel zo van ik heb broer konijn aan de radio 8) En guus iets over een vierde kindje erbij voor evenwicht in de auto ofzo want anders helt ie over :mrgreen:
Ik had het ook gehoord, gesprek kreeg wel even aan andere wending toen Giel vroeg of Guus wist wanneer het kind precies verwekt was. Zijn antwoord: Ja. Giel: komt dat omdat jullie het niet vaak doen ofzo als je het precies op de dag af weet? Guus: Nee, het was in het ziekenhuis.
@Femke Fataal wrote:
@Bella wrote:Toen ik vanochtend van werk naar huis reed was Guus bij GIel in de uitzending. Giel zo van ik heb broer konijn aan de radio 8) En guus iets over een vierde kindje erbij voor evenwicht in de auto ofzo want anders helt ie over :mrgreen:
Ik had het ook gehoord, gesprek kreeg wel even aan andere wending toen Giel vroeg of Guus wist wanneer het kind precies verwekt was. Zijn antwoord: Ja. Giel: komt dat omdat jullie het niet vaak doen ofzo als je het precies op de dag af weet? Guus: Nee, het was in het ziekenhuis.
vind wel mooi dat hij het zo formuleerd…

@Pitje27 wrote:
@Femke Fataal wrote:@Bella wrote:Toen ik vanochtend van werk naar huis reed was Guus bij GIel in de uitzending. Giel zo van ik heb broer konijn aan de radio 8) En guus iets over een vierde kindje erbij voor evenwicht in de auto ofzo want anders helt ie over :mrgreen:
vind wel mooi dat hij het zo formuleerd…![]()
Ja, hij was er erg open over.
@Marite wrote:
@Mutsie86 wrote:@Femke Fataal wrote::shock: Die moet het druk hebben! Maar ook veel helpende handen natuurlijk.
Ach ja, krijgen ze direct een goede opleiding/voorbereiding.
Die oudste zoon (21) is pas getrouwd en net vader van kind nr. 1… ben benieuwd of zij er net zo over denken als (schoon) vader en moeder… Krijgen zij 30 kinderen met een M.
Nou, ik kan meer leuke namen met een M bedenken dan met een J :mrgreen:
'Sabia Boulahrouz weer zwanger' van onze redactie
AMSTERDAM - Sabia Boulahrouz, de echtgenote van voetballer Khalid, zou weer in verwachting zijn.
Dit meldt weekblad Story. In 2008 werd het geluk van Sabia en Khalid tijdens het EK voetbal bruut verstoord toen ze hun te vroeg geboren dochtertje Anissa verloren.
De voetbalvrouw zou inmiddels 24 weken zwanger zijn.
Het management van Boulahrouz was niet bereikbaar voor commentaar.
Van ‘The Man’ Morrison. Klassiekers als Brown Eyed Girl kent iedereen natuurlijk. Of wat te denken van ‘Have I told you lately’. De laatste jaren scoort hij niet meer zulke gigantische hits maar zijn liedjes blijven groots. Net als zijn daden … De 64-jarige Morrison is maandag vader geworden van een zoon: George Ivan Morrison III.
Op z’n website plaatste de trotse vader deze aankondiging:
Van Morrison heeft uit een eerder huwelijk al een dochter, de 39-jarige singer-songwriter Shana Morrison.
Gigi :shifty:
Ik zag Nance - en die leek wel zwanger, maar ik dacht dat zij pas een kind had of is dit al nr twee??
@Bella wrote:
Gigi :shifty:
Ik zag Nance - en die leek wel zwanger, maar ik dacht dat zij pas een kind had of is dit al nr twee??
Denk dat het door haar ziekte komt, dat haar buik wat opgezet kan zijn, daarom draagt ze van die wijde dingen altijd.
‘Wendy van Dijk krijgt meisje’
AMSTERDAM - Wendy van Dijk krijgt een meisje. Een van de dochters van Erland Galjaard zou dit althans geschreven hebben op haar Hyves-pagina. Kort daarna werd het bericht verwijderd.
De presentatrice heeft al een 6-jarig zoontje Sem uit haar vorige relatie met Xander de Buisonjé. Sem’s zijn wens komt dus wellicht uit.
“Sem zei: jij mag een meisje, dan wil ik een broertje bij papa”, vertelde Wendy toen ze haar zwangerschap wereldkundig maakte. Buisonjé deed in september al uit de doeken dat hij en zijn vriendin Sophie een zoon verwachten.
Zwanger
Erland heeft twee dochters uit een vorig huwelijk. In augustus werd bekendgemaakt dat de 38-jarige Van Dijk ruim drie maanden zwanger is van haar vriend, RTL 4-programmadirecteur Erland Galjaard.
‘McSteamy’ krijgt dochtertje
AMSTERDAM - Eric Dane en Rebecca Gayheart verwachten een meisje. De twee acteurs maakten in november bekend in verwachting te zijn van hun eerste kindje.
Dane alias McSteamy en Gayheart stapten vijf jaar geleden in het huwelijksbootje.
Een bron vertelde het Amerikaanse E! Online dat het stel een meisje verwacht. De moeder in spe liet eerder weten erg uit te kijken naar de komst van hun baby.
Ze verwacht dat haar man Eric, die de rol van dokter McSteamy vertolkt in Grey’s Anatomy, een geweldige vader is. Gayheart is uitgerekend in maart.
@Rooike wrote:
@Bella wrote:Gigi :shifty:
Denk dat het door haar ziekte komt, dat haar buik wat opgezet kan zijn, daarom draagt ze van die wijde dingen altijd.
Wat heeft ze dan? En heeft ze geen kinderen dan?
@Bella wrote:
@Rooike wrote:@Bella wrote:Gigi :shifty:
Wat heeft ze dan? En heeft ze geen kinderen dan?
Ze heeft de ziekte van crohn.
En een zoontje van 10 maanden, Robin.