BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

Dochtertje voor Radio 538-dj Rick Romijn

Radio 538-dj Rick Romijn is woensdagavond vader geworden van een dochter. Het schoudertje van Zoey Elisa bleef vast zitten, waardoor ze haar sleutelbeen brak.

Radio 538-dj Rick Romijn heeft een huis vol vrouwen. Dochtertje Zoey Elisa kwam woensdagavond ter wereld, vertelde de trotse vader in de ochtendshow van Edwin Evers. Zoey heeft twee oudere zussen, Quinty en Faya.

De bevalling ging volgens Romijn ‘bijna helemaal goed’. De kleine Zoey brak haar sleutelbeentje omdat haar schouder vast bleef zitten. Het meisje lag donderdagochtend nog met haar moeder in het ziekenhuis. Na een bezoek aan de babyfysiotherapeut mag Zoey volgens Romijn naar huis.

Edwin Evers kon het niet laten zijn sidekick op de hak te nemen toen Romijn over de lengte en het gewicht van zijn dochter sprak. Zoey is 48 centimeter lang en weegt 3130 gram. “Ze is dus niet zo lang en aan de zware kant”, lichtte Romijn toe. “Dan heeft ze dus de lengte en het gewicht van papa”, kopte Evers in. “Voor de rest mogen we hopen dat ze op mama lijkt.”

Ik hoor net op 3fm dat Sophie Hilbrand bevallen is van een meisje, Robin.

Leuke naam! :thumbup: :inlove:

Lekker stoer voor een meid!

Sophie Hilbrand bevallen van dochter

BNN-babe is moeder

Waldemar Torrentstra belde Albert Verlinde met goed nieuws: Sophie is in de nacht van dinsdag op woensdag in het ziekenhuis bevallen van een dochter.

Het koppel wist tot de geboorte niet of ze een jongetje of een meisje zouden krijgen, dus over de naam kunnen ze nu pas echt nadenken. Het meisje gaat Robin of Robien Torenstra heten, ze dubben nog over de ‘e’.

Wat de naam van de kleine ook wordt, ze woog vier kilo toen ze ter wereld kwam. Het jonge gezinnetje maakt het goed, iedereen is gezond, gelukkig en uitgeput.

Laatst gewijzigd: woensdag 23 september 2009, 16:13

@joseetje wrote:

BNN-babe is moeder

Waldemar Torrentstra belde Albert Verlinde met goed nieuws: Sophie is in de nacht van dinsdag op woensdag in het ziekenhuis bevallen van een dochter.

Het koppel wist tot de geboorte niet of ze een jongetje of een meisje zouden krijgen, dus over de naam kunnen ze nu pas echt nadenken. Het meisje gaat Robin of Robien Torenstra heten, ze dubben nog over de ‘e’.

Wat de naam van de kleine ook wordt, ze woog vier kilo toen ze ter wereld kwam. Het jonge gezinnetje maakt het goed, iedereen is gezond, gelukkig en uitgeput.

gek; ik vind robin/robyn heel leuk, robien echt vreselijk. (en rob voor een jongen ook echt vreselijk).

Ik zou het dus wel weten als ik sophie was :mrgreen:

Ik vind Robyn ook heeeeeeeeeeeeeel erg leuk… 8)

Ik vind Robien wel leuk, wat vrouwelijker. Hou ik wel van. Ben benieuwd wat het worden gaat.

@fiep klophout wrote:

@joseetje wrote:

BNN-babe is moeder

gek; ik vind robin/robyn heel leuk, robien echt vreselijk. (en rob voor een jongen ook echt vreselijk).

Ik zou het dus wel weten als ik sophie was :mrgreen:

ohhhh ja helemaal mee eens… Robien… :sick: :sick: :sick:

Robin vind ik echt :inlove:
Grey's Anatomy-actrice bevallen van onze redactie
AMSTERDAM - Ellen Pompeo en haar echtgenoot Chris Ivery zijn de trotse ouders geworden van een meisje.

Het koppel heeft de geboorte van hun eerste kind nog een week stil weten te houden, de kleine Stella Luna Pompeo Ivery zag namelijk vorige week dinsdag al het levenslicht.

Van wat ik lees is het Robin Madelief geworden.

Leuk!

@Anneke wrote:

Leuk!

Ja leuk… :thumbup:
September is shaping up to be an exciting month for Freddie and Sarah Michelle Prinze! The first of the month marked the couple’s seventh wedding anniversary and now they are celebrating yet another milestone: the birth of their first child.

Daughter Charlotte Grace Prinze was born on Saturday, September 19th, a rep for the couple confirms exclusively to PEOPLE. “The family is over the moon,� according to a statement released by the pair.

@Anneke wrote:

Leuk!

Mooie namen :inlove:

@San 27 wrote:

@Anneke wrote:

Leuk!

Mooie namen :inlove:

Vind ik ook, een combi van stoer en lief!

Ik zat van de week nog te denken die Sophie moet toch onderhand wel eens een kindje krijgen.

Vond het trouwens wel erg leuk om af en toe op tv voorbij te zien komen - een zwangere Sophie.

VInd de naam een leuke combinatie.

Wilfred Genee is vader geworden van onze redactie
AMSTERDAM - Lili, de vrouw van RTL-presentator Wilfred Genee, is bevallen van een meisje.

Het was een zware bevalling, pas na veertien uur werd Feline Isabeau geboren, meldt RTL Boulevard.

"Na tien uur had Lili pas vier centimeter ontsluiting, maar het was uiteindelijk toch een natuurlijke bevalling", zo laat de trotse vader Wilfred weten.

pás na 14 uur???

Ik had er zo voor getekend hoor :wink:

@Mip wrote:

pás na 14 uur???

Ik had er zo voor getekend hoor :wink:

Anders ik wel…

Ik dus ook! Wel weer leuke namen allemaal!

RTL Nieuws-lezeres Mariëlle Tweebeeke is zwanger.

Dit meldt RTL. In maart verwacht ze haar tweede kindje.

Mariëlle en haar vriend hebben al een dochtertje van 20 maanden: Valerie.