Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

Maak ik het nieuwe deel aan dit keer :mrgreen:

AMSTERDAM - Tennisster Lindsay Davenport is zwanger van haar derde kindje.

Lindsay en haar man, Jonathan Leach verwachten waarschijnlijk een meisje, zo heeft ze zelf bekend gemaakt via Twitter.

Het koppel heeft al twee kinderen zoon Jagger (4) en dochter Lauren (2), maar Jagger ziet nóg een zusje niet zo zitten: “Hij vindt het niets en vroeg waarom Lolo wel een vriendje krijgt en hij niet. Jon heeft hem meteen een broertje beloofd.”

Meld… :inlove:

Grey’s Anatomy-actrice Sarah Drew is in verwachting. Samen met haar man Peter Lanfer verwacht ze haar eerste kindje.

Dat meldt de website van entertainmentzender E!. Drew speelt sinds 2009 in de populaire serie. De producenten weten nog niet hoe ze de zwangerschap van Drew gaan verwerken in de serie. Haar personage April Kepner is nog maagd en wacht op haar ware liefde.

De 30-jarige actrice trouwde in 2002 met Lanfer. Ze werd bekend door haar rol in Everwood.

(Redactie)

Meld :mrgreen:

David Beckham wil graag nog een kind

AMSTERDAM - David en Victoria Beckham zijn alweer bezig met gezinsuitbreiding. De jongste telg van het celebritykoppel zag pas twee weken geleden het levenslicht, maar de Beckhams willen graag nog een nakomeling.

“We zouden graag nog een kind krijgen”, vertelt David na afloop van een voetbalwedstrijd.

“We hebben altijd een groot gezin gewild en hebben het altijd over vijf kinderen gehad. Als het zo mag zijn, zouden we graag nog één kindje willen.”

Of Victoria er ook zo over denkt, is nog maar de vraag. Volgens geruchten is de voormalige Spice Girl na de komst van dochter Harper Seven klaar met de zwangerschappen. Tijdens haar laatste zwangerschap kreeg de 37-jarige te maken met verschillende kwaaltjes, zoals rugpijn.

Compleet

“Victoria is vastbesloten dat ze dat niet nog eens mee wil maken”, vertelde een ingewijde vlak na de geboorte van Harper Seven. “Met drie jongens en nu een prachtige dochter vindt Victoria haar gezin compleet.”

Volgens David valt het allemaal wel mee. “Het gaat ontzettend goed met Victoria, dus we zien wel wat de toekomst brengt.” Het gezin van de Beckhams bestaat sinds 10 juli uit vier kinderen. Naast Harper Seven zijn dat Brooklyn (11), Romeo (8) en Cruz (5).

Niet leuk

In een interview met het Amerikaanse blad US Weekly laat David Beckham weten dat hij het niet leuk vindt om zijn gezin achter te laten als hij de deur uit moet voor een voetbalwedstrijd. Hij mist vooral Harper Seven.

“We zijn zo gelukkig met haar”, zwijmelt Beckham. “Het was heel moeilijk om iedereen achter te laten. Ik vind het altijd lastig om afscheid te nemen van mijn familie, vooral mijn dochter. Ik kan niet wachten tot ik haar weer zie, vast kan houden en kan kussen.”

Volgens Beckham is zijn dochter ‘helemaal geweldig’. Zijn drie zoons zijn gek op hun zusje. “Ze verliezen haar geen moment uit het oog. Ik hoop dat dat over twintig jaar nog steeds zo is.”

za 30 jul 2011, 06:00

Nicolette van Dam ‘beledigt’ Frans Bauer

door WIlma Nanninga

AMSTERDAM - De net twee maanden zwangere Nicolette van Dam proest dat ze eigenlijk ongewild Frans Bauer heeft beledigd.

Foto: Blauw, Ab

Foto: © Fotopersburo Schuurman 2010.

„Ik was bij hem als gast voor Ik kom bij je eten en hij had echt een gigantisch lekkere barbecue laten aanrukken. Frans stond daar maar in zijn schort biefstukken en kippenpoten te grillen. Maar ik was net zwanger en had nog niet door wat je nou wel en niet mag eten�, vertelt ze aan Pagina Privé.

Ze lacht hard aan de telefoon vanaf haar vakantieadres in Spanje. „Ik zag de twijfel in zijn ogen. Ik kom natuurlijk uit een horecazaak en sta bekend als een lekkerbek. Maar ik raakte niks aan behalve een beetje sla. ’Vind je het niet lekker?’ probeerde Frans nog. Ik negeerde het maar een beetje.�

Nicolette en haar Bas verwachten in februari hun eerste kindje: "Het was in juni raak. We giechelden van de zenuwen toen we naar de uitslag van de zwangerschapstest keken: we krijgen echt een baby!�

*meld :smiley: *

Ook hier een meld :mrgreen:

Die Fras, die wist niet wat hem overkwam :lol:

@Rooike wrote:

Grey’s Anatomy-actrice Sarah Drew is in verwachting. Samen met haar man Peter Lanfer verwacht ze haar eerste kindje.

Dat meldt de website van entertainmentzender E!. Drew speelt sinds 2009 in de populaire serie. De producenten weten nog niet hoe ze de zwangerschap van Drew gaan verwerken in de serie. Haar personage April Kepner is nog maagd en wacht op haar ware liefde.

De 30-jarige actrice trouwde in 2002 met Lanfer. Ze werd bekend door haar rol in Everwood.

(Redactie)

Haha hoe grappig ja, zij speelt idd een maagd! :lol:

meld :inlove:

@Sennapen wrote:

@Rooike wrote:

(Redactie)

Haha hoe grappig ja, zij speelt idd een maagd! :lol:

ik heb goed moet kijken, maar weet nu wie het is…
Mark Tuitert vader geworden
De vriendin van schaatser Mark Tuitert is vrijdagochtend bevallen van een kerngezond meisje.

"Gisterochtend is Anna geboren, volledige naam: Anna Victoria Maria Tuitert. Ik ben verliefd... Moeder en dochter maken het goed", twittert Mark.

Vorig jaar kreeg het stel een miskraam te verwerken. "Dat was heel verdrietig om mee te maken", liet de schaatskampioen toen weten. Niet veel later twitterde hij: "You rise, you fall, you're down, then you rise again. What doesn't kill you makes you stronger."

Fijn voor ze. Dat nieuws kan ik me nog heel goed herrinneren toen ze de miskraam kreeg, want toen had ik zelf net mijn miskraam gehad.

Angelina Pivarnick heeft een miskraam gekregen. Volgens Pivarnick, beter bekend als de grootste amokmaker uit de Jersey Shore-bende, is de miskraam te wijten aan stress door haar woelige privéleven van de afgelopen maanden.

Pivarnick maakte het nieuws van haar miskraam bekend toen ze te gast was bij de Amerikaanse talkshow ‘Father Albert’: “Er was geen enkel roddelblad dat me nog met rust liet. Ik wilde mijn privéleven zo veel mogelijk uit de schijnwerpers houden, maar dat was gewoon onmogelijk. Het was erg moeilijk en ik kampte met zoveel stress dat ik uiteindelijk mijn baby verloor.”

Slippertje

De problemen begonnen zich in april op te stapelen nadat haar vriend David Kovacs de verloving verbrak, en dat amper een paar dagen nadat Pivarnik haar zwangerschap aankondigde. Volgens Kovacs had zijn verloofde hem meermaals bedrogen en was hij ervan overtuigd dat hij niet de vader was van haar kindje.

De 22-jarige Jersey Shore-vedette bevestigt nu ook wat Kovacs eerder al vermoedde: hij is niet de vader van haar kind. Wie de echte vader dan is, wil ze echter niet kwijt.

Reality check

“Om eerlijk te zijn, het was gewoon een of andere kerel met wie ik iets had. Hij is er nooit voor mij geweest. Hij heeft mijn leven echt zuur gemaakt, en misschien is dit dan ook gebeurd omdat het gewoonweg moest gebeuren. Het heeft me in ieder geval goed wakker geschud.”

Angelina was eerder samen met haar voormalige MTV-collega’s Mike ‘The Situation’ Sorrentino en Vinny Guadagnino. Nadat ze door haar Jersey Shore-feestvrienden uit het MTV-strandhuis aan de Amerikaanse Oostkust werd verbannen, was zo vastbesloten om het als zangeres te maken. Haar eerste single ‘I’m Hot’ belandde in de VS in de top tien, maar dat succesje was echter geen lang leven beschoren. Na haar zangcarrière probeerde ze zich opnieuw naar de top te worstelen door aan een wedstrijd van TNA Wrestling deel te nemen. (kgm/hlnhollywood)

26/07/11 22u01

meld

@Rooike wrote:

Angelina Pivarnick heeft een miskraam gekregen. Volgens Pivarnick, beter bekend als de grootste amokmaker uit de Jersey Shore-bende, is de miskraam te wijten aan stress door haar woelige privéleven van de afgelopen maanden.

Pivarnick maakte het nieuws van haar miskraam bekend toen ze te gast was bij de Amerikaanse talkshow ‘Father Albert’: “Er was geen enkel roddelblad dat me nog met rust liet. Ik wilde mijn privéleven zo veel mogelijk uit de schijnwerpers houden, maar dat was gewoon onmogelijk. Het was erg moeilijk en ik kampte met zoveel stress dat ik uiteindelijk mijn baby verloor.”

Slippertje

De problemen begonnen zich in april op te stapelen nadat haar vriend David Kovacs de verloving verbrak, en dat amper een paar dagen nadat Pivarnik haar zwangerschap aankondigde. Volgens Kovacs had zijn verloofde hem meermaals bedrogen en was hij ervan overtuigd dat hij niet de vader was van haar kindje.

De 22-jarige Jersey Shore-vedette bevestigt nu ook wat Kovacs eerder al vermoedde: hij is niet de vader van haar kind. Wie de echte vader dan is, wil ze echter niet kwijt.

Reality check

“Om eerlijk te zijn, het was gewoon een of andere kerel met wie ik iets had. Hij is er nooit voor mij geweest. Hij heeft mijn leven echt zuur gemaakt, en misschien is dit dan ook gebeurd omdat het gewoonweg moest gebeuren. Het heeft me in ieder geval goed wakker geschud.”

Angelina was eerder samen met haar voormalige MTV-collega’s Mike ‘The Situation’ Sorrentino en Vinny Guadagnino. Nadat ze door haar Jersey Shore-feestvrienden uit het MTV-strandhuis aan de Amerikaanse Oostkust werd verbannen, was zo vastbesloten om het als zangeres te maken. Haar eerste single ‘I’m Hot’ belandde in de VS in de top tien, maar dat succesje was echter geen lang leven beschoren. Na haar zangcarrière probeerde ze zich opnieuw naar de top te worstelen door aan een wedstrijd van TNA Wrestling deel te nemen. (kgm/hlnhollywood)

26/07/11 22u01

Wat is haar bijnaam ook alweer Zag laatst dat programma op tv waar ze allem terug kwamen en toen zag ik idd dat ze (toen nog) zwanger was.

Meld

Lauryn Hill (36) heeft bekend gemaakt dat Rohan Marley (39) niet de vader is van haar zesde kind. De zangeres beviel eerder deze week van een zoon, maar onduidelijk was wie de vader is. Lauryn en de zoon van reggaelegende Bob Marley hebben samen al vijf kinderen.

“Rohan en ik hebben een lange, complexe geschiedenis”, schrijft de zangeres op haar website. Uit haar bericht blijkt dat zij en Marley al lange tijd uit elkaar zijn en dat hij niet de vader van haar jongste kind is. “Hij heeft me niet in de steek gelaten tijdens mijn zwangerschap”, laat zij weten om een einde aan de geruchten te maken. “Onze vijf kinderen blijven ons binden.” Wie wel de vader is van Lauryn’s pasgeboren baby, blijft een mysterie. “Ik ben erg gesteld op mijn privacy.”

Christijan Albers (32) wordt voor de tweede keer vader. Liselore Kooijman, de vrouw van de autocoureur, is drie maanden in verwachting van hun tweede kindje. Het echtpaar is dolgelukkig met de komst van hun tweede, die in 2012 wordt verwacht

Baby Anna met papa Mark Tuitert :inlove:

Liefff die van mark en anna