Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

Jessica Simpson weer zwanger

AMSTERDAM - Jessica Simpson is in verwachting van haar tweede kindje

Jessica en haar verloofde Eric Johnson zijn door het dolle heen, ook al was de baby niet gepland.

“Het klopt, Jessica is weer in verwachting”, onthult een anonieme bron aan Us Weekly.

Jessica beviel zeven maanden geleden van haar eerste kindje: dochter Maxwell Drew.

Prinses Kate is zwanger

Londen -

De Britse prins William en zijn vrouw Kate verwachten een baby. Dat is maandag officieel bekendgemaakt

Hierbij even het hele bericht :

LONDEN (ANP) - De Britse prins William en zijn vrouw Kate verwachten een baby. Dat is officieel bekendgemaakt, meldde de BBC maandag. De families van Kate en William zijn naar verluidt heel blij met de zwangerschap.

Kate is opgenomen in het King Edward VII Hospital in hartje Londen. Ze had last van acute ochtendmisselijkheid en moet naar verwachting enkele dagen blijven, aldus de BBC.

Britse media hadden eerder al gemeld dat Kate in verwachting zou zijn. Het paar is in april 2011 getrouwd.

Overigens kan het wel even duren voor het kindje van William en Kate op de Britse troon belandt. Zijn opa, prins Charles, heeft nog steeds zijn moeder, koningin Elizabeth, niet opgevolgd

leukkk!

ben benieuwd wanneer ze uitgerekend is!

Ik den in juni of

Zij zullen zich ook wel aan de 12 weken grens houden met bekend maken.

leuk babynieuws .

Inge Schrama is in verwachting van haar eerste kindje. Dat is bevestigd aan RTL Boulevard.

GTST-actrice Inge Schrama zwanger

Inge en haar partner Daniël Samkalden verwachten tot hun grote geluk een kind dat, als alles goed gaat, in de lente geboren zal worden. Inge heeft op Twitter al laten doorschemeren dat er een kindje aan zit te komen. Zo heeft ze enorme zin in appelmoes en vanochtend plaatste ze het mysterieuze bericht ‘schopjes tellen’. De schrijvers van Goede Tijden Slechte Tijden komen wel voor een uitdaging te staan; vorig jaar duwde Bing haar karakter Sjors nog van de fiets. Niet alleen had Sjors een miskraam, ze werd ook nog eens onvruchtbaar.

@mamma van sharondenise wrote:

Ik den in juni of

Zij zullen zich ook wel aan de 12 weken grens houden met bekend maken.

leuk babynieuws .

schijnt juist dat Kate ontzettend misselijk is, en dat ze door de bezoekjes aan het ziekenhuis het niet lang verborgen hebben kunnen houden… Denk dat ze nog niet op de 12 weken zit…

Schijnt idd zo te zijn dat broer Harry en Koningin Elisabeth nog even snel op de hoogte gebracht moesten worden, omdat ze anders uit de media moesten horen :smiley:

Wat leuk voor sjors , ben wel benieuwd zeg hoe ze dat gaan doen dan … :slight_smile:

@Sennapen wrote:

Wat leuk voor sjors , ben wel benieuwd zeg hoe ze dat gaan doen dan … :slight_smile:

Ben echt benieuwd hoe ze dit gaan verwerken. Ze was natuurlijk onvruchtbaar. Of ze heeft misschien een verkeerde diagnose gehad? En dat ze toch per ongeluk zwanger is geraakt van Mike?

@klavertje4 wrote:

Inge Schrama is in verwachting van haar eerste kindje. Dat is bevestigd aan RTL Boulevard.

GTST-actrice Inge Schrama zwanger

Inge en haar partner Daniël Samkalden verwachten tot hun grote geluk een kind dat, als alles goed gaat, in de lente geboren zal worden. Inge heeft op Twitter al laten doorschemeren dat er een kindje aan zit te komen. Zo heeft ze enorme zin in appelmoes en vanochtend plaatste ze het mysterieuze bericht ‘schopjes tellen’. De schrijvers van Goede Tijden Slechte Tijden komen wel voor een uitdaging te staan; vorig jaar duwde Bing haar karakter Sjors nog van de fiets. Niet alleen had Sjors een miskraam, ze werd ook nog eens onvruchtbaar.

Wat leeeeeeuk ! :mrgreen: Ik vind ‘Sjors’ zo’n leuke en mooie vrouw !

Volgens de Boston Globe zijn Gisele Bundchen en Tom Brady de trotse ouders geworden van een dochter. Naar verluidt zou het meisje de naam Vivian Brady hebben gekregen. Gisele, die na haar vorige bevalling mededeelde dat het ‘een zeer kalme gebeurtenis’ was, bekende onlangs dat ze het geslacht van het kind niet wilde weten voor de bevalling. Wel gaf het topmodel toe dat ze hoopte op een dochter

@Pattycoat wrote:

@Sennapen wrote:

Ben echt benieuwd hoe ze dit gaan verwerken. Ze was natuurlijk onvruchtbaar. Of ze heeft misschien een verkeerde diagnose gehad? En dat ze toch per ongeluk zwanger is geraakt van Mike?

In soap kan alles dus ik gok erop dat straks zowel Sjors als Nina zwanger zijn van Mike :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

@Pattycoat wrote:
@Sennapen wrote:

In soap kan alles dus ik gok erop dat straks zowel Sjors als Nina zwanger zijn van Mike :mrgreen:

:lol: dat soe koe’e

Eindelijk na zoveel dagen overtijd zijn 3fm dj Annemieke Schollaardt en Moke gitarist Phil Tilli ouders geworden van een dochter Jet Sterre Geraldine Tilli.

Gisteren trouwens al.

AMSTERDAM - Kim Kardashian is in verwachting van haar eerste kindje.

Vriendlief Kanye West maakte het blijde nieuws zondag bekend tijdens een optreden in Atlantic City, waarbij Kim ook aanwezig was.

“Stop de muziek en laat je horen voor mijn baby mama daar”, aldus een breed glimlachende Kanye vanaf het podium.

Een woordvoerder van het stel heeft de zwangerschap bevestigd. Kim zou inmiddels drie maanden zwanger zijn.

oei dat zal vast een beetje hard aan komen bij Khloe. (al moet ik niet voor haar denken natuurlijk)

Leuk nieuws voor Kim. Straks weer een baby erbij om te volgen :inlove:

Sonja Bakker heeft vandaag een zoon gekregen

Afslankgoeroe en schrijfster Sonja Bakker en haar aanstaande echtgenoot Jan Reus zijn vanmorgen de trotse ouders geworden van een kerngezonde zoon.

“Hij heet Bram en draagt mijn achternaam”, vertelt de vader blij. “Alles is goed gegaan. Ons nieuwe jaar kan nu al niet meer stuk.”

De kleine Bram kondigde zich aan precies op de dag dat Sonja was uitgerekend. “Een kind van zijn moeder: stipt”, lacht Jan, die uit een eerder huwelijk al tienerdochter Puck en zoon Jan jr heeft. “Daarbij komt dat het de sterfdag van mijn moeder is waardoor de komst van Bram een extra bijzondere lading heeft.”

Sonja beviel thuis en alles ging volgens het spreekwoordelijke boekje. Jan: “Vannacht begonnen de weeën en amper zeven uur later was Bram er. Om elf uur vanmorgen hield ik hem - 3840 gram - in mijn armen. Wat voelen wij ons gezegend.”

Sonja heeft al twee kinderen uit een eerder huwelijk: zoons Tristan en Finn