Nou die Piet was me even ontschoten, maar wat een vreselijke naam zeg :silenced:
Voor een jongen doe je dat al niet, laat staan een meisje.
Oh en die Benicio, wat een vreselijke enge man is dat toch hè, qua uiterlijk dan, hij heeft iets heel erg donker over zich :twisted: zoiets dus :shifty:
AMSTERDAM - Zangeres Cheryl Cole (28.) is zwanger van haar eerste kindje. Dat bevestigt een vriend van de familie aan deze krant. De knappe Cheryl die bekend werd als zangeres van de band Girls Aloud en vier jaar lang de echtgenote was van de roemruchte Chelsea-voetballer Ashley Cole (30), zou nu vijf weken zwanger zijn. En niemand minder dan Ashley zou de vader zijn!
De ’Fight for this love’-zangeres is dolgelukkig en het gaat goed met de aanstaande moeder en het kindje. Deze week was het voormalig X Factor-jurylid voor controle bij de dokter en alles gaat voorspoedig. Ashley is in zijn nopjes met hun eerste kindje. Hij wijkt niet van haar zijde, laat onze bron weten. „Niet dat hij als een hondje achter haar aanloopt, maar hij masseert haar rug en voeten. Hij slooft zich echt uit.�
Oh en die Benicio, wat een vreselijke enge man is dat toch hè, qua uiterlijk dan, hij heeft iets heel erg donker over zich :twisted: zoiets dus :shifty:
Is hij ook uit die magnum reclame :think: Iets met wegrennen en zijn vrouw is ook iets dergelijks en iets met magnums oid.
Jason Bateman (42) wordt weer vader. De ‘Horrible Bosses’- acteur en zijn vrouw Amanda Anka (42) verwachten hun tweede kindje. Dit maakte Paul Anka, de vader van Amanda, bekend tijdens een interview met ET Canada. “Ik word opnieuw grootvader.” De beroemde muzikant verklapte ook dat zijn schoonzoon en dochter weer een meisje krijgen.
Jason en Amanda zijn tien jaar getrouwd en hebben een vierjarige dochter, Francesca Nora
Miley Cyrus’ broer Trace Cyrus (22) en zijn vriendin, Disney-ster Brenda Song (23) verwachten een kind samen. Het is het eerste kindje voor Miley’s oudere broer en de voormalige The Suite Life of Zack and Cody-actrice, die sinds mei van dit jaar een relatie hebben.
Trace, de eerder een relatie had met Demi Lovato, is momenteel druk bezig met zijn band Metro Station en zijn kledinglijn, maar gaf tot op heden nog geen tekenen toe te zijn aan gezinsuitbreiding.
Woensdag twitterde hij nog dat hij bij zijn zusje op bezoek was geweest. “Ik kom net thuis van een heel gezellig etentje bij Miley thuis. Moet zeggen dat ik haar nieuwe hond Floyd zou willen stelen. Hij is echt geweldig!” De rocker onthulde ook dat hij van plan was een nieuwe tatoeage toe te voegen aan zijn nu al indrukwekkende collectie van lichaamsversieringen. “Ik weet vrij zeker dat volgende maand weer bij Chris Garcia langs ga en allebei mijn voeten en iets meer op mijn rug ga laten tatoeëren. Heel veel zin in!”
Dat hij nu vader wordt vond de Cyrus-telg tot op heden nog niet de moeite waard om te twitteren
22 en 23 jaar oud en sinds mei dit jaar een relatie - ik zou ook denken hoogste tijd om aan kindjes te beginnen :shifty:
Ik had ook pas een paar maanden wat met mn partner toen ik er van overtuigd was dat we samen een kind zouden krijgen. Dus dat is ieder voor zich :mrgreen:
22 en 23 jaar oud en sinds mei dit jaar een relatie - ik zou ook denken hoogste tijd om aan kindjes te beginnen :shifty:
Ik had ook pas een paar maanden wat met mn partner toen ik er van overtuigd was dat we samen een kind zouden krijgen. Dus dat is ieder voor zich :mrgreen:
Maar heb je toen ook gelijk aktie ondernomen Ik overigens wel maar ik was dan ook 36 toen ik de mijne leerde kennen.
Het is ook niet aan mij, maar het viel me gewoon op. Nog zo jong (voor mijn gevoel dan, zij die tegen eind dertig eens kinderen kreeg :shifty: ) en zo snel.
Maar heb je toen ook gelijk aktie ondernomen Ik overigens wel maar ik was dan ook 36 toen ik de mijne leerde kennen.
Het is ook niet aan mij, maar het viel me gewoon op. Nog zo jong (voor mijn gevoel dan, zij die tegen eind dertig eens kinderen kreeg :shifty: ) en zo snel.
Dat van de leeftijd geef ik je gelijk in, ik zou op die leeftijd nooit zo snel aan kids beginnen in een prille relatie.
Ik was ook al 35 hoor toen ik de derde wilde… 8) En kende mn partner al wel 11 jaar, maar had er pas een paar maandjes wat mee.
Dus op dat vlak is het toch een beetje anders voor ons idd… :thumbup: