BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

AMSTERDAM - Paskal Jakobsen en zijn vrouw Doortje verwachten hun eerste kindje.

"Je wilt toch wachten met het delen van het nieuws totdat je weet dat alles oké is", zo vertelt Paskal in het radioprogramma Evers Staat Op. "En dat is nu zo. Afgelopen vrijdag hadden we een echo."

"Je ziet na drie maanden een heel mensje", zo vertelt Paskal verder. "Met hoofd, handen, benen, ruggengraat. De dokter liet zelfs de twee hersenhelften zien! Echt bizar joh, het is echt een mensje."

Paskal's vrouw Doortje is op 1 januari 2010 uitgerekend.

Leuk voor ze hoor, woensdag heb ik hem nog zien zingen hier op oerol. Grappig.

@Dune wrote:

@Anneke wrote:
Op je 90ste nog vader willen worden en overlijden voordat het kind geboren word?!

Echt, hoe verzin je het… :roll: :roll:

?

Ja, serieus, overlijden voor je kind geboren wordt, dat doé je toch niet :doh: :mrgreen:

:lol: :lol:

Het staat er een beetje gek.

Zie het als, dat kan je verwachten… :mrgreen:

De Amerikaanse acteur Matthew McConaughey en zijn vriendin Camila Alves verwachten een tweede kind. Dat liet de filmster weten op zijn website. Het koppel heeft al een zoontje, Levi, van elf maanden oud.

Las net dat Sarah Jessica Parker een tweeling krijgt, twee meisjes… via een draagmoeder :shock: . Ze is dan wel al 44 dus misschien heeft dat meegespeeld? Ze heeft al een zoontje van 6, James.

Hmm, hoor je toch niet vaak dat iemand na een biologisch kind er voor kiest om de volgende zwangerschap niet zelf te dragen. Ze is niet piepjong maar er zijn genoeg vrouwen die dan nog een kind op de wereld zetten.

Hoog-technologisch of laag-technologisch? Of stond dat er niet bij?

@Kira80 wrote:

Las net dat Sarah Jessica Parker een tweeling krijgt, twee meisjes… via een draagmoeder :shock: . Ze is dan wel al 44 dus misschien heeft dat meegespeeld? Ze heeft al een zoontje van 6, James.

Hmm, hoor je toch niet vaak dat iemand na een biologisch kind er voor kiest om de volgende zwangerschap niet zelf te dragen. Ze is niet piepjong maar er zijn genoeg vrouwen die dan nog een kind op de wereld zetten.

De eerste keer een biologisch kind krijgen wil niet zeggen dat je automatisch

ook een tweede kan krijgen. Een kennis van mij probeert al 6 jaar om een

broertje of zusje voor haar dochter te krijgen en dit lukt helaas niet :frowning:

Ze zijn er.

Sarah Jessica Parker is weer moeder geworden. Alleen deze keer heeft ze de kinderen niet zelf gebaard, dat heeft een draagmoeder voor haar gedaan. De tweeling Marion Loretta Elwell en Tabitha Hodge Broderick maken het goed!

broertje of zusje voor haar dochter te krijgen en dit lukt helaas niet

Klopt, weet ook dat het zeker niet voor iedereen is weggelegd en wilde hiermee ook niemand kwetsen, maar las in meerdere reacties (speculaties?) dat ze deze keer geen tijd zou hebben vanwege andere verplichtingen??? Of dit nu waar is of niet, voor celebs lijken er altijd meer deuren open te gaan.

Maar daar gaat het nu niet om, fijn dat ze een gezonde tweeling erbij hebben!!

@Kira80 wrote:

broertje of zusje voor haar dochter te krijgen en dit lukt helaas niet

Klopt, weet ook dat het zeker niet voor iedereen is weggelegd en wilde hiermee ook niemand kwetsen, maar las in meerdere reacties (speculaties?) dat ze deze keer geen tijd zou hebben vanwege andere verplichtingen??? Of dit nu waar is of niet, voor celebs lijken er altijd meer deuren open te gaan.

Maar daar gaat het nu niet om, fijn dat ze een gezonde tweeling erbij hebben!!

Ja dat is de pest als je beroemd bent he, dan denken mensen dat ze je
meteen kennen :wink: :lol:

Maar leuke namen hebben ze de twins ook gegeven :D

@Brigitte wrote:

broertje of zusje voor haar dochter te krijgen en dit lukt helaas niet :frowning:

Klopt, bij mijn ouders lukte het na mij ook niet meer.

Xander de Buisonjé wordt weer vader. Sophie, de vriendin van de zanger, is zeven weken zwanger. Dit meldt het tijdschrift Privé.

wat een mooie foto

ze zien er heel gelukkig uit

wat een plaaaaatjes!!

och wat liefff. Wel handig ergens…ben je zelf gewoon fit als de baby’s er zijn :mrgreen:

ja…en geen hormonsters :inlove:

AMSTERDAM - Frank Rijkaard zou een kind verwachten bij zijn nieuwe vriendin, én voormalig kindermeisje, Stephanie Rucker.

Foto: ANP
Please Wait ...

Met zijn ex-vrouw Monique heeft Frank twee kinderen, een zoon en een dochter.

De voetbaltrainer zou uitzinnig zijn van vreugde, zo meldt Story deze week. "Maar tegelijkertijd realiseert hij zich dat het een klap is in het gezicht van Monique", zo vertelt een bron.

Afgelopen april werd bekend dat Frank verliefd was geworden op de jongere Stephanie. Zij paste in Spanje drie jaar lang op Franks zoon Mitchell, in de tijd dat hij nog trainer van Barcelona was.

AMSTERDAM - Barry Atsma en zijn vriendin Izaira zijn de trotse ouders geworden van hun tweede kind.

Foto: BLAUW, AB
Please Wait ...

Hun driejarige dochtertje Zoë heeft er een zusje bij gekregen: Charlie.

Barry heeft laten weten "dolgelukkig" te zijn met de kleine, zo meldt Shownieuws. Ook vertelt de acteur dat zijn gezin met de komst van Charlie helemaal compleet voelt.
AMSTERDAM - Birgit Schuurman is maandagochtend bevallen van haar eerste kindje.

Foto: BrunoPress/Patrick van Emst
Please Wait ...

Het kerngezonde jongetje heeft de naam Chico gekregen. Birgit heeft in een sms aan RTL Boulevard laten weten: "Chico is zo lief en knap, hij is de mooiste, de liefste en de knapste. We maken het goed, we genieten van elkaar."

De actrice is getrouwd met Arne Toonen.

Nog een chico (lama, sorry flauw :wink: ) erbij, zo heet het kindje van Boris toch ook?

de kat van mijn vriendin heet ook Chico :mrgreen:

De papagaai van een vriend van ons heet ook chico en de hond van m’n schoonzus. Populaire naam he ! :lol: