BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

wo 22 jul 2009, 13:51

AMSTERDAM - Zangeres Kelis is op dit moment in het ziekenhuis aan het bevallen van haar eerste kindje.

Kelis is zonder ex-lover Nas het hele proces ingegaan. De twee liggen in scheiding en Kelis moest door de bevalling een dagje in de rechtbank afzeggen.

Volgens bronnen is rapper Nas wel in New York én onderweg naar de ‘milkshake-zangeres’ om haar te ondersteunen, meldt TMZ.

wie is Kelis??

Dat is de ex van Nas. :mrgreen:

Die zangeres van Milkshake.

‘My Milkshake, is better dan yours’

Nas is btw van Hollandse komaf heb ik ooit gehoord.

@Rooike wrote:

@niek1 wrote:
maar zoals ik het gehoord had was dat dus eigenlijk vanwege dit kindje

Zei ze dat tegen jou dan??? :mrgreen:
ja ze belt me regelmatig met een up-date over haar prive leven :wink: :lol:

Jij had David Beckham toch ook aan haar voorgesteld? :angel:

En die ken jij weer via Fai, doordat ze met Orlando is (en die weer bevriend is met ‘Beckie’).

Zo zat het toch? 8)

Ja hoe gaat het ook alweer met die liefdesbaby van Fai en Orlando? :stuck_out_tongue:

Dames, ik ben net bevallen… dus ben er even weinig…

Het is een jongen geworden en zoals gezegd, Failando is zijn naam…

Mijn buik is alweer strak, zit in maat 36…

Maar goed ook, want Donnatella Versace heeft een jurk voor me ontworpen voor een of ander feest volgende week…

Trouwens, Niek1… Posh vraagt naar je, ga je mee? Kunnen we lekker roddelen over Rebecca Slut Loos… :mrgreen:

Kelis is bevallen van haar eerste kindje. De ‘Milkshake’- zangeres, die in een bittere echtscheiding verwikkeld is met de de vader van haar baby rapper Nas, schonk dinsdagavond in New York het leven aan een gezonde zoon, die de naam Knight kreeg.

Zoals verwacht mocht Nas niet aanwezig zijn bij de bevalling. Hij en Kelis liggen sinds enkele maanden in scheiding en hebben hevige ruzie over alimentatie.

Het stel was bijna 5 jaar samen en had woensdag in de rechtbank moeten verschijnen, maar dat werd door de bevalling uitgesteld.

@faizaa wrote:

Maar goed ook, want Donnatella Versace heeft een jurk voor me ontworpen voor een of ander feest volgende week…

Trouwens, Niek1… Posh vraagt naar je, ga je mee? Kunnen we lekker roddelen over Rebecca Slut Loos… :mrgreen:
Tuurlijk kom ik ook ,…kunnen we gelijk naar je mega babyshower.

Geld moet rollen in die kringen,…toch? :mrgreen:

@faizaa wrote:

Oh Muts is dat de reden dus dat je er zo weinig bent. Gefeliciteerd met je wondertje :mrgreen:

@marielle wrote:

@faizaa wrote:

Oh Muts is dat de reden dus dat je er zo weinig bent. Gefeliciteerd met je wondertje :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:inlove:

OFF COURT - ROGER PROUD FATHER OF TWIN GIRLS!

15 Time Grand Slam Champion and #1 Ranked Player In The World, Roger Federer Becomes Proud Father Of Twin Girls

Roger Federer and his wife Mirka, proudly announce the birth of twin daughters, Charlene Riva and Myla Rose, who were born Thursday night, July 23rd in Switzerland. “This is the greatest day of our lives. Mirka, Myla and Charlene are all healthy and doing very well.”

Dat er in dat buikje van haar 2 kindjes verstopt zaten zeg :inlove:

HILVERSUM - Tv-heldin Mega Mindy kan voorlopig geen nieuwe opnamen meer maken van dit populaire kinderprogramma (TROS). Actrice Free Souffriau, die de rol van heldin vertolkt, is namelijk voor de tweede keer zwanger.

© ANPZe is ruim drie maanden onderweg, maar het pakje van Mega Mindy is zo strak dat ze er met haar bollende buikje nu al niet meer in past. Dat heeft een woordvoerster van producent Studio 100 (Kabouter Plop, Samson & Gert, K3, Het Huis Anubis) vrijdag laten weten.

Voor het tv-schema van Mega Mindy zorgt de zwangerschap niet voor problemen, want de makers hadden net een nieuwe reeks opgenomen. Ze kunnen nog wel even vooruit.

Tournee

Souffriau is eind januari uitgerekend. Een maand later staat een theatertournee van Mega Mindy gepland. Aangezien ze dan net weer moeder is, zoekt Studio 100 nog naar een oplossing voor die tournee.

De Vlaamse actrice heeft een relatie met componist Miguel Wiels, die in België heel bekend is. Hij tekende onder meer voor het repertoire van K3.

Ook werkte hij mee aan het programma De Notenclub. Samen hebben ze een zoontje van ruim een jaar: Wolf.

Politieagente

Mega Mindy draait om een verlegen politieagente die Mieke heet. Als er onheil dreigt, verandert zij in Mega Mindy. In die hoedanigheid is zij alle boeven de baas.

In de bioscopen draait een speelfilm over deze superheldin waarin Yolanthe Cabau van Kasbergen haar opponent speelt.

@faizaa wrote:

Van harte gefeliciteerd!

FOTO?!! :stuck_out_tongue: :dance:

YES!

Wat leuk voor Free en Miguel (en Wolf)! :inlove:

Wow Roger papa geworden - ik dacht dat het ergens in sept moest gebeuren. Maar ja tweelingen worden natuurlijk wel vaak te vroeg geboren.

hopelijk houdt ie nog tijd en energie over om te tennissen :mrgreen:

oooo jee wij gaan in april naar de Mega mindy musical,.hopelijk is ze dan alweer aan het werk.

Hoewel ik zou begrijpen als het niet doorgaat als ze eind jan. is uitgerekent

Zoontje voor Tim Akkerman

DEN HAAG - Zanger Tim Akkerman is maandag voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw Stephanie beviel van een zoontje, Denne Tony Wil.

Dat heeft het management van Akkerman maandag meegedeeld.

De voormalig Di-rect-zanger en zijn vrouw hadden al een dochtertje, Lila. Akkerman laat weten '‘supertrots’ te zijn op zijn vrouw en zoon.

De zanger laat aan RTL Boulevard weten: “Alles is goed gegaan, ik mag straks naar huis. Hij heeft een flinke bos haar.”

Moeder en Denne maken het goed. Akkerman werkt momenteel aan een solocarrière.

Zoon voor Angie Everhart

AMSTERDAM - Actrice en fotomodel Angie Everhart heeft een zoon op de wereld gezet. Everhart, die in films speelde als ‘Last action hero’, ‘Another 9½ weeks’ en ‘Bare witness’, beviel vrijdag van Kayden Bobby Everhart.

Dat heeft haar manager laten weten aan het Amerikaanse tijdschrift Life & Style.

De moeder en haar baby maken het goed, zegt de woordvoerder. “Kayden is zo knap.” Het is het eerste kind voor de roodharige Everhart.

De 39-jarige schone, die eerder relaties had met prins Albert van Monaco en acteurs Sylvester Stallone, George Clooney en Joe Pesci, is van plan het kind in haar eentje op te voeden.

De vader is onbekend, meldt entertainmentwebsite E! Online. “De vader is heel aardig, en hij is blij dat we een baby krijgen, maar we zijn geen stel”, vertelde ze volgens de site eerder.

© Novum

Jude Law mag in de herfst zijn vierde kindje verwelkomen. Dat heeft de woordvoerder van de 37-jarige Britse acteur gemeld. Wie de moeder van het kind is, is niet bekend. Haar identiteit zal ook niet bekend gemaakt worden omdat de relatie tussen haar en Jude al voorbij is.

“Jude Law is wel van plan om zijn ondersteunende rol te spelen in het leven van het kind”, aldus de woordvoerder, “Verder is dit een privézaak waar geen commentaar meer zal over gegeven worden.”

Law heeft al drie kinderen - Rafferty, Iris en Rudy, met zijn ex-vrouw Sadie Frost.