Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

Westlife-zanger Kian Egan wordt vader

AMSTERDAM - Kian Egan wordt vader. De Westlife-zanger en zijn vrouw Jodi Albert verwachten hun eerste kindje. Dat liet het stel weten op Twitter.

Het is het eerste kind voor de 31-jarige Egan en zijn 28-jarige echtgenote.

“Mijn vrouw en ik zijn verheugd dat we mogen zeggen dat we een kind verwachten”, schrijft de zanger. “We zijn heel blij en kunnen niet wachten totdat we echt ouders zijn.” Tegelijkertijd plaatste Albert vrijwel dezelfde tweet.

De twee trouwden in mei 2009, na een relatie van vijf jaar. Egans band is vooral bekend van nummers als If I Let You Go en Uptown Girl. Albert zingt ook, in de band Wonderland, maar scoorde nooit een hit in Nederland.

‘Jessica Simpson gespot met zwangere buik’

AMSTERDAM - FOTO - Het wordt steeds moeilijker voor Jessica Simpson om te ontkennen dat ze zwanger is.

Jessica (31) werd namelijk donderdag gespot én op de gevoelige plaat vastgelegd met een buikje. Het lijkt er verdacht veel op dat de blondine al een aantal maanden zwanger is van haar eerste kindje.

RadarOnline schreef een maand geleden al dat het zeer waarschijnlijk is dat Jessica in verwachting is. Haar woordvoerder blijft ontkennen dat dit het geval is, maar de Amerikaanse media vragen zich nu toch echt af hoe Jessica dan aan haar bolle buik komt…

hmm dat lijkt er inderdaad toch wel sterk op!

vlgs mij moet ze al bijna bevallen…

en hoe wil ze straks verklaren als ze met een baby rondloopt… :mrgreen:

Ze heeft al eerder een periode van ‘overgewicht’ doorgemaakt waarbij ze ook zo’n buikje kreeg. Was ook loos alarm…

@Sooki wrote:

Ze heeft al eerder een periode van ‘overgewicht’ doorgemaakt waarbij ze ook zo’n buikje kreeg. Was ook loos alarm…

Maar toen was haar gezicht ook zo opgeblazen. Dat is nu niet.

wie weet :smiley:

Ik wou net zeggen, tis echt alleen dr buik die opgezet is… :wink:

Ethan Hawke verwelkomt dochter

AMSTERDAM - Ethan Hawke en zijn vrouw Ryan Shawhughes hebben een tweede kindje gekregen. Voor de acteur is het zijn vierde, hij heeft al twee kinderen uit een eerder huwelijk.

Het meisje, genaamd Indiana, is een paar weken geleden geboren zo laat een bron weten aan US Weekly. Het koppel dat in 2008 trouwde, heeft al een meisje, Clementine van drie jaar oud.

Ethan was van 1998 tot 2004 getrouwd met actrice Uma Thurman, samen hebben zij dochter Maya van 12 en zoon Levon van 9.

Vader Penélope Cruz krijgt kind

AMSTERDAM - Penélope Cruz krijgt er volgend jaar een broertje of zusje bij, de vriendin van haar vader Eduardo (59) is namelijk in verwachting.

Het kindje van Eduardo Cruz en zijn vriendin Carmen Morena (37) zal in de lente van 2012 worden geboren. Zo meldt US Weekly.

Het stel is al acht jaar bij elkaar en hebben laten weten ontzettend blij te zijn met de zwangerschap.

Penélope (37) is sinds januari moeder van zoontje Leo, die ze kreeg met acteur Javier Bardem. De nieuwe baby, van de vader van de actrice, zal dus maar een jaar jonger zijn dan haar eigen kind.

ik kwam dit tegen is van 1-12-10

Dan loopt ze zowat op zn laatst dus!!!

@Rooike wrote:

Dan loopt ze zowat op zn laatst dus!!!

zo vind ik ze er wel uit zien…

Hmmm vind dr buikje eigelijk wel meevallen om eerlijk te zijn…

Maar ja wie weet van wanneer die buikfoto’s zijn :mrgreen:

Ik zou dr eerder een maand of 4 schatten. :think: Maar bij ieder groeit een buik weer anders dus is ook moeilijk te schatten.

Ik geloof de roddelkranten trouwens nooit zo erg, dan zou iedere celeb al wel 50 keer zwanger zijn geweest.

Ik vind het eerder ook een beginnend buikje en niet hoogzwanger.

ik vind juist dat haar buik al hoog zit.

Dat is toch meestal met een mnd of 6 (toch… :think: )

ach komen er vanzelf achter

ik geloof de roddelbladen ook niet altijd hoor, soms hebben ze wel gelijk…

@Pitje27 wrote:

2010 :eh: :eh:

@teun wrote:

@Pitje27 wrote:

2010 :eh: :eh:

yup.

Maar als ze het al in 2010 heeft toegegeven, zou er nu niet gespeculeerd hoeven te worden.

Ze heeft inderdaad een periode met overgewicht gehad (volgens mij is zij het soort vrouw dat daar best snel last van heeft, volgens mij heeft zij nooit een size zero gehad, maar altijd mooie curves).

Als ik een gok mag wagen zeg ik niet zwanger.

Maar ze gaat binnenkort wel trouwen geloof ik, dus wie weet volgt het nog wel…

Precies als het einde 2010 gespeculeerd werd zou het er nu niet meer gespeculeerd hoeven te worden.

“We krijgen inderdaad een jongetje”, vertelt Chris aan RTL Boulevard. “Maar het maakt ons niet uit of het een jongetje of een meisje wordt, als het maar gezond is. Dat is het belangrijkste.”

De aanstaande ouders zijn nog steeds in de wolken en de zwangerschap van Marije verloopt voorspoedig. “Alles gaat supergoed.”

Chris en zijn Marije kennen elkaar al 12 jaar, maar hebben sinds 18 maanden een relatie met elkaar