Katja Schuurman zal babynieuws stil houden
AMSTERDAM - Mocht Katja Schuurman in verwachting zijn, dan zal ze het blijde nieuws zo lang mogelijk voor zichzelf houden.
Over de 34-jarige actrice/presentatrice werd na afloop van de première van Cirque Stiletto volop gefluisterd. Haar wijdvallende jurkje leek volgens de aanwezigen veelverhullend. Verstopte zij een babybuikje?
Het moet moeilijk zijn voor Katja en haar echtgenoot Thijs Römer, die eind maart een kindje verloren. Die zwangerschap lekte, ongewild, nog voordat Katja drie maanden op weg was uit. Het sterrenpaar zal eventueel nieuw babynieuws, logischerwijs, aan de grote klok hangen als zij het ’veilig’ vinden.
nou ben niet gauw van de conclusies, maar die jurk is wel errug opzichtig, wat jullie???
ik moest gisteren nog aan haa denken…
grappig, niet alleen de jurk, maar ook de pose die ze aanneemt?
Ja, precies. Maar ook hoe haar gezicht op de een of andere manier straalt, toch?
Ik zou het niet weten, gaat me ook niets aan. Maar ik hoop het van harte voor Katja en Thijs.
Een mk krijgen is niet leuk en als je dan ook nog bekend bent en iedereen weet het al voordat je het zelf zou willen zeggen, en dan gaat het ook nog eens mis. bbrrrr naar hoor.
(ik denk alleen niet dat ze dan zo’n jurkje aan zou doen… dat is toch echt TE duidelijk?! Je kunt ook makkelijk nog een mooie spijkerbroek aan met een wijd vallend truitje)
Bij haar miskraam ging het toch ook zo.
Ja ze was zwanger en het ging mis.
Had ergens de domme hoop dat de media ervan geleerd zou hebben.
Ik hoop voor ze dat het zo is en dat het deze keer helemaal goed gaat.
Het is idd wel een jurkje ervoor.
@Cynthia wrote:
Ja, precies. Maar ook hoe haar gezicht op de een of andere manier straalt, toch?
Viel mij ook al op. Maar kan natuurlijk ook door de foto zo lijken.
Al hoop ik voor ze dat, mocht het zo zijn, alles goed mag gaan.
snap nooit zo waarom het zo’n issue is als de omgeving het wel weet. Dan kunnen mensen toch juist meer met je meeleven lijkt mij? Tenzij je dat absoluut niet wilt :think: :think: (hmmm ga ik over nadenken geloof ik)
Het zijn geen ‘gewone’ mensen. Heel Nederland heeft een mening over dit stel: het lijkt me vreselijk om iedere dag aangehouden te worden door vreemde mensen die je steun willen betuigen of er ook iets over te zeggen hebben. Je hele privéleven ligt op straat.
Dyanne Beekman is moeder geworden. Maandagochtend zette de styliste een zoon op de wereld. De kleine heet Christian Franciscus Guido ten Berge Beekman.
Het jongetje is het eerste kind van Dyanne en haar partner Frans ten Berge. Hij werd om acht minuten na acht geboren, weegt al acht pond en is helemaal gezond.
Dyanne had nogal een zware zwangerschap. Ze werd met uitdrogingsverschijnselen opgenomen toen ze net in verwachting was. In maart besloot ze te stoppen met werken omdat ze bang was dat haar drukke schema te veel vergde van haar lichaam.
De bevalling verliep gelukkig zonder problemen. Moeder en kind maken het allebei erg goed. Dyanne en Frans laten aan RTL Boulevard weten te genieten van hun eerste kleine.
Jennifer Hudson bevalt van zoon
Uitgegeven: 11 augustus 2009 18:25
LOS ANGELES - Zangeres en actrice Jennifer Hudson is maandag bevallen van een zoon. Het is haar eerste kind met worstelaar David Otunga, met wie de 27-jarige Hudson verloofd is.
De kleine heet David Daniel Otunga Jr, meldde E! Online dinsdag.
Hudson kreeg twee jaar geleden een Golden Globe en een Oscar voor haar rol in Dreamgirls. In februari van dit jaar kreeg ze haar eerste Grammy voor haar R&B-album.
Tijdens de herdenkingsdienst voor Michael Jackson op dinsdag 7 juli vertolkte ze het Jackson-nummer Will You be There.
Doodgeschoten
De zangeres werd bekend als deelneemster aan de Amerikaanse versie van het tv-programma Idols. Ze verdween vorig jaar geruime tijd uit de publiciteit, nadat haar broer, moeder en neefje waren doodgeschoten.
Eens fatsoenlijke namen! Christian en David :thumbup: Vind het leuke namen!
8)
AMSTERDAM - Roman Abramovich (42) wordt voor de zesde keer vader. Zijn glamourvriendin Dasha Zhukova is een half jaar zwanger van haar eerste kindje.
De steenrijke Rus heeft al vijf kinderen bij zijn ex-vrouw Irina. De Chelsea-eigenaar en Dasha maakten het nieuws pas onlangs bekend. Volgens vrienden is het tweetal 'erg verheugd' over het aanstaande moederschap van de Russin. Ze weten nog niet wat het wordt, maar wel is al bekend dat ze de baby in Moskou geboren willen laten worden.
“Ze wilden het nieuws al wel eerder bekendmaken, maar wilden eerst weten dat alles goed was", aldus een ingewijde. Het nieuws kon ook gemakkelijk geheim worden gehouden omdat Dasha amper een buik heeft. "Het is ongelooflijk dat ze al zes maanden zwanger is en dat er nog niets valt te zien".
Roman ontmoette de steenrijke olie-erfgename en voormalig fotomodel in 2006 op een nieuwjaarsfeest waar zij samen met haar vader was. Het tweetal begon echter pas een relatie nadat de oliemagnaat was gescheiden van zijn vrouw.
Céline Dion is zwanger
Uitgegeven: 18 augustus 2009 15:16
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2009 15:33
AMSTERDAM - Céline Dion (41) en haar man Rene Angelil (67) verwachten hun tweede kindje. Dat heeft de Canadese krant Journal de Montréal dinsdag bekendgemaakt. De zangeres is zwanger geraakt via IVF-behandelingen.
© ANPHet stel heeft al een kindje, Rene-Charles, die in januari 2001 geboren werd. Angelil heeft daarnaast nog drie kinderen uit twee eerdere huwelijken.
Dion liet al eerder weten dat ze haar familie graag uit wilde breiden. De babyplannen werden in het verleden echter uitgesteld omdat Angelil aan een zeldzame vorm van huidkanker leed. Het stel liet toen zaadcellen invriezen voor het geval hij onvruchtbaar zou raken door de chemotherapie.
Dion heeft haar zwangerschap nog niet bevestigd op haar website, zo meldt de krant.
wo 19 aug 2009, 22:48 Robert ten Brink wordt opa
van onze redactie
AMSTERDAM - Presentator Robert ten Brink wordt voor het eerst opa.
Dit meldt Shownieuws. Zijn dochter Nina, de oudste van de vijf, is namelijk zwanger. Wanneer Nina is precies is uitgerekend, is niet bekend.
Oh wat leuk!!
Zowel als voor Celine (op de valreep denk ik? Ze is al jaren aan het proberen voor een tweede)
En voor Robert!
@Mutsie86 wrote:
Oh wat leuk!!
Zowel als voor Celine (op de valreep denk ik? Ze is al jaren aan het proberen voor een tweede)
Ze is niet al jaren bezig, ze hadden het uitgesteld vanwege de ziekte van haar man… Ik meen dat er toen geopperd werd iets over een tweeling en dat haar zoontje die ze nu heeft er 1 van was en dat ze nu dan zwanger zou zijn van de andere helft van die tweeling… Dus een tweeling met zoveel jaar leeftijdsverschil, maar dat zie ik nietz o zitten.
Heb ook begrepen (bij Oprah) dat ze bewust gewacht heeft en na de laatste tour een eitje terug zou plaatsen (dat heet geen eitje, kan niet op juiste woord komen). Heeft ze veel geluk gehad dat het meteen gelukt is!
oh vaag, heb paar jaar terug al gelezen (een intervieuw) dat ze voor een 2de gingen, dus had verwacht dat ze ook daadwerkelijk al die jaren bezig zijn geweest.
Maar wat apart, een tweeling maar toch ook niet :lol: