BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@Femke Fataal wrote:

Jude Law mag in de herfst zijn vierde kindje verwelkomen. Dat heeft de woordvoerder van de 37-jarige Britse acteur gemeld. Wie de moeder van het kind is, is niet bekend. Haar identiteit zal ook niet bekend gemaakt worden omdat de relatie tussen haar en Jude al voorbij is.

“Jude Law is wel van plan om zijn ondersteunende rol te spelen in het leven van het kind”, aldus de woordvoerder, “Verder is dit een privézaak waar geen commentaar meer zal over gegeven worden.”

Law heeft al drie kinderen - Rafferty, Iris en Rudy, met zijn ex-vrouw Sadie Frost.

Moeder baby Jude Law bekend

AMSTERDAM-

Het mysterie rondom het onverwachte vaderschap van Jude Law is ontrafeld: de moeder van het kindje is bekend.

Tot gisteren was nog onbekend wie er zwanger was van Jude. De acteur werd zelf ook verrast met het nieuws dat hij voor de vierde keer vader zou worden.

Jude had het al wel aan zijn ex vrouw Sadie Frost en zijn andere drie kinderen verteld. Nu is bekend wie de moeder van het nieuwe Law-telg is: Samantha Burke, actrice en model, meldt TMZ. De advocaat van Samantha heeft inmiddels bevestigd dat zij inderdaad een kind van Jude zal krijgen.

Boris Becker wordt vader

AMSTERDAM - Sharlely, de kersverse vrouw van Boris Becker, is in verwachting van hun eerste kindje.

Zo’n anderhalve maand nadat tennisser Boris Becker en zijn Sharlely elkaar het jawoord gaven heeft het stel opnieuw een reden om feest te vieren: er is een kindje op komst!

Op de foto’s die zijn gemaakt is héél goed te zien dat het Nederlandse model een kindje in haar buik draagt. Boris kan blijkbaar geen genoeg krijgen van het vaderschap. Hij heeft al twee zonen en een dochter uit eerdere relaties.

Penelope Cruz Is Pregnant!

Penelope Cruz and longtime boyfriend Javier Bardem are expecting their first child.

‘Penelope is about four months pregnant,’ a source confirms exclusively to JustJared.com.

Boris en Sharlely Becker verwachten eerste kind

AMSTERDAM - Voormalig toptennisser Boris Becker wordt opnieuw vader. Zijn vrouw Sharlely is zwanger.

© anpDat bevestigt het Nederlandse model tegen het blad Grazia. Sharlely zegt vanaf haar vakantieadres tegen het blad “hartstikke blij” te zijn.

Het wordt het eerste kind voor Sharlely en Boris. De tennisheld heeft wel al twee zonen en een dochter uit eerdere relaties.

Krijgt boris twee kindjes? :lol: :mrgreen:

ff gemist. :oops:

Wisten we het al van Filemon? 'k Las net in de Viva dat 'ie papa wordt!

Dat wisten we al: maar wisten we ook al dat hij zich erg druk maakt over het al dan niet terugkrijgen van zijn slanke vriendin? Stond een artikel op nu.nl

Zwangere vriendin Filemon moet sporten

AMSTERDAM - Filemon Wesselink is in de zevende hemel met het aanstaande vaderschap, maar de presentator is wel bang dat zijn vriendin haar mooie lichaam niet meer terug zal krijgen. In zijn column in Viva vertelt Wesselink dat hij daarom smoesjes verzint om haar meer te laten bewegen.

© ANP

“Ik heb haar al wijsgemaakt dat de supermarkt om de hoek aan het verbouwen is en dat ze dus naar de supermarkt verderop moet gaan. Jammer genoeg trapte ze daar niet in”, aldus de BNN-presentator in Viva.

“Maar ze geloofde wel in het verhaal dat er niets beter is voor een ongeboren kind dan een regelmatig zwemmende moeder. Dus gaat ze nu volgende week met een vriendin naar het zwembad.”

Wesselink zegt het verder jammer te vinden dat moeders zichzelf laten verslonzen als ze eenmaal een kind hebben. “De vrouw heeft haar levenstaak volbracht. En dan dus maar stekeltjeshaar.”

Wanneer het eerste kind van Wesselink en zijn vriendin verwacht wordt is onduidelijk. De presentator is bekend van de tv-programma’s Spuiten en Slikken, Lijst 0 en Crazy 88.

@pino wrote:

Wisten we het al van Filemon? 'k Las net in de Viva dat 'ie papa wordt!

ik niet. wat grappig! En sophie moet toch intussen ook al een heel eindje zijn of niet? (al kwam ik haar een maand of 2 geleden tegen en toen zag ze er eigenlijk helemaal niet zwanger uit, maar dacht dat ze best al wat op weg was?)

die twee gaan iig even een heeel andere fase in. leuk, zo samen!

Christijan Albers vanmiddag vader geworden

Klasse: Overig > Gepost op 07/08/2009 19:43 door: Robin Smeets

Christijan Albers is afgelopen middag in Monaco de trotse vader geworden van zijn eerste zoontje. Christijan’s vrouw, Liselore, beviel vanmiddag in Monaco van hun eerste kind. De naam van hun eerste zoontje is Christijan Junior Frans.

Vanavond werd het nieuws wereldkundig gemaakt bij RTL Boulevard. “Hij heet Christijan Junior Frans Albers,” vertelde een trotse Christijan aan het programma. “Frans is de naam van mijn opa, die een erg belangrijke rol in mijn leven heeft gespeeld.”

De baby werd iets te vroeg geboren. Liselore zat namelijk dicht tegen een zwangerschapsvergiftiging aan, waardoor er werd besloten om de baby eerder naar buiten te halen.

Bones star David Boreanaz was unable to make the trip to Comic-Con last week, but he had a very, very good reason for staying home. The 40-year-old actor — in a taped message to fans — revealed that the baby he expects with wife Jaime Bergman is soon to arrive, and the couple of seven years are in the pink!

“I’m a little bit stuck in Los Angeles due to the fact that my wife is on her 34th week [of pregnancy with] our second child. And I’d like you to know that it’s going to be a girl.�

Those were the only details David was willing to divulge, however. “Don’t ask me the name because I’m not going to give out any of that personal information,� he added.

Baby girl is due in early September and will join big brother Jaden Rayne, 7, at home.

Source: YouTube

@Priscilla wrote:

Wesselink zegt het verder jammer te vinden dat moeders zichzelf laten verslonzen als ze eenmaal een kind hebben. “De vrouw heeft haar levenstaak volbracht. En dan dus maar stekeltjeshaar.”

Hmm... alsof HIJ er zo lekker uitziet... :shifty:

hij verzorgd zich wel :wink: , leuke kleding etc etc. Dat laatste kun je soms in twijfel trekken bij de mama’s die hij bedoelt

@pino wrote:

@Priscilla wrote:

Hmm... alsof HIJ er zo lekker uitziet... :shifty:

Daar gaat het toch niet om? Ik vind dat hij gelijk heeft, was tijd geleden ook een discussietopic over, volgens mij.

Ik vind dat hij het wel generaliseerd, maar toch… kan er ook niet omheen dat ik vind dat hij een punt maakt hoor! :wink:

Sluit me aan bij Jen… D… en Sooki… :angel:

hmmmmm misschien spreken jullie voor jezelf :wink:

ik denk dat ik sinds ik Lys heb mezelf juist beter ben gaan verzorgen 8)

Zo te lezen én te zien zijn er altijd nog meer mama’s die zichzelf gewoon blijven verzorgen hoor, na de bevalling. Dat je niet altijd meer fut hebt om tot in de puntjes verzorgd boodschappen te gaan doen, daar kan ik dan best begrip voor hebben, maar de méésten doen toch best wel wat verzorgende gel in hun stekeltjeshaar hihihi :mrgreen:

@pino wrote:

maar de méésten doen toch best wel wat verzorgende gel in hun stekeltjeshaar hihihi :mrgreen:

:lol: :lol:

Ik heb die perfecte shampoo voor in de puntjes geprobeerd, maar het

werkt niet. Ik blijf die vrouw van voor de shampoo :doh: :mrgreen: