Er ligt me ook vaag iets bij dat Theo Maassen een keer ergens had geroepen dat hij een kind kreeg - was dat een grap of heb ik ergens een bevalling gemist ofzo??
@Bella wrote:
Er ligt me ook vaag iets bij dat Theo Maassen een keer ergens had geroepen dat hij een kind kreeg - was dat een grap of heb ik ergens een bevalling gemist ofzo??
In juni 2008 is hij vader geworden van een dochter.
Maar of hij daarna nog een kindje heeft gekregen? Volgens mij niet :think:
Jan smit word ook oom.
Zijn zus Jenny is 9 weken zwanger van haar eerste kindje.
@Mutsie86 wrote:
@Bella wrote:Er ligt me ook vaag iets bij dat Theo Maassen een keer ergens had geroepen dat hij een kind kreeg - was dat een grap of heb ik ergens een bevalling gemist ofzo??
In juni 2008 is hij vader geworden van een dochter.
Maar of hij daarna nog een kindje heeft gekregen? Volgens mij niet :think:
Ik loop ws hopeloos achter :mrgreen:
Heidi Klum bevallen van meisje
AMSTERDAM - Heidi Klum is voor de vierde keer moeder geworden.
Baby Lou Samuel werd om één uur 's nachts (lokale tijd), een uur na het inleiden, geboren, meldt radaronline.com.
Heidi heeft samen met echtgenoot Seal twee zoontjes, Henry (3) en Johan (2). Met ex-vriend Flavio Briatore kreeg ze dochtertje Leni (4).
Anouk weer zwanger
AMSTERDAM - Zangeres Anouk is voor de vierde keer zwanger.
Anouk (34) is nu 3 1/2 maand zwanger van haar vriend, rapper Unorthadox, meldt Bridget Maasland in RTL Boulevard. Anouk en ‘Dox’ hebben sinds maart 2009 een relatie.
Anouk twitterde al regelmatig dat ze zich niet lekker voelde en nogal last had van stemmingswisselingen. Ze twitterde afgelopen weekend dat ze zelfs moest huilen om een tekening van zoontje Elijah en toen dacht dat er misschien iets aan de hand was. Dat ze zwanger blijkt te zijn verklaart dus een hoop…
Anouk heeft al drie kinderen, Benjahmin Kingsley (18 april 2002), Elijah Jeremiah (5 december 2003) en Phoenix Ray (3 juni 2005) van rapper Postman. In 2008 vroegen de twee de scheiding aan. Ook Unorthadox heeft twee kinderen uit een eerdere relatie.
telegraaf.nl
Anniek Pheifer zwanger
AMSTERDAM - Actrice Anniek Pheifer is zwanger van haar tweede kindje.
De woordvoerder van Anniek (32) schat in dat ze drie maanden zwanger is, meldt De Pers. Haar zoontje Willem kwam in mei 2007 ter wereld.
Anniek is o.a. bekend van haar deelname aan ‘Wie is de Mol?’ en de films ‘Het schnitzelparadijs’ en ‘Doodeind’.
telegraaf.nl
AMSTERDAM - Acteur Colin Farrell is vader geworden van een zoontje. Het kindje draagt de naam Henry Tadeusz Farrell.
De baby kwam op 7 oktober al ter wereld in Los Angeles, maar een woordvoerder maakt het nieuws via het Amerikaanse People nu pas wereldkundig.
De kersverse moeder van het jongetje is actrice Alicja Bachleda. Voor Farrell is het zijn tweede kindje.
De ‘Phone booth’-acteur kreeg zes jaar geleden een zoon met model Kim Bordenave. Farrell vertelde eerder erg uit te kijken naar ‘alles’ van het vaderschap. “Zelfs het verwisselen van vieze luiers.”
© Novum
Mel Gibson opnieuw vader
LOS ANGELES - Acteur en regisseur Mel Gibson is opnieuw vader geworden. Dat meldden verscheidene buitenlandse media.
Zijn Russische vriendin Oksana Grigorieva is vrijdag, een paar weken te vroeg, bevallen van een dochter.
Het vader worden is Gibson niet vreemd. Uit een eerder huwelijk met Robyn heeft de Australische acteur namelijk al zeven kinderen, een dochter en zes zonen.
Voor zangeres Grigorieva is het moeder worden niet nieuw. Uit een vorige relatie met acteur Timothy Dalton heeft de Russische al een zoon van twaalf.
Céline Dion (41) heeft een miskraam gehad. Dat beweert een ingewijde tegenover het Amerikaanse tijdschrift In Touch. “Céline en René proberen een kind te krijgen, maar momenteel is ze niet in verwachting,” laat de anonieme bron weten.
In augustus kondigde de zangeres aan in verwachting te zijn van haar tweede kindje. De My heart will go on-ster was via IVF-behandeling zwanger geworden van een embryo dat al jaren ingevroren was. Celine’s zoontje, René-Charles (8) zou dus een broertje of zusje krijgen dat tegelijkertijd met hem ‘verwekt’ was.
In 1994 trouwde Céline met haar 26 jaar oudere manager René Angélil en zij kregen samen een zoon. Zij liet destijds weten dat ze haar familie graag uit wilde breiden. De babyplannen werden toen echter uitgesteld, omdat René aan een zeldzame vorm van huidkanker leed. Het stel liet toen bevruchte embryo’s invriezen voor het geval hij onvruchtbaar zou raken door de chemotherapie. Het tweede kind voor het stel zou in maart geboren worden. Het bericht over de miskraam is nog niet officieel bevestigd door Céline Dion.
Vind het zo naar voor ze. Had het ze erg gegund. Maar helaas :**:
Deze week werd bekend dat musicalster Kim-Lian van der Meij de hoofdrol krijgt in de musical Legally Blonde, maar er is nog meer goed nieuws: Kim-Lian is in verwachting van haar tweede kindje!
Kim-Lian is eind april uitgerekend. Kim-Lian is nu dus bijna vier maanden zwanger, maar zelf vindt ze dat ze eruit ziet alsof ze al zes maanden zwanger is. Kim-Lian heeft samen met Daniel Gibson al een dochter van anderhalf, Ronja.
ze maakte het net zelf bekend in rtl boulevard
@Mama_jeanet wrote:
Anniek Pheifer zwanger
AMSTERDAM - Actrice Anniek Pheifer is zwanger van haar tweede kindje.
leuk!!!!
Heb ik op de middelbare school bij in de klas gezeten hihi als je dan zoiets leest extra leuk :lol:
Actress Tiffani Theissen (Saved by the bell and BH 90201)) and her husband, artist and actor Brady Smith, are expecting their first baby next May, her rep tells PEOPLE exclusively.
“We are over the moon!� the couple said in a statement. “It’s something we’ve wanted for a long time and we are thrilled that it’s actually happening.�
Balancing motherhood with her new role on USA’s drama White Collar will be a welcome adjustment for the star, best known for her work on Saved By the Bell and the original Beverly Hills 90210.
“I’ve never done it – it’s going to be a whole new thing,� she told PEOPLE in May when talking about the idea of becoming a mom.
Tiffani, 35, and Brady have been married since 2005.
Asley Jensen (Christina uit Ugly Betty) heeft in oktober het leven geschonken aan een zoon Frankie Jack.
Adriana Lima en haar man Marko Jaric hebben zondag een dochtertje gekregen. Dit laat de woordvoerder van het supermodel aan People Magazine weten. “Adriana en Marko zijn dolgelukkig iedereen te laten weten dat ze een dochter, Valentina Lima Jaric, hebben gekregen. Moeder, vader en baby maken het goed”.
Wie is adriana lima?
Een topmodel
@Greetje14 wrote:
Adriana Lima en haar man Marko Jaric hebben zondag een dochtertje gekregen. Dit laat de woordvoerder van het supermodel aan People Magazine weten. “Adriana en Marko zijn dolgelukkig iedereen te laten weten dat ze een dochter, Valentina Lima Jaric, hebben gekregen. Moeder, vader en baby maken het goed”.

Ik kende haar ook niet.