Kim-Lian van der Meij is zwanger van haar derde kindje. De musicalster mocht na een pittige fase eindelijk bekend maken dat zij en haar man nog een kindje verwachten.
“Het eerste trimester was pittig”, vertelt Kim-Lian aan De Telegraaf. “Ik was flink misselijk en moe, maar nu is duidelijk de volgende fase aangebroken. Ik voel me geweldig en ben blij dat ik het mooie nieuws eindelijk mag delen.”
Het verbergen van haar zwangerschap ging niet zonder slag of stoot. Vooral door haar rol van prinses Fiona in de musical Shrek, kwam Kim-Lian in de problemen. “Mijn pak komt steeds een beetje strakker te zitten”, legt de 32-jarige zangeres uit. “En dat al na drie maanden!”
Met de komst van de kleine komt een wens uit. Kim-Lian en haar man, de Zweedse producent Daniël Gibson, droomden al lange tijd van een groot gezin. Toch weet ze niet zeker of we hierna nog een baby kunnen verwachten. “Voor mijn gevoel is het nu zwaarder dan de twee vorige keren. En mijn man Daniël wil wel vijf kinderen”, aldus de zangeres. “Dat lijkt me een beetje veel. Maar ik ben nu 32 jaar, dus leeftijdstechnisch zou het moeten kunnen.”
Eerder kregen Kim-Lian en haar man samen al hun dochtertje Ronja van vier en zoon William van twee jaar oud.
Ik laatst ook ergens dat Michael Boogaart (die wielrenner) een kindje erbij heeft. Met die schaatster. Volgens mij was het een meisje.
Volgens de New York Post is Sir Elton John voor de tweede keer vader geworden. De artiest en zijn partner kregen in 2010 hun eerste kind.
Elton John zou vader zijn geworden van een tweede kind nadat de draagmoeder, die zich in Californië bevindt, onlangs zou zijn bevallen. Tijdens kerst 2010 werd zijn eerste kind, Zachary, geboren.
John en zijn partner David Furnish zouden dezelfde draagmoeder als bij hun vorige kind hebben benaderd. De vrouw, wiens identiteit niet naar buiten is gebracht, zou het paar hebben leren kennen via een instantie voor draagmoeders in Amerika.
Een woordvoerder van Elton John heeft geweigerd de geruchten te bevestigen. 'We bespreken nooit het persoonlijke leven van onze cliënten.
@ Bella Had je goed gelezen hoor !
Oud-wielrenner Michael Boogerd is vrijdag voor de tweede keer vader geworden. Zijn vriendin Darya Nucci is bevallen van dochtertje Anais. Michael liet het blijde nieuws zelf weten op Twitter. Ook op zijn website staat een bericht waarin de geboorte bekend wordt gemaakt.
Boogerd schreef op Twitter: Op 28dec 23.34u is ons lieve dochtertje en zusje Anais geboren #superblijeouders
Michael Boogerd heeft al een zoontje uit zijn vorige huwelijk. Hij leerde Darya Nucci kennen tijdens de opnames van het tv-programma Sterren dansen op het ijs. Zijn vormden in 2011 een schaatskoppel in dat programma en wonnen de finale
HILVERSUM - Remco Bastiaansen wordt voor de tweede keer vader. “En dan… Het goede nieuws! #Babynieuws”, schrijft hij op Twitter. De voormalig wedstrijddanser stuurde met het bericht ook een foto van de echo mee.
Bastiaansen (34) is vooral bekend van Dancing with the Stars. Samen met zijn vriendin Amber Kreeft heeft hij al een 1-jarig zoontje dat luistert naar de naam Veyron.
Bastiaansen schitterde vier seizoenen in het programma als danspartner van Inge de Bruijn, Lieke van Lexmond, Patricia Paay en Aukje van Ginneken. Vorig jaar stopte hij noodgedwongen met dansen na een aanrijding.
@tijgertje1982 wrote:
@ Bella Had je goed gelezen hoor !
Oud-wielrenner Michael Boogerd is vrijdag voor de tweede keer vader geworden. Zijn vriendin Darya Nucci is bevallen van dochtertje Anais. Michael liet het blijde nieuws zelf weten op Twitter. Ook op zijn website staat een bericht waarin de geboorte bekend wordt gemaakt.
Boogerd schreef op Twitter: Op 28dec 23.34u is ons lieve dochtertje en zusje Anais geboren #superblijeouders
Michael Boogerd heeft al een zoontje uit zijn vorige huwelijk. Hij leerde Darya Nucci kennen tijdens de opnames van het tv-programma Sterren dansen op het ijs. Zijn vormden in 2011 een schaatskoppel in dat programma en wonnen de finale
die naam klonk echt heel anders dan ik dacht haha
Ik las ergens dat DJ Armin van Buuren en zijn vrouw een tweede kindje verwachten van de zomer.
ik las op twitter dat ze morgen gaat bevallen, alleen of dat echt waar is weet ik niet natuurlijk 8)
hihi, een plopnavel :mrgreen:
Wauw :inlove:
Supermooie foto!
haha ja ik zat ook al te kijken of het haar navel of haar hand/vinger was!
maar idd prachtig zwanger hé!
AMSTERDAM -
Zangeres Shakira (35) is dinsdagavond bevallen van haar eerste kindje.
Shakira en FC Barcelona-voetballer Gerard Piqué zijn de trotse ouders geworden van een zoon. Het jongetje heeft de naam Milan Piqué Mebarak gekregen.
Moeder en zoon maken het goed, zo valt te lezen op de website van de zangeres.
Gister werd de blondine opgenomen in een ziekenhuis in Barcelona. “Ik wil iedereen vragen om voor mij te bidden tijdens deze belangrijke dag in mijn leven”, twitterde ze.
Gerard schreef op 28 september al dat zijn kindje was geboren. Even was de wereld in rep en roer, maar later gaf de voetballer toe dat hij iedereen in de maling had genomen. Die dag werd ‘de dag van de Onschuldige Kinderen’ gevierd, wat vergelijkbaar is met 1 april in Nederland.
Adele heeft haar zoon naar verluidt de naam Angelo gegeven. De 24-jarige zangeres beviel in oktober van haar eerste kind, maar deed tot nu toe geheimzinnig over de naam van het jongetje. Adele is gespot met een ketting met de naam Angelo.
“Ze wilde het geheim houden, maar het moet toch een keer uitkomen”, zegt een bron tegen de Britse boulevardkrant The Sun. “Een ketting met Angelo bevestigt niet alleen de roddels, het lijkt erop alsof het haar niet meer uitmaakt dat mensen het weten.”
Vorige week werd Adele nog gevraagd naar de naam van haar zoon, maar toen hield ze haar lippen stijf op elkaar. De zangeres vertelde toen dat zij en haar verloofde Simon Konecki hun spruit ‘kleine pinda’ noemen.
Adele is enige tijd uit de spotlights gebleven, maar nam vorige week een Golden Globe in ontvangst. Woensdag maakte de organisatie van de Oscars bekend dat ze optreedt tijdens de uitreiking van filmprijzen, 24 februari. Adele maakt met Skyfall, het nummer van de gelijknamige Bondfilm, kans op de prijs in de categorie beste filmlied.
Heugelijk nieuws voor Jeroen Latijnhouwers. De RTL-nieuwslezer wordt voor de tweede keer vader.
Jeroen en zijn vriendin Tineke kregen in 2007 al dochter Bo Maddy. Nu komt daar dus een broertje of zusje bij.
De zwangerschap is inmiddels voorbij de kritieke eerste drie maanden en nu mag iedereen het weten van Jeroen.
Leuk voor Shakira, en milan leuke naam.
Vind dat zo raar van Adele waarom ze de naam niet wil zeggen. Hoopt ze zo in de spotlights te blijven ofzo.
Dochter voor Daan Schuurmans en Bracha van Doesburg
van onze redactie
AMSTERDAM - Daan Schuurmans en Bracha van Doesburg hebben een dochter gekregen.
Het meisje, dat vandaag is geboren, heet Sophia. Moeder en dochter maken het goed. Daan en Bracha trouwden in 2011.
Het stel maakte in augustus via RTL Boulevard bekend hun eerste kindje te verwachten
Leuk verjaardagscadeautje voor Daan, aangezien hij ook jarig is op 24 januari.
@Mutsie86 wrote:
Leuk voor Shakira, en milan leuke naam.
Vind dat zo raar van Adele waarom ze de naam niet wil zeggen. Hoopt ze zo in de spotlights te blijven ofzo.
Het tegenovergestelde juist, denk ik

@D. wrote:
@Mutsie86 wrote:Leuk voor Shakira, en milan leuke naam.
Het tegenovergestelde juist, denk ik![]()
Juist niet toch, mensen willen toch graag weten hoe het kindje heet. Zelfde als dat een bekende nederlander hun kind niet op foto’s wil. Tja wie dan wel een foto van het kindje schiet, kan dat goed verkopen. Dan jagen ze er juist meer op. Naja zo zie ik het dan :mrgreen:
@Mutsie86 wrote:
@D. wrote:@Mutsie86 wrote:Leuk voor Shakira, en milan leuke naam.
Het tegenovergestelde juist, denk ik![]()
Juist niet toch, mensen willen toch graag weten hoe het kindje heet. Zelfde als dat een bekende nederlander hun kind niet op foto’s wil. Tja wie dan wel een foto van het kindje schiet, kan dat goed verkopen. Dan jagen ze er juist meer op. Naja zo zie ik het dan :mrgreen:
ja zo zie ik het ook…de aandacht blijft dan toch meer en als je eenmaal alles in “the open” gooit is de belangstelling snel weer weg.