BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

Oh wauw!! Dat vind ik nou leuk!! En van karen ook natuurlijk. :wink:

Leuk nieuws!

Ook leuk voor hun zoontje Sem, hij krijgt nu 2 halfbrusjes in korte tijd aangezien Xander ook weer vader wordt.

Leuk dat Wendy zwanger is…hopelijk heeft ze nu een rustige zwangerschap zonder gedoe. het is haar gegund.

Gisteren zijn we naar de efteling geweest en toen kwamen we Erland in zijn uppie tegen, was al op zoek naar wendy maar die heb ik nergens gezien

Leuk voor Wendy!

Ja, echt leuk voor Wendy! :slight_smile:

Niet dat ik haar ken ofzo maar ik vind haar zo sympathiek. Gun haar heel erg een rustige zwangerschap.

Ha leuk voor Wendy!

Ben ik de enigste die Wendy nou helemaal niet zo sympathiek vind als derest? Niet dat ik niet blij ben voor hun en hun zwangerschap hoor! Hartstikke leuk voor ze, maar die Wendy… ik heb er echt niets mee…

@Sooki wrote:

Ben ik de enigste die Wendy nou helemaal niet zo sympathiek vind als derest? Niet dat ik niet blij ben voor hun en hun zwangerschap hoor! Hartstikke leuk voor ze, maar die Wendy… ik heb er echt niets mee…

'k Vond haar in het begin leuker dan ik haar nu vind moet ik zeggen… :think: Maar dat ze zwanger is, is natuurlijk wel leuk voor haar ja :mrgreen:

Ik ben haar ook minder leuk gaan vinden op een of andere manier - heb er niet zoveel meer mee maar vind het wel leuk voor ze dat ze nog een kindje krijgt.

@Sooki wrote:

vind haar een beetje verwaand geworden. teveel air…

maar kijk maar naar haar vriend… die vind ik dezelfde air hebben… passen dus goed bij elkaar…

Ja ik vind die Erland dus helemaal niks. Weet niet wat dat is, ik vertrouw die gast niet :think: . Wel fijn voor Wendy dat ze zwanger is hoor, vond het een heftig verhaal bij Boulevard over der miskraam enzo.

Misschien is ze iets te vaak op tv :wink:

Ik vond het interview bij Boulevard echt heel openhartig, goed voor haar!

Halle Berry is zwanger

AMSTERDAM - Halle Berry is in verwachting van haar tweede kindje. Het Amerikaanse tijdschrift Life & Style bevestigt de geruchten die al langer de ronde deden.

© ANPDe 42-jarige actrice is volgens het blad drie maanden in verwachting. “Halle is erg gelukkig”, vertelde een met het koppel bevriende bron aan het blad.

“Ze is gek van blijdschap, dat het haar gelukt is om zwanger te raken van een tweede”.

De komst van haar eerste telg ging niet bepaald zonder slag of stoot. Na dertig negatieve zwangerschapstesten raakte de ‘Monster’s Ball’-actrice pas in verwachting.

Kunstmatige inseminatie

Dit gebeurde uiteindelijk met hulp van doktoren. Ook bij haar tweede nakomeling is de komst te danken aan kunstmatige inseminatie.

Halle Berry heeft sinds vier jaar een relatie met model Gabriel Aubry. Hun dochter Nahla Ariela is geboren op 16 maart 2008.

Uit haar vorige huwelijk met Eric Benet heeft de ster ook een dochter. Hun kind, India, is destijds geadopteerd.

2 september 2009

De geruchtenmolen draait op volle toeren in Volendam: Liza Plat, de vriendin van Jan Smit, zou zeven weken zwanger zijn. Dat bericht weekblad Story. Het is een publiek geheim dat Jan al een tijdje droomt van een gezin. Dit zou hij ook tijdens zijn relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen kenbaar gemaakt hebben.

Jennifer Cooke, de beste vriendin van Yolanthe, vertelde eerder aan het weekblad dat Jan maar bleef zeuren over een baby. We werden er soms gek van. Nog kort voor de breuk zei hij tegen Yolanthe: ‘Ik wil een kind van je’. Hij wilde zo graag dat ze zwanger zou raken."

Manager Aloys Buijs ontkent dit verhaal. Liza heeft al een kind, dochtertje Fem (1), met haar ex-man Wim Visscher.

@Pitje27 wrote:

2 september 2009

De geruchtenmolen draait op volle toeren in Volendam: Liza Plat, de vriendin van Jan Smit, zou zeven weken zwanger zijn. Dat bericht weekblad Story. Het is een publiek geheim dat Jan al een tijdje droomt van een gezin. Dit zou hij ook tijdens zijn relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen kenbaar gemaakt hebben.

Jennifer Cooke, de beste vriendin van Yolanthe, vertelde eerder aan het weekblad dat Jan maar bleef zeuren over een baby. We werden er soms gek van. Nog kort voor de breuk zei hij tegen Yolanthe: ‘Ik wil een kind van je’. Hij wilde zo graag dat ze zwanger zou raken."

Manager Aloys Buijs ontkent dit verhaal. Liza heeft al een kind, dochtertje Fem (1), met haar ex-man Wim Visscher.

Dat zou wat zijn zeg, want volgens mij is die Liza nog niet eens gescheiden dus dan zou wettelijk gezien het kindje van haar ex zijn :think:

Weet uit betrouwbare bron dat Jan smit geen vader word… sorry meiden, het is een dikke vette roddel

zoals vaker :mrgreen: :wink:

Wel ben ik benieuwd of katja nu echt zwanger is of niet

@Martje wrote:

Weet uit betrouwbare bron dat Jan smit geen vader word… sorry meiden, het is een dikke vette roddel

vond het ook snel… maar je weet maar nooit…

kon jij uit de omgeving volendam dan??

Zoon voor Pieter van den Hoogenband

GELDROP - Pieter van den Hoogenband heeft zondagavond een zoon gekregen. Sander werd om kwart voor zeven geboren in het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop.

De oud-olympisch zwemkampioen was al vader, dochter Daphne kwam in juni 2007 ter wereld.

Volgens een woordvoerder van de Nederlandse zwembond maakt het gezin Van den Hoogenband het goed, moeder Minouche mocht maandagochtend al samen met Sander het ziekenhuis verlaten.

Liesbeth Kamerling opnieuw moeder

Uitgegeven: 18 september 2009 08:34

Laatst gewijzigd: 18 september 2009 08:43

AMSTERDAM - Actrice Liesbeth Kamerling is woensdag bevallen van haar tweede zoontje. De pasgeborene heeft de naam Jack gekregen. De voormalige GTST-actrice en haar man Frans Pahlplatz zijn dolgelukkig, schrijft De Telegraaf donderdagavond.

© ANP

Of het net zo’n moeizame bevalling was als bij haar eerste zoontje is niet bekend. Kamerling overleefde de komst van haar zoon Valentijn in 2004 ternauwernood.

Liesbeth Kamerling, het zusje van Antonie Kamerling, werd bekend door haar rol in Goede Tijden, Slechte Tijden.

Daarna maakte ze de overstap naar het grote scherm met kleine rollen in films als ‘Science Fiction’ en ‘Phileine Zegt Sorry’.