Filemon Wesselink wordt vader
HILVERSUM - Filemon Wesselink wordt voor het eerst vader. De vriendin van de BNN-presentator is in januari uitgerekend, aldus een woordvoerster van BNN woensdag.
De dertigjarige Wesselink is ‘‘heel erg blij’’ met het aanstaande vaderschap. De presentator is vooral bekend van de tv-programma’s Spuiten en slikken, Lijst 0 en Crazy 88.
Hij heeft een wekelijkse column in het tijdschrift Viva en speelde een rol in de film Complexx.
@Bella wrote:
Zegt me echt helemaal niets :shifty:
Zij “Romy” in “Romy and Michele’s high school reunion”, met de actrice die Phoebe speelde in Friends.
Die film heb ik geloof ik een tijdje geleden voorbij zien komen nu je het zo zegt.
Leuk he voor Filemon. En Sophie begint ook een steeds ronder moeke te worden :mrgreen:
Lol en deze week stond er in de column van filemon dat hij nog best “een paar jaartjes kon wachten” :mrgreen:
Rebecca Loos is moeder geworden van een zoon. Het kindje werd op vrijdag 17 juli geboren.
Loos werd vooral bekend als ex-minnares van David Beckham. De vader van het kindje zou een Noorse arts zijn.
“Het was een ongelukje, maar de baby is van harte welkom”, zo meldde de Nederlandse bij de bekendmaking van haar zwangerschap.
Fijn dat je als kind later kan lezen dat je moeder je gekregen heeft na het zoveelst slippertje met 1 of andere vent :roll:
Niek je haalt de woorden uit mijn mond…
Waarom dat nou weer???
Omdat ze iets met D.Beckham heeft gehad??
@niek1 wrote:
Fijn dat je als kind later kan lezen dat je moeder je gekregen heeft na het zoveelst slippertje met 1 of andere vent :roll:Ze heeft toch gewoon een relatie met die noorse arts?? Ze was alleen al na een maand zwanger…
@Mama_jeanet wrote:
@niek1 wrote:Fijn dat je als kind later kan lezen dat je moeder je gekregen heeft na het zoveelst slippertje met 1 of andere vent :roll:Ze heeft toch gewoon een relatie met die noorse arts?? Ze was alleen al na een maand zwanger…
Ja idd, dat heeft ze ook…
Musicalster Nurlaila Karim zwanger en bruid door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Nog nooit was musicalster Nurlaila Karim zo gelukkig. Niet alleen is ze ten huwelijk gevraagd door haar partner Muriel, maar ze heeft ook net ontdekt dat ze zwanger is. September volgend jaar gaat de The Wiz- en Les Misérables-ster trouwen, de baby komt al in februari.
„Ik ben net drie maanden zwanger�, zegt Nurlaila, die al mama is van Jay (6) en Gaia (5), enthousiast. „Het is een geweldig cadeau. Toen ik Muriel net kende zei hij dat hij, als de relatie serieus zou worden, heel graag de vader van mijn kinderen zou willen worden.�
Zwangerschapstest
„Dat voelde destijds al heel goed, kun je nagaan hoe het nu met ons is. Aan mijn buik voelde ik dat het zover was. Vervolgens heb ik wel een kwartier voor de drogist gedrenteld tot hij openging om een zwangerschapstest te kopen. En nadat die positief bleek, heb ik meteen Muriel gebeld. Hij zat midden in een vergadering.�
Muriel lacht: „Ik heb geen fouten gemaakt, maar ik moet wel bekennen dat ik me later afvroeg hoe ik die dag ben doorgekomen. Ik word voor de eerste keer vader, met de liefste vrouw van de wereld, dat doet wat met je.�
De kinderen die Nurlaila met haar eerste partner kreeg, vinden het super dat mama zwanger is. Nurlaila: „Jay ontdekte een paar maanden geleden het potje foliumzuur in de keuken en wees op het plaatje van een zwangere vrouw dat daarop staat. Hij wil heel graag een broertje of zusje en toen ik vertelde dat die pilletjes daarbij helpen, holde hij elke dag met dat potje achter me aan. Hij ging uit zijn dak op het moment dat we het nieuws vertelden. Jay ziet dit als een gezamenlijk project.�
Muriel vroeg zijn Nurlaila begin dit jaar ten huwelijk. „Ik wilde dat niet aan de grote klok hangen, omdat we pas volgend jaar trouwen.�
Hoe was het aanzoek?
Nurlaila glimlacht: „Muriel wilde heel graag uit eten in Rotterdam waar we ons eerste afspraakje hadden, maar ik wilde naar de première van Five Guys named Moe. Muriel is plooibaar, dus het werd de première. In die musical gaat het alleen maar over trouwen en toen een musicalcollega na afloop in het openbaar zijn grote liefde ten huwelijk vroeg, zag ik Muriel steeds dieper fronsen. Na de voorstelling reed hij naar de Rotterdamse haven waar we elkaar de eerste kus hebben gegeven. Hij maakte een fles champagne open en ging op zijn knieën. Ik moest eerst lachen omdat ik dacht dat hij een grapje maakte. Maar toen hij de ring tevoorschijn haalde, wist ik dat het serieus was en moest ik huilen.�
Nurlaila pakt de hand van Muriel: „Alles valt nu op zijn plek.�
There’s going to be another new kid on the block: Joey McIntyre tells PEOPLE that his wife Barrett is expecting their second child — a boy! — in December.
“I still can’t get over it,� says the singer, who is dad to 20-month-old son Griffin Thomas. “We feel so blessed.�
So far baby no. 2 has already managed to throw his parents for a loop. At first, there was a bit of confusion as to whether the family was really expanding at all. “My wife actually took the [pregnancy] test but she thought it was negative,� explained Joey. “She came out and gave me this look like, ‘No.’ Then she showed me the test and I said, ‘It’s positive! What the hell?’�
Then when the proud parents — who were convinced they were having a little girl — found out they were adding another boy to the brood, “we were shocked!� says Joey, who admits he already had his daughter’s name picked out. But they’re hardly disappointed. “It’s going to be a trip to have a couple of boys around.�
Griffin is more than ready for his new sibling, says Joey, 36, who grew up the youngest of nine kids. Along with constantly kissing his mommy’s belly, “we say to him all the time, ‘Do you want us to bring home a baby?’� Griffin’s response? “Please!�
The toddler has also inspired the singer to start a book drive through the Let’s Get This Foundation. While on the road, Joey and the rest of the New Kids have collected thousands of new children’s books and distributed them to children in need in various cities on their tour. “My wife is an avid reader and from the get-go she sat down with him and read with him. You see the importance of that,� notes Joey, who also reads Griffin some of his favorites like Good Night, Gorilla. “Then I found out there’s a lack of age appropriate books for kids, I saw a huge void and I knew our fans could step up.� He hopes hopes to reach 25,000 by the time the band wrap up their tour on July 18th.
But the big question remains: Will his family grow to include nine kids? “I think we have a deal to keep going until we have a girl,� says Joey with a laugh. “That’s what my wife says.�
Source: PEOPLE
Cynthia Abma bevallen van jongetje van onze redactie
AMSTERDAM - Presentatrice en actrice Cynthia Abma is weer moeder geworden van een jongetje.
Ze beviel vrijdag van kleine Joe. Cynthia (40) laat weten: “We moeten nog even in het ziekenhuis blijven, maar alles gaat goed. Zijn broertje Vic (5) vindt het enig, hij is blij dat hij nu een ‘voetbalbroertje’ heeft.”
Cynthia liet eerder weten dat Joe waarschijnlijk haar laatste kindje is. "Ik wilde eerst nog voor een heel elftal gaan, maar dat doe ik toch maar niet.�
@marloes vip wrote:
Nou die Joey McIntyre is niet bepaald mooi opgedroogd zeg. Vroeger vond ik NKOTB geweldig maar als ik hem nu zie vraag ik me toch af of ik niet in de puberteit al aan de bril had gemoeten ipv te wachten tot mijn achttiende. :sick:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ik dacht hetzelfde ( heb alleen geen bril)
@Rooike wrote:
@Mama_jeanet wrote:@niek1 wrote:Fijn dat je als kind later kan lezen dat je moeder je gekregen heeft na het zoveelst slippertje met 1 of andere vent :roll:Ze heeft toch gewoon een relatie met die noorse arts?? Ze was alleen al na een maand zwanger…
Maar als je dan toch bij elkaar blijft dan ga je toch niet rond bazuinen dat het eigenlijk een ongelukje was en je daardoor in 1ste instantie bij elkaar bent gebleven :wall:
Kijk ik vind het fijn voor hun dat ze bij elkaar zijn maar zoals ik het gehoord had was dat dus eigenlijk vanwege dit kindje.
En als je beroemd bent geworden omdat je de “andere” persoon bent in een huwelijk dan zou ik me toch wat meer op mijn woorden passen in de media,…maar ja dat ben ik

Wie zegt dat ze voor het kind bij elkaar blijven dan?
Ze mag toch wel gewoon eerlijk zeggen dat het niet gepland is?
@niek1 wrote:
@Rooike wrote:@Mama_jeanet wrote:@niek1 wrote:Fijn dat je als kind later kan lezen dat je moeder je gekregen heeft na het zoveelst slippertje met 1 of andere vent :roll:Ze heeft toch gewoon een relatie met die noorse arts?? Ze was alleen al na een maand zwanger…
Maar als je dan toch bij elkaar blijft dan ga je toch niet rond bazuinen dat het eigenlijk een ongelukje was en je daardoor in 1ste instantie bij elkaar bent gebleven :wall:
Kijk ik vind het fijn voor hun dat ze bij elkaar zijn maar zoals ik het gehoord had was dat dus eigenlijk vanwege dit kindje.
En als je beroemd bent geworden omdat je de “andere” persoon bent in een huwelijk dan zou ik me toch wat meer op mijn woorden passen in de media,…maar ja dat ben ik:mrgreen:
wiie weet bazuind ook niet zij dat rond maar doet dat de media
@niek1 wrote:
maar zoals ik het gehoord had was dat dus eigenlijk vanwege dit kindje
Zei ze dat tegen jou dan??? :mrgreen:
wat jammer dat het topic op deze manier weer vervuilt moet worden, ieder zijn eigen mening en KLAAAAR!
Iemand nog ontopic nieuws?
Touriya Haoud weer zwanger
AMSTERDAM - Touriya Haoud is zwanger van haar tweede kindje.
Dat meldt haar man Greg Vaughan op zijn Twitter-pagina. Hij schrijft: “Ik lig op bed mijn mooie gezin te bewonderen. Mijn zoon doet langzaam zijn ogen dicht en mijn prachtige vrouw streelt haar buik waar nieuw leven in groeit.”
Maar het is niet allemaal rozengeur en maneschijn… Even later schrijft hij: "Ik word helemaal gek van mijn vrouws HORMONEN!!!
Hun eerste kind, Jathan James Vaughan werd geboren in 2007.