Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

Leuk ook dat dat nieuws wordt verteld door een goede vriendin :roll:

als het echt zo is dan zal het toch geen vriendin meer blijven… bizar dat mensen het nodig vinden om te vertellen, zeker voor een hoop geld ofzo!

Of ze heeft niks gezegt maar hebben andere voor haar dit gezegt

De journalisten zijn natuurlijk ook erg goed om dingen zo te verdraaien dat het lojkt of zei het gezegt heeft.

Jim Bakkum en Bettina Holwerda hebben een zoontje gekregen. Het jongetje zag om acht uur 's ochtends het levenslicht, zo meldt RTL Boulevard. Het is het eerste kindje van het stel. Jim neemt even vrij van Shownieuws en de musical Wicked om bij Bettina en zijn zoontje te kunnen zijn. Ze wisten al dat het een jongetje zou worden, maar hoe hij heet is nog niet bekend gemaakt

Een 20-jarige Justin Bieber fan is 3 maanden geleden bevallen van een zoon. Volgens de fan is Justin Bieber de vader van het jongetje.

Mariah Yeater beweert dat Justin Bieber haar zwanger heeft gemaakt na 1 van zijn concerten in Los Angeles. Mariah is 3 maanden geleden bevallen van een zoontje en volgens haar is Justin Bieber de vader. De fan heeft een rechtszaak aangespannen tegen de 17-jarige zanger omdat ze wil dat hij een vaderschap test doet en haar financieel steunt om de opvoeding van de baby te betalen.

Naast dat Mariah Yeater Justin aanklaagt vertelt ze ook de nodige details over hun avontuurtje samen. Justin was destijds 16 jaar en wilden volgens Mariah geen condoom gebruiken omdat het zijn eerste keer was en hij alles goed wilde voelen. Ook duurde de seks niet lang.

Verkrachting

Volgend de woordvoerder van Justin Bieber klopt er niets van het verhaal en is Justin geen vader geworden. Daarnaast was Justin, mocht Mariah de waarheid spreken, 16 jaar toen hij seks had met haar. Zij was toen al 19 jaar en volgens de wet in Californië betekent dit dat zij zich schuldig heeft gemaakt aan verkrachting van een minderjarige. Justin Bieber heeft zelf nog niet veel gezegd over de beschuldigingen, wel zei hij op Twitter ‘’all the rumors…the gossip….Im gonna focus on the positives….the Music.’’.

Ik denk dat Mariah alleen maar uit is op media aandacht en geld probeert te verdienen met dit verzonnen verhaal. Of ze nou wel of niet de waarheid spreekt, dit verhaal wordt ongetwijfeld vervolgd. Wat denk jij, is Justin Bieber vader geworden of niet?

@tijgertje1982 wrote:

Jim Bakkum en Bettina Holwerda hebben een zoontje gekregen. Het jongetje zag om acht uur 's ochtends het levenslicht, zo meldt RTL Boulevard. Het is het eerste kindje van het stel. Jim neemt even vrij van Shownieuws en de musical Wicked om bij Bettina en zijn zoontje te kunnen zijn. Ze wisten al dat het een jongetje zou worden, maar hoe hij heet is nog niet bekend gemaakt

Lux

Lux???

Daar hadden wij zeep van vroeger :mrgreen:

Is inderdaad een zeepmerk :mrgreen:

En een bioscoop in Nijmegen :mrgreen:

Maar ik heb begrepen dat het jochie naar een film is genoemd.

Althans dat zei Jim gisteren in Shownieuws.

@Judith75 wrote:

En een bioscoop in Nijmegen :mrgreen:

Maar ik heb begrepen dat het jochie naar een film is genoemd.

Althans dat zei Jim gisteren in Shownieuws.

Gelukkig maar dat het dan Lux is geworden en geen Rambo oid.

:mrgreen: flauw flauw flauw…weet ik.

lux betekend wel iets (en bedoel dan geen zeep…) :wink:

Wat grappig is, is dat als je het opzoekt, dat lux een latijnse meisjesnaam is die voornamelijk in Engelstalige landen wordt gebruikt.

En het is toch een jongetje naar het schijnt :wink:

gevonden… Lux betekend licht…

‘Kristen Stewart in verwachting’

LOS ANGELES - Robert Pattinson en Kristen Stewart zouden in verwachting zijn van hun eerste kindje.

Dat meldt althans het Amerikaanse tijdschrift OK! maandag.

Bronnen onthullen tegenover het blad dat de twee Twilight-sterren al druk bezig zijn met de inrichting van de kinderkamer en dat de 22-jarige Stewart en de 26-jarige Pattinson hun kroost graag in Engeland willen grootbrengen.

Het babynieuws volgt op de verzoening van het stel afgelopen september na het overspelschandaal van Stewart met regisseur Rupert Sanders. Pattinson heeft Stewart haar slippertje ondertussen vergeven en de twee wonen sinds kort ook weer samen

@Judith75 wrote:

LOS ANGELES - Robert Pattinson en Kristen Stewart zouden in verwachting zijn van hun eerste kindje.

Bronnen onthullen tegenover het blad dat de twee Twilight-sterren al druk bezig zijn met de inrichting van de kinderkamer en dat de 22-jarige Stewart en de 26-jarige Pattinson hun kroost graag in Engeland willen grootbrengen.

Het babynieuws volgt op de verzoening van het stel afgelopen september na het overspelschandaal van Stewart met regisseur Rupert Sanders. Pattinson heeft Stewart haar slippertje ondertussen vergeven en de twee wonen sinds kort ook weer samen

Vaderschapstestje lijkt mij :mrgreen: :lol:

@Nijmanb wrote:

@Judith75 wrote:

Vaderschapstestje lijkt mij :mrgreen: :lol:

:mrgreen: :thumbup:

Pleaaaase tell me this is fake… :silenced:

@Mouse! wrote:

Pleaaaase tell me this is fake… :silenced:

Hoezo? Is toch hartstikke leuk voor ze?

Mwah, ik ben geen twilight fan (eerder het tegenovergestelde), dus vind dit eerder erg typisch. Voor hun zelf natuurlijk erg leuk.

Celebs zijn standaard typisch toch :wink: :lol: