Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

Het eerste kindje van Alyssa (38 ) en haar man David Bugliari (32) heet Milo Thomas Bugliari.

weet niet of dit al bekend is :

Robert Downey, Jr. (46) en zijn vrouw Susan Levin (37) zijn in blijde verwachting van hun eerste kindje samen, zo heeft zijn woordvoerder woensdag laten weten aan Reuters. “Robert en Susan zijn dolgelukkig met dit nieuws. Ze kunnen amper wachten om hun nieuwe baby in hun geweldige familie te verwelkomen.”

Robert ontmoette Susan in 2003 op de set van Gothika, waar hij de hoofdrol in speelde en zij producent was. Het koppel trouwde in 2005 in New York. De baby wordt begin 2012 verwacht

Dj Afrojack (23) en zijn vriendin Amanda Balk (23) verwachten een kindje samen. De realityster, bekend van De Gouden Kooi en Echte Meisjes in de Jungle, is drie maanden zwanger. “Hoewel wij allebei pas 23 jaar zijn, is de zwangerschap helemaal gepland”, vertelt Amanda aan RTL Boulevard. “We zijn dolgelukkig.”

Amanda en Nick van der Wall, zoals de succesvolle dj eigenlijk heet, leerden elkaar kennen in het uitgaanscircuit en zijn al twee jaar heel gelukkig. Het stel woont samen in Nick’s woonplaats Spijkernisse. Amanda is in maart uitgerekend te bevallen.

AMSTERDAM - Mel B heeft er weer een dochter bij. “Eindelijk is onze baby geboren”, jubelde de voormalige Spice Girl op Twitter. Mel B beviel donderdagavond in Los Angeles.

De 36-jarige Mel B heeft al twee dochters uit eerdere relaties, de 12-jarige Phoenix en de 4-jarige Angel.

Haar derde spruit is het eerste kind dat ze met haar huidige echtgenoot Stephen Belafonte krijgt. Zoals de zangeres al voorspelde, ging haar man bijna van zijn stokje tijdens de bevalling.

“Stephen viel bijna flauw, Phoenix schreeuwde de longen uit haar lijf en ik lachte zo hard dat de baby eruit vloog”, vat Mel B haar bevalling samen op Twitter. “Ze is echt geweldig”, mijmert ze over haar derde dochter.

Hoe de derde spruit van ‘scary spice’ heet, is nog niet bekendgemaakt. “Moeder en kind zijn gelukkig, gezond en maken het goed”, is alles was Mel B en Stephen in een verklaring laten weten.

@tijgertje1982 wrote:

Dj Afrojack (23) en zijn vriendin Amanda Balk (23) verwachten een kindje samen. De realityster, bekend van De Gouden Kooi en Echte Meisjes in de Jungle, is drie maanden zwanger. “Hoewel wij allebei pas 23 jaar zijn, is de zwangerschap helemaal gepland”, vertelt Amanda aan RTL Boulevard. “We zijn dolgelukkig.”

Amanda en Nick van der Wall, zoals de succesvolle dj eigenlijk heet, leerden elkaar kennen in het uitgaanscircuit en zijn al twee jaar heel gelukkig. Het stel woont samen in Nick’s woonplaats Spijkernisse. Amanda is in maart uitgerekend te bevallen.

:lol:

Tiepfout is snel gemaakt he? :slight_smile:

Maar wat leuk voor Mel B! Ben benieuwd naar de naam!

AMSTERDAM – De dochter van Henk Westbroek is vrijdag bevallen van een zoon. Het is het eerste kleinkind voor de zanger.

Foto: ANP

Op Twitter laat Westbroek weten dat het kind voluit Milio Dylan Aguilera-Chaparro gaat heten. “Ik troost me met de gedachte dat het mooier op een voetbalshirt staat dan Milio Westbroek.�

De zanger twittert de cryptische omschrijving: “Als mijn verse kleinzoon trouwens een baardje zou hebben, bezat hij meer zwarte lichaamsbeharing dan Arie Boomsma.” Milio weegt 3656 gram en Westbroek omschrijft zijn eerste kleinkind als ‘prachtig’.

is t nou ook waar dat hillary duff zwanger is of is dat weer een gerucht?

Hilary Duff, die vorige week haar zwangerschap aankondigde, zegt dat ze geen voorkeur heeft voor het geslacht van haar baby, toch komt er in haar dromen steeds weer een zoon tevoorschijn…

“Elke keer wanneer ik erover droom, droom ik dat het een jongetje gaat worden”, vertelt de 23-jarige actrice en zangeres aan het Amerikaanse magazine Life & Style. “Dat betekent niet dat ik liever een zoon zou willen hebben, het is gewoon een rare droom.”

ok ik weet t al weer ik moet volgende keer gewoon googlen !

@Loessie wrote:

ok ik weet t al weer ik moet volgende keer gewoon googlen !

:mrgreen: :thumbup:

Dan Karaty is dinsdag vader geworden van een dochter, maar er is nog geen naam bekend.

@Anneke wrote:

Dan Karaty is dinsdag vader geworden van een dochter, maar er is nog geen naam bekend.

Jawel, Quinn Vannessa Karaty.

Quinn voor een meid? :think:

Hmmmm…

Quinn ja…kijkt er niemand Glee hier :wink:

@Lily2006 wrote:

Quinn ja…kijkt er niemand Glee hier :wink:

Wij niet, Dan wel gok ik zo :mrgreen:

@Rooike wrote:

Quinn voor een meid? :think:

Hmmmm…

Ik vind het wel een mooie naam voor een meisje. Al zou ik zelf mijn dochter de naam niet geven, maar dat is een ander verhaal.

Ik vind het een heel leuke naam… :inlove:

Lekker ding ook die Dan… :inlove:

@faizaa wrote:

Ik vind het een heel leuke naam… :inlove:

Lekker ding ook die Dan… :inlove:

Dat zeker en ik vind Quinn wel leuk voor meisje!

Dr. Quinn :mrgreen:

faizaa wrote:
Ik vind het een heel leuke naam.. :inlove:

Lekker ding ook die Dan.. :inlove:[/quote]

Inderdaad!!