Ik heb zojuist van m’n ma begrepen begin maart…
Heel grappig ik dus ook :D:D
Maar vind ook keileuk voor ze!!
Zou onze maxima ooit nog een keer met zulk nieuws komen??
Zweedse kroonprinses Victoria in verwachting
Laatste update: 17 augustus 2011 16:04 info
STOCKHOLM - Kroonprinses Victoria van Zweden is in verwachting van haar eerste kind. Dat heeft het Zweedse hof woensdag bekendgemaakt.
Foto: NU.nl/els bax
De 34-jarige Victoria is de oudste dochter van koning Carl Gustaf en koningin Silvia. Zij trouwde vorig jaar juni met sportschoolhouder Daniel Westling (37). De baby wordt naar verwachting in maart geboren.
dan maken ze het voor koninklijke begrippen vroeg bekend…
of ze liegen er een paar extra wkn bij…
Ja idd al vroeg. Dacht, zal wel januari worden of net zoals mij begin februari. Maar goed, blijft leuk nieuws :inlove:
Maxima, denk het niet meer. De jongste gaat nu al naar de basisschool en ze hebben daardoor wat meer ‘vrijheid’.
En als er nog 1 bij komt dan gok ik weer een meid :lol:
Maxima is onderhand toch ook 40 en inderdaad de jongste op de kleuterschool - ik zou het voor gezien houden als ik haar was. En er moet toch ook eens geregeerd gaan worden ws ergens in de nabije toekomst.
Koert-Jan de Bruijn weer vader
AMSTERDAM - Koert-Jan de Bruijn en zijn vriendin Charlotte hebben er een dochter bij. Charlotte beviel vrijdagochtend van Fritzi Francisca, laat het management van Koert-Jan weten.
De acteur en presentator en zijn vriendin hadden al een dochter, de 3-jarige Keetje Sofia.
Fritzi zag rond 11.00 uur het levenslicht. Moeder en dochter maken het goed, maar liggen nog in het ziekenhuis.
“Ze moeten nog even een paar testjes doen. Waarschijnlijk mogen ze vrijdagmiddag naar huis”, licht Koert-Jans management toe.
De jongste telg van de ex-soapie weegt negen pond en is 54 centimeter lang. De 34-jarige De Bruijn, die bekend werd als Dennis Alberts in Goede Tijden Slechte Tijden, kondigde de komst van zijn tweede kind in januari aan. De acteur was tot 2008 te zien in GTST.
Sinds het voorjaar van 2009 presenteert hij voor kinderzender Disney XD.
Wat leuk een dochter erbij :inlove:
Maar die naam, nee niet mijn smaak :silenced:
leuk een dochtertje, maarre ook inderdaad niet mijn naam :lol:
Ik vinde de 2e namen van beide dochters wel erg leuk maar de 1e namen :think: Nee niet mijn ding hoor!
Nee die namen kwamen in de verte nog niet op mijn lijstje voor.
Fritzi - meer iets voor zo’n heel klein hondje ofzo :shifty:
@Mutsie86 wrote:
Wat leuk een dochter erbij :inlove:
Maar die naam, nee niet mijn smaak :silenced:
Vreselijke naam… frits doet me altijd aan iets vies en stinkerigs denken :oops:
Het klinkt als dat hun oudste dochtertje een fristi wilde bestellen, het niet goed kon uitspreken en dat er op dat moment bij de ouders zo’n lichtje boven t hoofd ging branden… poing, fritsi is ook wel leuk, maar dan met een Z
Vicky… :lol: :lol:
Keetje en Fritzi, nee sorry, ook niet mijn dng.
Bij Keetje moet ik ook altijd aan Keetje Tippel denken… :silenced:
Maar Fritzi spant wel de kroon hoor.
Dan 100 keer liever, Bloem, Vlinder of desnoods Apple, maar Fritzi…bbrrr.
Moet Dan Karaty binnenkort ook niet eens vader worden?
Keetje en Fritzi, nee sorry, ook niet mijn dng.
Bij Keetje moet ik ook altijd aan Keetje Tippel denken.. :silenced:
Maar Fritzi spant wel de kroon hoor.
Dan 100 keer liever, Bloem, Vlinder of desnoods Apple, maar Fritzi...bbrrr.
Moet Dan Karaty binnenkort ook niet eens vader worden?[/quote]
Jaaa, maar hij wilde en bij Boulevard niet vertellen wanneer en net bij de opening van HGT ook niet. Hij houdt zijn prive leven altijd goed geheim :)
Fritzi… zo heten hier bij ons de merels/blackbirds.
Heeft mijn zoon bedacht. :lol:
Dan zei alleen: Soon :mrgreen: Dus zal er wel snel aankomen :thumbup:
ik moet bij fritzi meteen aan mulitlul van Jiskefet denken:
fritzi met zijn hidden sound system :mrgreen:
:lol:
Bejaarde Duitse tv-ster krijgt baby
DUITSLAND - De Duitse tv-ster Fritz Wepper mag dan al zeventig jaar oud zijn, dat weerhoudt hem er niet van om opnieuw vader te worden.
Zijn 34-jarige vriendin is namelijk vijf maanden zwanger.
Dit meldt de Duitse krant Bild vrijdag. Wepper werd in veel landen bekend door zijn rol als Harry Klein in de tv-serie Derrick.
Hoewel de krant er zeker van is dat zijn vriendin Susanne Kellermann in verwachtig is, wil Wepper zelf nog niet reageren op het nieuws. “Ik zeg daar niets over”, aldus de bejaarde acteur.
Wepper heeft al een dochter uit een eerder huwelijk. Dat meisje heet Sophie en is inmiddels een volwassen vrouw van 29 jaar.
Jaaa heb een plaatje gezien van Bryan Adams dochter!!
Rocker Bryan Adams showed off his baby daughter in public for the first time over in the weekend of July 30 -31 during a stroll around London.
Adams socked fans when he became a first-time father aged 51 in April (11) when he and his Personal Assistant Alicia Grimaldi welcomed little Mirabella Bunny into the world.
The private star has not been seen with his daughter since the birth, but little Mirabella got her public debut when Adams went for a walk in the U.K. capital on Sunday.
The proud dad cradled the curious tot as they enjoyed the Summer weather.
Adams is currently in London, where he has a house in the Posh Chelsea area of the city, after attending the funeral of his pal Amy Winehouse last Tuesday.
Volgens Weekend had Bryan Adams eerst een relatie met een andere vrouw. Zij probeerde zwanger te worden maar dat lukte niet. Later kwam ze erachter dat Bryan Adams een kind bij zijn assistente verwekt heeft.
Dat kwam hard aan :wall:
Maar goed of het waar is :lol: :think: