DUITSLAND - De Duitse tv-ster Fritz Wepper mag dan al zeventig jaar oud zijn, dat weerhoudt hem er niet van om opnieuw vader te worden.
Zijn 34-jarige vriendin is namelijk vijf maanden zwanger.
Dit meldt de Duitse krant Bild vrijdag. Wepper werd in veel landen bekend door zijn rol als Harry Klein in de tv-serie Derrick.
Hoewel de krant er zeker van is dat zijn vriendin Susanne Kellermann in verwachtig is, wil Wepper zelf nog niet reageren op het nieuws. “Ik zeg daar niets over”, aldus de bejaarde acteur.
Wepper heeft al een dochter uit een eerder huwelijk. Dat meisje heet Sophie en is inmiddels een volwassen vrouw van 29 jaar.
Britney Spears’ ex-man Kevin Federline (33) en zijn vriendin Victoria Prince zijn maandagavond de trotse ouders geworden van een dochter. Het koppel, dat sinds twee jaar samen is, heeft het meisje de naam Jordan Kay gegeven.
“Victoria zei altijd dat ze het Jordan wilde noemen als het een meisje wordt, maar we dachten eigenlijk dat het een jongen zou worden. Dus toen zijn we maar bij Jordan gebleven, omdat dat voor allebei kan,” vertelde Kevin in april.
Ondanks de recente gezinsuitbreiding heeft Kevin geen plannen om te trouwen met de moeder van zijn jongste kind. “Ik wil niet trouwen,” zei hij eerder. "Maar ik zal wachten tot ik de moed heb om haar een aanzoek te doen.
Kimberly Stewart (31) is zondagochtend in een ziekenhuis in Los Angeles bevallen van haar eerste kindje. Dit meldt het Amerikaanse Us Magazine. De vader van de baby, een meisje, is Oscar-winnaar Benicio Del Toro (44). Het is ook voor hem zijn eerste kind.
Volgens een insider waren Kimberly’s vader Rod Stewart en zijn vrouw Penny Lancaster aanwezig bij de bevalling. Ook Kimberly’s moeder Alana Collins, de eerste vrouw van Rod, was in het ziekenhuis. Het is niet duidelijk of Benicio aanwezig was.
In april liet een woordvoerder van de acteur weten dat hij, ondanks dat ze geen relatie hebben, een kind had verwerkt bij Kimberly. De acteur liet weten haar te zullen steunen bij de opvoeding van hun kind.
Caro Lenssen (27) is voor de tweede keer moeder geworden. De blonde actrice is vier juli bevallen van een dochter. Haar manager bevestigde het blijde nieuws maandag aan Shownieuws. Het meisje heeft de naam Piet gekregen.
Nee vreselijke, hoe kun je dat zo’n meisje aan doen, dat is toch echt niet mooi. Altijd zal er gedacht worden dat ze een man is. En daarbij is het gewoon een vreselijke naam, voor een man al :thumbdown: :thumbdown: