BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@Mutsie86 wrote:

oh vaag, heb paar jaar terug al gelezen (een intervieuw) dat ze voor een 2de gingen, dus had verwacht dat ze ook daadwerkelijk al die jaren bezig zijn geweest.

Maar wat apart, een tweeling maar toch ook niet :lol:

Ik heb ook zo’n tweeling :wink: :mrgreen:

@Maxim wrote:

@Mutsie86 wrote:
oh vaag, heb paar jaar terug al gelezen (een intervieuw) dat ze voor een 2de gingen, dus had verwacht dat ze ook daadwerkelijk al die jaren bezig zijn geweest.

Maar wat apart, een tweeling maar toch ook niet :lol:

Ik heb ook zo’n tweeling :wink: :mrgreen:

Ik nog niet, maar wie weet over een aantal jaar :wink:

Ik las dit op internet over de zwangerschap van Céline Dion:

Celine Dion (41) en en haar man René Angélil (67) zijn dolgelukkig nu ze in verwachting zijn van hun tweede kindje. Celine’s dokter, Zev Rosenwaks, vertelt er echter wel bij dat ze nog in een vroeg stadium is en dat er nog steeds risico’s zijn. Om zwanger te worden liet de zangeres een embryo inplanten dat ze maar liefst acht jaar geleden liet invriezen. Volgens dr. Rosenwaks vormt dat geen enkel probleem: “Er zijn embryo’s die meer dan 10 of 15 jaar ingevroren worden en waaruit een prachtige zwangerschap voortkomt.”

Celine liet haar embryo’s in 2001 invriezen toen zij IVF behandelingen onderging voor hun eerste kindje. Zoon René-Charles (8) was toen het resultaat. Nadat Celine in 2007 haar jarenlange concertreeks in Las Vegas had afgerond, raadpleegde zij de arts of het mogelijk was om te proberen een tweede kindje te krijgen en werden de embryos weer uit de vriezer gehaald.

De arts vertelt verder: “Ze voelt zich nu goed. We kijken er naar uit om het hartje straks te horen. René en Celine verheugen zich heel erg op een gezonde zwangerschap. Ze zonder twijfel door het dolle heen.”

Karen (34) van K3 is zwanger. De roodharige zangeres van de meidengroep wilde eigenlijk nog even wachten om het goede nieuws bekend te maken, maar het nieuws lekte toch uit.

De toekomstige vader is de Vlaamse drummer Antony Van der Wee, aldus Het Laatste Nieuws. De zangeres gaf eerder al te kennen graag moeder te worden. Volgens de Belgische krant moet Damen vandaag nog wel naar de gynaecoloog voor een nieuw onderzoek.

De vooral bij kinderen populaire meidengroep bestaat momenteel uit twee zangeressen omdat de blonde Kathleen K3 in juni verliet. In K2 zoekt K3 volgen kunnen tv-kijkers bij SBS6 momenteel zeven weken lang de zoektocht van de roodharige Karen en de zwartharige Kristel van de Vlaamse meidengroep naar een waardige opvolgster voor de blonde volgen.

Ik had begrepen dat de meiden een contract hadden getekend dat ze voor een x-aantal jaren niet zwanger mogen worden en dat Kathleen daarom ook uit K3 is. Is dit dan de volgende die uit de groep vertrekt?

Ik kan me niet voorstellen dat ze zo iets getekend hebben. Niet op die leeftijd. Trouwens Kristel heeft al 2 kindjes.

Kathleen is om andere redenen opgehouden…

dit heb ik erover gevonden

vandaag, 07:19

Acteur Stany Crets maakte gisteren in de talkshow Villa Vanthilt op Eén een wel erg onverwachte opmerking: “Karen van K3 is zwanger�, flapte hij eruit.

En meteen: “Oei, dat mocht ik waarschijnlijk niet vertellen.� Een verraste Vanthilt herhaalde het wel driemaal.

Karen en partner Antony waren niet bereikbaar voor bevestiging van het nieuws.

Het staat ook gewoon in de Telegraaf hoor. :mrgreen:

Karen is die grotere met rood haar?

@Rooike wrote:

Het staat ook gewoon in de Telegraaf hoor. :mrgreen:

Ja dat is wel een heel betrouwbare bron natuurlijk…dan zal het wel waar zijn. :wink:

@Rooike wrote:

Karen (34) van K3 is zwanger. De roodharige zangeres van de meidengroep wilde eigenlijk nog even wachten om het goede nieuws bekend te maken, maar het nieuws lekte toch uit.

De toekomstige vader is de Vlaamse drummer Antony Van der Wee, aldus Het Laatste Nieuws. De zangeres gaf eerder al te kennen graag moeder te worden. Volgens de Belgische krant moet Damen vandaag nog wel naar de gynaecoloog voor een nieuw onderzoek.

De vooral bij kinderen populaire meidengroep bestaat momenteel uit twee zangeressen omdat de blonde Kathleen K3 in juni verliet. In K2 zoekt K3 volgen kunnen tv-kijkers bij SBS6 momenteel zeven weken lang de zoektocht van de roodharige Karen en de zwartharige Kristel van de Vlaamse meidengroep naar een waardige opvolgster voor de blonde volgen.

he je bent mij weer te snel af… :mrgreen:

Ik had ergens gelezen dat Karin als het weer K3 was zwanger wilde worden.

of als ze zwanger was ze het niet zoals kristel wilde de kinderen mee te sjouwen ze dan zou stoppen…

Dan kunnen ze nu beter meteen K1 op zoek naar K3

YEAH! Zo gaaf voor Karen en Antony! :mrgreen:

En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan! :pray:

En ja, Karen is de rooie. Lijkt me sterk als er in het contract staat dat ze geen kinderen mogen krijgen, dan is Kristel al bijna 5 jaar in overtreding met haar 2 kinderen :lol: .

Het laatste wat ik wist is dat zei iets met Gert had maar dat is dan zeker lang geleden :mrgreen:

@Bella wrote:

Het laatste wat ik wist is dat zei iets met Gert had maar dat is dan zeker lang geleden :mrgreen:

jaartje of 2/3 (geloof ik hoor, maar wist ook niet dat ze een nieuwe vriend had)

alles beter dan die Gert lijkt mij - ik vind dat nou echt helemaal niets :shifty:

@Marite wrote:

En ja, Karen is de rooie. Lijkt me sterk als er in het contract staat dat ze geen kinderen mogen krijgen, dan is Kristel al bijna 5 jaar in overtreding met haar 2 kinderen :lol: .

Dat heb ik niet gezegd: ik heb gehoord dat ze niet ZWANGER mogen worden, ivm toernees en afspraken en dergelijke. Geen tijd voor zwangerschapsverlof of zoiets.

Net van Cynthia op twitter gehoord, die het weer van de RTL boulevard twitter had… Wendy van Dijk is zwanger!

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/)/components/actueel/rtlboulevard/2009/08_augustus/entertainment/articles/25082009_wvdz.xml

Wat leuk!

Presentatrice Wendy van Dijk is twee maanden zwanger van haar tweede kindje.

De vader is haar vriend, RTL-programmadirecteur Erland Galjaard. Tijdens haar vakantie kwam ze erachter dat ze een kindje verwacht. Wendy (38) laat weten dolblij te zijn met het nieuws, vooral omdat ze in het voorjaar helaas een miskraam kreeg. Ze was aan het bijkomen van die klap toen ze erachter kwam dat ze weer zwanger was.

Ze kreeg in 2003 haar eerste kind, zoontje Sem met zanger Xander de Buisonjé, met wie ze ook zou trouwen. Maar dat ging niet door omdat hij toegaf vreemd te zijn gegaan. Hij is inmiddels verloofd met nieuwe liefde Sophie, die inmiddels vier maanden zwanger is van hem.