Tooske Ragas zwanger van onze redactie
AMSTERDAM - SBS-presentatrice Tooske Ragas is in verwachting van haar derde kindje.
Tooske laat weten: "Ik ben nu twaalf weken zwanger en weet het al een week of zes. Het kindje is zó gewenst! We hebben altijd gezegd: als er nog één mocht komen zou dat geweldig zijn. Mijn man Bastiaan wil wel vijf kinderen, maar ik zei al: dan mag jij de volgende twee gaan dragen."
Tooske en Bastiaan zijn al de trotse ouders van twee meisjes: Helena Antonia (Leentje), geboren op 13 februari 2007 en Feline Hanneke Grietje (Fien), geboren op 28 mei 2008. Bastiaan heeft ook een zoon, Sem (2001), met Laura Vlasblom.
@Pattycoat wrote:
Tooske Ragas zwanger van onze redactie
het is al vaker hier langs gekomen, maar het blijft grappig :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
@Pattycoat wrote:Tooske Ragas zwanger van onze redactie
het is al vaker hier langs gekomen, maar het blijft grappig :mrgreen:
Je moet ook zoveel weghalen :mrgreen: Dan vergeet je wel eens een stukje
whoe haha dan had ik het even goed :mrgreen:
Afgelopen zaterdag zei ik al bij het beste idee van nederland tegen hub: ze lijkt wel zwanger, bleek gezichtje opgezwollen buikje.
Echt leuk voor hun :dance:
Leuk voor Tooske en Bastiaan. Wel zwaar hoor met twee van die hele
kleintjes. Ik vind het nu al zwaar, en die van mij zijn toch wel ietsje zelf-
standiger al
Ik denk dat zij wel hulp hebben, een nanny ofzo, ook omdat ze beiden veel werken.
@Mutsie86 wrote:
whoe haha dan had ik het even goed :mrgreen:
Afgelopen zaterdag zei ik al bij het beste idee van nederland tegen hub: ze lijkt wel zwanger, bleek gezichtje opgezwollen buikje.
Echt leuk voor hun :dance:
Grappig he hoe je het soms gewoon gelijk ziet - ookal is er niet echt nog een buik ofzo maar iets zegt van die is zwanger.
AMSTERDAM - Katja Römer-Schuurman is in verwachting.
Haar management heeft dit aan Shownieuws bevestigd. De eerste cruciale drie maanden zijn inmiddels voorbij. Katja en haar echtgenoot Thijs Römer zijn dolgelukkig.
De afgelopen weken werden de geruchten dat Katja zwanger zou zijn, steeds sterker. Zo verscheen ze in wat wijdere kleding op premières. Katja en haar echtgenoot Thijs wilden er waarschijnlijk zeker van zijn dat de baby gezond is. Vorig jaar kreeg Katja namelijk een miskraam.
Het kindje wordt in het voorjaar van 2010 verwacht.
Wat GEWELDIG voor Katja en Thijs! Ze lijken me zo gelukkig met elkaar, ze verdienen een beebje om dat geluk te bezegelen :inlove:
kreeg ze vorig jáár een miskraam?? voor mijn gevoel is dat net 3 maanden geleden ofzo! :think:
wel superleuk voor Katja, en ook voor Tooske!
ik dacht ook in het voorjaar
was ook eind maart dit jaar
Marieke van Ginneken opnieuw zwanger
Uitgegeven: 6 oktober 2009 20:59
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2009 20:57
AMSTERDAM - Zangeres Marieke van Ginneken (30) is zwanger van haar tweede kind. De zus van actrice Aukje van Ginneken is woensdag precies drie maanden in verwachting, vermeldt haar website.
Marieke van Ginneken heeft sinds september 2006 een dochter die luistert naar de naam Catootje. Marieke is bekend van de eerste Idols-reeks, waar zij zesde werd in de finale.
Na Idols had ze nog een korte muzikale carrière. Haar hoogste hitnotering scoorde ze met het nummer Just be happy dat John Ewbank voor haar schreef.
Haar zusje Aukje van Ginneken (GTST) beviel vorig jaar van haar tweede kind, een meisje met de naam Josje Anthonia Ine Jansen.
Aukje van Ginneken kreeg in 2006 haar eerste; een zoon met de naam Fedde.
© ANP
Elle van Rijn is bevallen van een dochter
Beschuit met roze muisjes voor actrice Elle van Rijn. Elle en haar partner Kaja Wolffers zijn de gelukkige ouders geworden van Katelijne Alexandra Elle Wolffers. De spruit is dinsdagochtend geboren om 8:16 uur uur en weegt 3420 gram!
De actrice en schrijfster heeft al drie kinderen van wie twee uit een vorige relatie. Voor Elle en Kaja is dit dus hun tweede kindje samen.
Moeder en dochter maken het goed
Wat leuk voor Elle. Lees altijd haar colum in de Flair. Vandaag die van deze week gelezen, waar in ze schreef dat ze het helemaal zat was.
Hoop voor haar dat die colum recent is geschreven 8)
Mooie namen ook.
AMSTERDAM - Jochem Myjer wordt weer vader. De trotse cabaretier maakte de zwangerschap van zijn vriendin op een bijzondere manier bekend: hij plaatste een foto van de zwangerschapstest op zijn Twitterpagina.
Heette die 1e dochter van hem niet iets in de trant van Limoni ofzo :think:
Ja klopt, ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat een tweede dochter
Citroni genoemd gaat worden
@Mip wrote:
AMSTERDAM - Jochem Myjer wordt weer vader. De trotse cabaretier maakte de zwangerschap van zijn vriendin op een bijzondere manier bekend: hij plaatste een foto van de zwangerschapstest op zijn Twitterpagina.
Heette die 1e dochter van hem niet iets in de trant van Limoni ofzo :think:
Leuk!!! Hun oudste is nog niet zo heel oud toch? En idd het was iets van Limoni :roll: .
Limoni is 2 januari geboren.
limoni en citroni…
limoen en citroen, ik vind dat eigenlijk gewoon helemaal geen leuke namen :lol: