BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@Pimpernella wrote:

De papagaai van een vriend van ons heet ook chico en de hond van m’n schoonzus. Populaire naam he ! :lol:
:lol: :lol: :lol:

Ik moet ineens aan een cd denken die wij hier hebben liggen voor de kinderen.

Is van een clown: papa chico :lol:

En wanneer verwachten Faizaa en Orlando Bloom eigenlijk hun Failando? :mrgreen:

Yes-R wordt vader

Uitgegeven: 1 juli 2009 19:49

Laatst gewijzigd: 1 juli 2009 19:55

HILVERSUM - Rapper Yes-R verwacht over drie maanden een kind. Zijn vriendin is inmiddels zes maanden zwanger, maakte Yes-R woensdag wereldkundig in de uitzending van RTL Boulevard. Het is een jongetje, verklapte hij al.

De 22-jarige Yes-R, wiens echte naam Yesser Roshdy luidt, begon op 13-jarige leeftijd met rappen. Hij werd daarbij geïnspireerd door zijn neef Ali B. In augustus 2005 kwam Yes-R’s debuutalbum Mijn Pad uit.

Ook was hij te zien in de film Een Beetje Verliefd. Binnenkort speelt hij mee in de nieuwe misdaadcomedy Gangster Boys.

AMSTERDAM - SBS-presentatrice Marlayne Sahupala is bevallen van haar eerste kindje.

Marlayne en haar man Danny zijn gisteravond de trotse ouders van dochter Charlee geworden. Moeder en kind maken het goed.

Marlayne vertelde eerder aan De Telegraaf dat ze niets liever wilde dan moeder worden, maar dat het niet zo gemakkelijk ging als ze gehoopt had.

“Na een paar jaar proberen, lieten mijn man Danny en ik uitzoeken waarom ik nog steeds niet in verwachting wasâ€?, vertelt Marlayne. „Maar er bleek geen aanwijsbare oorzaak te zijn. We kwamen in een medische mallemolen terecht. Kunstmatige inseminatie leek me eerst niets, maar na één icsi-behandeling was het ’raak’.â€?

Ze knikt: „We waren verbaasd over mijn zwangerschap. Want ik voelde me helemaal niet anders dan anders. Nadat een standaard bloedtest bleek dat de behandeling was aangeslagen. Danny en ik waren door dolle heen!”

@Pimpernella wrote:

De papagaai van een vriend van ons heet ook chico en de hond van m’n schoonzus. Populaire naam he ! :lol:

Moest meteen aan het speelgoedmerk denken (ook al schrijf je dat iets anders)

En Charlie/ Charlee is populair :smiley:

AMSTERDAM (ANP) - Prinses Aimée, de vrouw van prins Floris, heeft zondag het leven geschonken aan een kerngezonde dochter. Het meisje, Eliane Sophia Carolina, werd om 14.50 uur geboren in het VU ziekenhuis in Amsterdam. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.

Eliane is het tiende kleinkind van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven. Ze woog bij de geboorte 4050 gram. ,Wij zijn ontzettend dankbaar en intens gelukkig met de komst van ons dochtertje en zusje van Magali’’, lieten de ouders via de RVD weten. Magali werd in oktober 2007 geboren.

Prins Floris (34) is de jongste zoon van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven. Hij trouwde in 2005 met Aimée, die zich dankzij de niet-erfelijke titel van haar man prinses mag noemen. Floris is geen lid meer van het Koninklijk Huis. Hij zag er vanaf de regering toestemming voor zijn huwelijk te laten vragen aan de Eerste en Tweede Kamer.

Claire bevallen van dochter

Uitgegeven: 6 juli 2009 17:23

Laatst gewijzigd: 6 juli 2009 17:38

AMSTERDAM - Gouden Kooi-deelneemster Claire van Ballegooy is bevallen van een meisje. Claire en man Huub hebben haar Sophie genoemd.

Huub van Ballegooy heeft tijdens de bevalling getwitterd, waardoor iedereen de bevalling kon volgen.

Claire en Huub zijn bekend geworden door deelname aan het realityprogramma ‘De Gouden kooi’. In dat programma zijn ze ook met elkaar in het huwelijk getreden.

© NU.nl

Jason Priestley vader van zoon

Uitgegeven: 11 juli 2009 10:34

Laatst gewijzigd: 11 juli 2009 12:06

AMSTERDAM - Acteur Jason Priestley is donderdag voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw Naomi Lowde beviel van een zoon. Het stel heeft al een dochter, de 3-jarige Ava.

Een woordvoerder van de 39-jarige acteur, die jarenlang de rol van Brandon Walsh speelde in ‘Beverly Hills, 90210’, bevestigt het blije nieuws.

Het knulletje kwam ter wereld in een ziekenhuis in Los Angeles. Verdere details, zoals de naam van het kind, houdt het stel nog voor zich.

In april kondigden Priestley en zijn 33-jarige vrouw de tweede zwangerschap van Naomi aan. In juli 2007 kwam hun eerste kind ter wereld. Twee jaar eerder gaven Priestley en Lowde elkaar het jawoord.

Daniëlle Oerlemans is vrijdagavond bevallen van een dochter. Dat heeft een woordvoerster van haar echtgenoot Reinout Oerlemans zondag gemeld. Katelyn Jane is het vierde kind van het echtpaar.

Het tweetal woont tegenwoordig in Los Angeles. Zij hadden al twee zoons, Thijmen James van acht en Benjamin Jack van drie, en een dochter, Fiene Joan van vijf. Moeder en dochter maken het goed, aldus de zegsvrouw.

Antonette Sterrenburg (winnares De Bus SBS6) is twee weken geleden bevallen van een zoontje, Jace. Broertje van Yuna-Sky Jewel.

@Kira80 wrote:

Daniëlle Oerlemans is vrijdagavond bevallen van een dochter. Dat heeft een woordvoerster van haar echtgenoot Reinout Oerlemans zondag gemeld. Katelyn Jane is het vierde kind van het echtpaar.

Het tweetal woont tegenwoordig in Los Angeles. Zij hadden al twee zoons, Thijmen James van acht en Benjamin Jack van drie, en een dochter, Fiene Joan van vijf. Moeder en dochter maken het goed, aldus de zegsvrouw.

Ze hadden toch ook een kindje veel te vroeg gekregen?

Dus eigenlijk is dit hun 5de kindje toch?

Wel leuk voor en een mooie naam ook.
Ze hadden toch ook een kindje veel te vroeg gekregen?
Dus eigenlijk is dit hun 5de kindje toch?

Ja, volgens mij is een zoontje te vroeg geboren/overleden. Reinout jr. Dacht dat dat nog voor Fiene was, maar weet het niet zeker.

Reinout jr is geboren na een miskraam (althans, hij is volgens mij overleden in haar buik) in de 5de maand :frowning:

In 2003 dacht ik.

Katelyn vind ik nou niet echt bij de rest van de namen passen, maar goed dat is maar relatief en mijn bescheiden mening :wink:

Een (gezond) kindje op de wereld zetten is het belangrijkste.

Ik vind Katelyn ook niet echt bij de rest passen.

Ik dacht ooit te hebben gelezen dat Danielle 35 weken zwanger was toen ze erachter kwam dat haar kindje niet meer leefde.

Leuk voor hun een gezonde dochter erbij!

AMSTERDAM - Actrice Mira Sorvino (41) en echtgenoot Christopher Backus zijn voor de derde keer ouders geworden.

Zoon Holden Paul Terry Backus werd op 22 juni geboren in Los Angeles. De zwangerschap en de bevalling waren moeilijk, maar dat is Mira allemaal weer vergeten. “Zodra ze hem in mijn armen hadden gelegd wist ik dat het het allemaal waard was”, vertelt ze aan People.com. “Hij is mijn wonderbaby. Ondanks alle moeilijkheden is hij gaaf, gezond en prachtig ter wereld gekomen.”

Holden heeft een oudere zus en oudere broer: Mattea (4) en Johnny (3).

Nog nooit van gehoord :think:

ken ik ook niet…

Dit zijn ze volgens google :wink:

Zegt me echt helemaal niets :shifty:

Actrice… ik ken dr wel :mrgreen: