@fiep klophout wrote:
@Rooike wrote:Dex?
GTST gekeken zeker hahaha!
of dexter :angel:
Whiehie Fiep dat is het eerste waar ik vanmiddag aan dacht toen ik het op de radio hoorde.
Leuke naam hoor.
@fiep klophout wrote:
Musicalster Nurlaila Karim is vanmorgen om 09.02 uur bevallen van een gezonde dochter. Het meisje heet Julia Josephine Charlotte Wolda en ze weegt 3120 gram. Karim en haar verloofde Muriel zijn erg trots.
Het is niet het eerste kind van Karim. Ze heeft al twee kinderen, Jay en Gaia, uit haar eerdere relatie met musicalster Edwin Jonker.
Volgens mij heet Dex uit GTST ook Dexter, maar word hij gewoon Dex genoemd.
O wacht… je bedoelt dié Dexter… ik snappum al…
@fiep klophout wrote:
En als het een meisje was geweest had ze vast Xena geheten
Dex, Sex…zou mijn naam niet zijn… :think:
@Judith75 wrote:
@fiep klophout wrote:@Rooike wrote:Dex?
Geen van beide. :wink:
De trotse vader was net op tv. En het manneke heet Dex omdat hij zelf ook een X in zijn naam heeft en hij dat wel stoer vind voor een jochie.
Ik vind Dex stoer :inlove: Ok het rijmt op sex, maja Rick, Nick etc rijmt ook op pik, lik en de namen rick en nick lees ik ook geregeld.
@#puk# wrote:
En als het een meisje was geweest had ze vast Xena geheten![]()
Xenja kan ook nog of Roxanne
of xaviera of Xavienne of Xandra …
@Mama_jeanet wrote:
of xaviera of Xavienne of Xandra …
@Judith75 wrote:
@Mama_jeanet wrote::mrgreen:of xaviera of Xavienne of Xandra …
Haha, bij deze namen krijg ik weer associaties die ik niet wil krijgen :sick::mrgreen:
Dochter voor ‘Mega Mindy’
AMSTERDAM - Actrice Free Souffriau, bij het grote publiek bekend als Mega Mindy, is zaterdag bevallen van een dochter.
Lola is het tweede kindje voor Free en haar echtgenoot Miguel Wiels. Het echtpaar heeft al een zoon, Wolf.
“Het is het tweede wonder dat ons op amper twee jaar tijd overkomt. Ze lijkt gelukkig heel erg op haar mooie mama. We zijn enorm trots op haar, het leven is mooi", laat de trotse vader weten.
Free neemt de komende tijd niet al te veel hooi op haar vork. “Ik ga het de komende maanden heel rustig aan doen om volop te genieten van mijn twee kindjes�. Lachend voegt ze daaraan toe: “Nog twee te gaan!�
Aaah wat leuk!
Free is zo’n lieve!
Op naar de volgende studio100 baby!
Een zoon die Wolf heet :think:
soms hoor ik namen en denk ik hoe kom je erop
@melanie wrote:
Een zoon die Wolf heet :think:
@Marite wrote:
@melanie wrote:Een zoon die Wolf heet :think:
Wolf is een hele oude naam, afgeleid van Wolfgang (Amadeus Mozart bijvoorbeeld).
Ik zie mezelf een kind niet snel die naam geven maar ken wel een heel bijzonder en mooi Wolfje.
Als ze je willen pesten doen ze het toch wel. En het is niet je naam dan wel je bril of je neus.
En heb je een mooie naam dan is er een zangeres met een stom liedje die je jeugdtrauma’s bezorgd :roll:
Carolientje, Carolientje …