Model en actrice Touriya Haoud is 3 maanden zwanger van haar derde kindje, zo heeft zij Shownieuws laten weten. Ze heeft in het begin van haar zwangerschap veel last gehad van misselijkheid maar ze voelt zich gelukkig nu iets beter.
Touriya is sinds 2006 getrouwd met de Amerikaanse acteur Greg Vaughan. Sinds haar huwelijk woont ze met haar gezin in Los Angeles.
Leuk voor Touriya!!!
Vind dat een mooie vrouw! :thumbup:
Beyoncé Knowles (29) is zwanger. De R&B-zangeres kondigde zondagavond zelf aan in verwachting te zijn door tijdens het poseren op de rode loper van de MTV Video Music Awards haar beginnende babybuikje te laten zien. “Ik heb een verrassing,” riep zij blij.
“Ik ben blij te kunnen bevestigen dat het waar is,” aldus haar woordvoerder aan People. “Ze hebben het de afgelopen maand aan vrienden verteld,” onthult een bron. “Ze is nog nooit zo gelukkig geweest. Het is echt waar ze altijd al op heeft gewacht. En Jay is net een opgewonden kind. Ze zijn heel schattig.”
Dit zal het eerste kindje worden voor de popster en haar man Jay-Z, die zondagavond samen met Kanye West het nummer Otis speelde tijdens de VMA’s.
Afgelopen juni vertelde Beyoncé, die volgende week 30 wordt, in een interview met CNN’s Piers Morgan dat ‘zij altijd gezegd heeft dat zij een kind als ze 30 is.’
Ruben Nicolai (36) is opnieuw vader geworden. Zijn vriendin, Laurien, is zaterdagochtend van een gezonde dochter bevallen in Amsterdam, zo bevestigde het management van de BNN-presentator zondag aan Starlounge. Het meisje heeft de naam Daantje gekregen. Moeder en kind maken het goed en de kersverse vader is ‘apetrots’.
jeetje is beyonce pas 29??? dus die was gewoon tig jaar geleden toen ik nog een doodgewone middelbare schoolleerling was, ook van die leeftijd??? :shock:
Owww wat leuk voor Beyoncé!!! :inlove:
Ik moest wel even lachen toen ik op nu.nl zag staan “R&B-zangeres Beyoncé Knowles is in verwachting van een kind” … uhh… van wat anders zou ze in verwachting moeten zijn? 8)
@Anneke wrote:
Wat zonde, zo’n mooi meisje met zo’n creep… :shifty:
dat was ook het 1e wat ik dacht… :shock:
@juulke wrote:
Ik moest wel even lachen toen ik op nu.nl zag staan “R&B-zangeres Beyoncé Knowles is in verwachting van een kind” … uhh… van wat anders zou ze in verwachting moeten zijn? 8)
een olifantje

Dan Karaty en zijn vrouw Natasha zijn sinds gisteravond de dolgelukkige ouders van een dochter. Dat vertelt Dan aan RTL Boulevard.
Dan woont sinds vijf maanden in Amsterdam, waar hij en zijn vrouw Natasha een huis hebben gekocht.
Dan is momenteel als jurylid te zien in de succesvolle talentenjachten Holland’s Got Talent en So You Think You Can Dance.
Wat leuk :dance: En gelukkig voor hem niet op een vrijdagavond geboren :lol: ivm live uitzendingen
Ooh leuk, vind hem zó leuk!! :inlove:
Vind t trouwens ook super voor Beyoncé
René van Kooten vader geworden
AMSTERDAM - René van Kooten en zijn vrouw Tanya zijn dinsdagmiddag de trotse ouders geworden van dochter Senna Margriet.
René is in zijn nopjes met de geboorte van zijn eerste kindje. “Het is een onbeschrijflijk gevoel”, vertelt hij in RTL Boulevard. “Als ik naar haar kijk, denk ik: hoe is het mogelijk? Maar elk cliché is waar. Ze is het allermooiste van de hele wereld.”
René’s vrouw Tanya beviel dinsdagmiddag rond vier uur van het meisje. “Afgelopen nacht om twee uur begonnen de weeën en die duurden elf uur lang onafgebroken. Het schoot niet op. Tanya is daarom bevallen door middel van een keizersnede.”
Dat Senna dinsdag ter wereld is gekomen, is extra speciaal. “Tanya en ik trouwden vorig jaar en precies een jaar later wordt Senna geboren!”
Mel B (36) is druk bezig met het proberen in gang te zetten van de geboorte van haar derde kindje. Ze geeft toe dat zij en haar man Stephen Belafonte van alles hebben geprobeerd om de weeën op gang te brengen.
Het kind van de voormalige Spice Girl zangeres wordt later deze week verwacht. Mel geeft de voorkeur aan een natuurlijke geboorte, maar toch heeft ze er van alles aan gedaan om de weeën op te wekken. Van seks tot sporten en kruiden eten.
“Ik had net mijn dokter aan de telefoon en hij heeft mij wat tips gegeven die goed van pas komen. Het wordt deze week geboren. Op welke manier dan ook, het komt deze week,” vertelde ze aan de Australische radioshow Kylie and Jackie O.
“Ik heb liever dat het op een natuurlijke manier wordt geboren, maar ik heb alles al geprobeerd. Ik heb kruiden gegeten, hardgelopen, seks en geweld, echt alles. Het lijkt wel vast te zitten en een winterslaap te houden, terwijl het groter en groter wordt, dus het komt er zeker weten deze week uit.”
Tim Coronel (39) is voor het eerst vader geworden. Afgelopen vrijdag beviel zijn vrouw Gaby Uljee van een dochter. Het meisje heeft de naam Puck Riete Coronel gekregen. De autocoureur is vervuld met trots. “Nu heb ik twee prinsesjes.”
Aan Shownieuws vertelt de stralende Dakar-racer over de geboorte. “Ik heb zelf de navelstreng doorgeknipt, dat wilde ik perse doen. Toen ik haar voor het eerst op mijn borst kreeg, smolt ik gewoon.”
Hoewel de bevalling voor Gaby ‘geen makkie’ was, maken moeder en kind het zeer goed
Nicolette van Dam, die eind februari haar eerste kindje verwacht, is niet van plan minder te gaan werken nu ze zwanger is. De 28-jarige presentatrice liet eerder al aan RTL Boulevard weten dat de zwangerschap op rolletje loopt en ze geen last heeft van zogenaamde zwangerschapskwaaltjes. Wel gaf ze aan sneller moe te zijn, maar dat was volgens de aanstaande moeder ook ‘logisch’ met een druk draaischema.
Ondanks haar drukke werkzaamheden is Nicolette dus niet van plan te gaan minderen. “Ik ga gewoon lekker door met werken. We moeten maar even kijken hoe we dat gaan invullen. Maar ik ga gewoon door, want ik vind het veel te leuk.”
Hoe ze het straks gaat doen als de baby er eenmaal is weet ze nog niet. “Ik laat het op me afkomen en ik moet gewoon genieten.”
Alyssa Milano bevallen van onze redactie
Actrice Alyssa Milano (38) is dinsdagochtend bevallen van een zoontje genaamd Milo.
Dit meldt US Weekly. Het pasgeboren zoontje van de actrice en haar echtgenoot David Bugliari weegt 3,71 kilo en en is 48 centimeter lang.
“Bedankt voor alle steun en goede wensen. De grootte van mijn hart is verdrievoudigd. Ik hou nog meer van hem dan alle blaadjes aan de bomen", liet Alyssa woensdag op Twitter weten.
In maart gaf ze al aan dat ze het geslacht van de baby niet langer geheim kon houden en ze kondigde op Twitter aan dat ze zou onthullen of zij in verwachting is van een jongetje of een meisje. Niet alleen deelde Alyssa het blijde nieuws met haar fans, ze deed ook een oproep aan ze. “Weet iemand een leuke naam voor een jongen? Laat ze dan achter!”
@Pattycoat wrote:
Alyssa Milano bevallen van onze redactie
Actrice Alyssa Milano (38) is dinsdagochtend bevallen van een zoontje genaamd Milo.
Dit meldt US Weekly. Het pasgeboren zoontje van de actrice en haar echtgenoot David Bugliari weegt 3,71 kilo en en is 48 centimeter lang.
“Bedankt voor alle steun en goede wensen. De grootte van mijn hart is verdrievoudigd. Ik hou nog meer van hem dan alle blaadjes aan de bomen", liet Alyssa woensdag op Twitter weten.
In maart gaf ze al aan dat ze het geslacht van de baby niet langer geheim kon houden en ze kondigde op Twitter aan dat ze zou onthullen of zij in verwachting is van een jongetje of een meisje. Niet alleen deelde Alyssa het blijde nieuws met haar fans, ze deed ook een oproep aan ze. “Weet iemand een leuke naam voor een jongen? Laat ze dan achter!”
Milo Milano… :think:
of milo bugliari
ha dat dacht ik ook, maar ik gok dat het kindje de achternaam van de vader krijgt…of ben ik nu heeeeel ouderwets 8) :lol: