Ids Postma en Ani Friesenger zijn ook papa en mama geworden van een meisje.
@marielle wrote:
Ids Postma en Ani Friesenger zijn ook papa en mama geworden van een meisje.
genaamd josephine (als ik het goed schrijf)
Dit is een foto van een paar dagen geleden…
op die van 5 augustus zou je zeggen dat ze wel een buikje heeft :think:
@tijgertje1982 wrote:
op die van 5 augustus zou je zeggen dat ze wel een buikje heeft :think:
Ja dat zie ik ook hoor…
Schaatsbaby voor Ids en Anni! van onze redactie
AMSTERDAM - Ids Postma en Anni Friesinger zijn de trotse ouders geworden van een meisje. De schaatsbaby heeft de naam ‘Josephine’ gekregen.
Het kindje is met behulp van een keizersnede geboren in een ziekenhuis in het Duitse Meppen. Schaatskampioene Anni Friesinger moet nog een paar dagen ter observatie in het ziekenhuis blijven.
Ids Postma en zijn vrouw Anni trouwden al in 2009 voor de wet in het Oostenrijkse Salzburg. Vorig jaar zomer vond het grote huwelijksfeest plaats toen het koppel nogmaals ‘ja’ zei in een pittoresk kerkje in het Friese Dearsum.
Actrice Tina Fey bevallen
AMSTERDAM - Tina Fey (41), vooral bekend om haar Sarah Palin-imitatie, is bevallen van haar tweede kindje.
Tina en haar man Jeffrey Richmond (50) zijn afgelopen woensdag de trotse ouders geworden van een dochter. Het meisje heeft de naam Penelope Athena gekregen, meldt People.
De twee hebben al een dochtertje van vijf jaar oud: Alice.
Tina begon haar carrière als schrijver bij Saturday Night Live. Later maakte ze haar eigen comedyserie: 30 Rock, waar ze zelf ook een rol in speelt. Ook schreef ze de film Mean Girls. Door de Amerikaanse politica Sarah Palin te imiteren, heeft ze zichzelf echt op de kaart gezet
zo 14 aug 2011, 22:55
Hilary Duff zwanger.
van onze redactie
AMSTERDAM - Hilary Duff en haar man Mike Comrie krijgen hun eerste kindje.
Dit heeft de 23-jarige zangeres en actrice zondag, de dag waarop ze één jaar getrouwd is met Mike, laten weten op haar website.
Hilary: “Ik kan niet geloven dat het al een jaar geleden is. We willen ook met jullie delen dat we door een baby nu met ons drieën zijn! We zijn ontzettend blij en klaar om aan dit nieuwe hoofdstuk in ons leven te beginnen.”
Begin dit jaar gingen er al geruchten de ronde dat Hillary zwanger zou zijn, maar daar was toen niets van waar. Op Twitter schreef ze toen: “Het is maar een gerucht, jongens! Niet waar!”
@mamaartje wrote:
@aapie wrote:zo 14 aug 2011, 22:55
Hilary Duff zwanger van onze redactie
:mrgreen:
:lol: Staat idd errug raar :mrgreen:
Jessica Alba is bevallen van haar 2e kindje, Haven Garner Warren… even berichtje opsnorren…
Jessica Alba (30) is zaterdag bevallen van een dochter. Het is het tweede kindje voor de actrice en haar man Cash Warren.
Zondag maakte de Hollywoodster het blijde nieuws via haar Facebook-pagina bekend: “Hoop dat jullie van je weekend genieten. Cash en ik hebben het grote genoegen om de geboorte van onze dochter Haven Garner Warren aan te kondigen. Ze is zaterdag geboren, weegt zes pond en is 48 centimeter lang. Gezond en gelukkig! Dank voor al jullie steun tijdens mijn zwangerschap. Het heeft enorm veel voor me betekend.”
De actrice heeft al een driejarige dochter Honor. Volgens Jessica is de peuter dolblij met haar kleine zusje. “Grote zus Honor is door het dolle zo blij met de nieuwe aanwinst op ons gezin.”
David Copperfield onthult ‘geheim’
David Copperfield heeft onthuld dat hij en zijn vriendin Chloe Gosselin zestien maanden geleden al een dochtertje hebben gekregen.
Illusionist David (echte naam David Seth Kotkin) en Chloe kregen vorig jaar dochtertje Sky, maar hebben dat nu pas bekend gemaakt.
David’s manager kon het niet laten een grap te maken en vertelde aan New York Post: “Vergeet de verdwijntruc van het Vrijheidsbeeld. David’s volgende act is het laten verdwijnen van een vieze luier. Daar heeft hij meer aan.”
David en Chloe kregen ruim twee jaar geleden een relatie.
Dat is geen verdwijntruc, maar een verschijntruc :lol:
zo dan is ze wel vlot zwanger geworden :lol:
Als het dochtertje al 16 maanden en is zij (ruim)twee jaar een relatie hebben :lol: Dat iemand dat trouwens zo lang ‘geheim’ kan houden :think:
Hillary duff :inlove: Vind dat zo’n leuke meid, ben benieuwd naar haar kindje.
Ik zat ook al te rekenen - gelijk zwanger geraakt op de eerste date ofzo :shifty:
Kroonprinses Victoria van Zweden is zwanger
Kroonprinses Victoria van Zweden (34) en haar man prins Daniel (37) verwachten hun eerste kindje samen. In een verklaring, die woensdag werd uitgegeven door het Zweedse koningshuis, werd bekend gemaakt dat de prinses zwanger is en het koppel dolgelukkig is met de komst van hun eerste baby, iets langer dan een jaar nadat zij trouwden.
“Hare koninklijke hoogheid kroonprinses Victoria en prins Daniel hebben het grote genoegen om aan te kondigen dat zij een kind verwachten,” zo leest de officiële verklaring. “Met de aanstaande moeder gaat het goed. Tot aan het najaar van 2011 zullen er geen grote veranderingen in hun schema plaats vinden.”
In een interview met de Zweedse krant Aftonbladet zegt de kroonprinses, het petekind van koningin Beatrix, zin te hebben in haar werkzaamheden voor de rest van dit jaar. "Ik heb een heleboel om naar uit te kijken.
Britney’s zoons hebben er een zusje bij.
Federline voor de vijfde keer vader geworden.
Britney Spears’ ex-man Kevin Federline (33) en zijn vriendin Victoria Prince zijn maandagavond de trotse ouders geworden van een dochter. Het koppel, dat sinds twee jaar samen is, heeft het meisje de naam Jordan Kay gegeven.
“Victoria zei altijd dat ze het Jordan wilde noemen als het een meisje wordt, maar we dachten eigenlijk dat het een jongen zou worden. Dus toen zijn we maar bij Jordan gebleven, omdat dat voor allebei kan,” vertelde Kevin in april.
Ondanks de recente gezinsuitbreiding heeft Kevin geen plannen om te trouwen met de moeder van zijn jongste kind. “Ik wil niet trouwen,” zei hij eerder. "Maar ik zal wachten tot ik de moed heb om haar een aanzoek te doen.
Leuk! Een koninklijk kindje op komst. Ik vind het zo’n leuke prinses.
Ben dan wel weer benieuwd wanneer ze ongeveer uitgerekend is, dat zeggen ze niet zo snel toch bij prinsessen? Wel leuk! :inlove:
En een dochter voor kevin :inlove: , zo zijn vijfde al die laat er geen gras over groeien :lol: