BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

oo leuke naam :inlove:

die explaymate…kendra is ook bezwangerd

@Jennifer77 wrote:

die explaymate…kendra is ook bezwangerd

Ahhhhhhh wat leuk voor haar, vond haar altijd de leukste van het stel.

Faizaa is zwanger van Orlando Bloom :mrgreen: :mrgreen:

@romata wrote:

Mocht ze willen

En ze noemen 'm FAILANDO :angel:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

she wishes…

@romata wrote:

Oh Fai wat geweldig, gefeliciteerd :inlove: :mrgreen: :lol:

@#puk# wrote:

Cas Jansen en zijn kersverse vrouw Annelieke zijn de trotse ouders geworden van een dochter.

Ze hebben het kleine meisje Joëlle genoemd. “Het is het mooiste meisje van de wereld”, zo vertelt Cas aan RTL Boulevard.

Cas en Annelieke trouwden twee weken geleden in het geheim in Amsterdam. Hoewel ze eerder van plan waren om pas na de bevalling te trouwen, besloot het stel dat ze niet meer konden wachten.

Wat een leugenaar die Cas Jansen, dat mooiste meisje ligt hier boven te slapen. Zie je acteurs die leven zich te veel in in hun rol. :naughty:

@romata wrote:

O wat leuk :smiley:

Fai ik kom op kraamvisite hoor, je hoeft niet thuis te zijn als Orlando er maar is 8)

@wannabe keukenprinses wrote:

@#puk# wrote:
Cas Jansen en zijn kersverse vrouw Annelieke zijn de trotse ouders geworden van een dochter.

Ze hebben het kleine meisje Joëlle genoemd. “Het is het mooiste meisje van de wereld”, zo vertelt Cas aan RTL Boulevard.

Cas en Annelieke trouwden twee weken geleden in het geheim in Amsterdam. Hoewel ze eerder van plan waren om pas na de bevalling te trouwen, besloot het stel dat ze niet meer konden wachten.

Wat een leugenaar die Cas Jansen, dat mooiste meisje ligt hier boven te slapen. Zie je acteurs die leven zich te veel in in hun rol. :naughty:

whahahahahahahahaha

Oeps bijna op blz 3 dat ken toch nie

Zat even te graven in mijn geheugen en toen wist ik het weer - bij boulevard vertelde Albert van de week dat Giselle Bunchen zwanger is.

Zo en nu weer naar blz 1 :mrgreen:

Julio Iglesias krijgt zijn negende kindje :shock: :

De 66-jarige Spaanse zanger Julio Iglesias en zijn Nederlandse vrouw, model Miranda Rijnsburger verwachten hun zesde kindje samen.

Voor Julio wordt het zijn negende.

Het kindje zal het brusje worden van : Miguel (1997), Rodrigo (1999), Cristina (2001) en Victoria (2001) en Guillermo (2007) – halfbrusje van : Isabel “Chabeli� (1971), Julio (1973), Enrique (1975)

De zanger heeft het niet van een vreemde, zijn eigen vader Julio sr. werd op zijn 90ste nog vader van: Jaime (2004) – Ruth (2006). Hij stierf in dec. 2005 toen zijn 42-jarige vrouw Ronna nog zwanger was van Ruth.

Op je 90ste nog vader willen worden en overlijden voordat het kind geboren word?!

Echt, hoe verzin je het… :roll: :roll:

Waarvoor, en vooral voor wié doe je het dan nog?

Dat niet alleen, wat moet een vrouw met een kerel van 90 jaar…?

@Sooki wrote:

Misschien was het een golddigger :silenced: , of mag dat niet gezegd worden? Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand van 42 warm loopt voor iemand van 90.

@Anneke wrote:

Op je 90ste nog vader willen worden en overlijden voordat het kind geboren word?!

Echt, hoe verzin je het… :roll: :roll:

?

Ja, serieus, overlijden voor je kind geboren wordt, dat doé je toch niet :doh: :mrgreen:

@Femke Fataal wrote:

@Sooki wrote:

Misschien was het een golddigger :silenced: , of mag dat niet gezegd worden? Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand van 42 warm loopt voor iemand van 90.

Waarom Golddigger…

Ware liefde bestaat dus of hij nou 90 is of 50, wat maakt het uit… :mrgreen:

Vanmorgen op 3fm gehoord dat Pascal Jacobs van Blof vader gaat worden, zijn vrouw is 1 januari uitgerekend.