Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

Ik las dat de vrouw van Cas Janssen 20 weken zwanger is en ze weten al wat ze gaan krijgen.

Ik sap niet waarom het zoontje van adele nog steeds geen naam heeft. :think:

Wj moeten dat toch ook binnen 3 dagen weten want je moet je kindje toch aangeven onder die naam. Hebben sterren dan andere verplichtingen? :snooty:

misschien heeft het al een naam maar dat het nog niet bekend gemaakt is ? :wink:

Denkt u even mee? De Engelse superster Adele heeft het zo druk met het bijkomen van de bevalling van haar zoon, dat het arme kind nog steeds geen naam heeft.

Het joch verkeert inmiddels al ruim twee weken naamloos op deze aardbol. Adele en partner Simon Konecki lijken geen inspiratie te hebben voor het benoemen van hun baby.

“Zolang het kind nog geen naam heeft, krijgt hij van mij ook geen cadeautje. Ik ga niet ‘voor x’ op een cadeaukaartje schrijven”, aldus de met Adele bevriende presentator Alan Carr.

Maar dat is de Nederlandse wetgeving, om binnen die termijn aangifte te moeten doen. Geen idee hoe dat in Engeland is, kan wel heel anders geregeld zijn :wink:

Ok raar dan inderdaad dat hij nog naamloos is. Ze hebben toch 9 maande de tijd gehad om na te denken over een naam ( zowel jongen als meisje )

@Marlous79 wrote:

Maar dat is de Nederlandse wetgeving, om binnen die termijn aangifte te moeten doen. Geen idee hoe dat in Engeland is, kan wel heel anders geregeld zijn :wink:

Jaa oke, maar het blijft toch vreemd?? Je hebt toch 9 maanden de tijd gehad om wat te bedenken. Ik zou dit niet willen hoor, was veel te blij toen ie er eenmaal was en ik de nama bekend mocht maken :lol:

ik zou het nameless noemen…

t zal niet het eerste celeb kind zijn met een achterlijke naam :mrgreen:

@Marlous79 wrote:

Ik weet niet precies hoe het geregeld is daar, maar ik kan me herinneren toen ik au pair in Londen was en het gezin waar ik voor werkte het derde kind kreeg dat het ook een tijdje duurde voor ze het kind een naam hadden gegeven. De ouders konden het niet helemaal eens worden. In die tijd heette hij ‘baby Tanner’. Na een tijdje (ik kan me echt niet meer zo goed herinneren hoe lang, ik denk ongeveer een week) zei de moeder tegen de vader: nu kan het niet meer langer, met de doopnamen mag je nog doen wat je wilt maar nu gaan we de kind toch definitief een naam geven, we noemen hem Jake! Een naam waar ze het al vaak over gehad hadden maar toch nog twijfels. Ik kan me ook nog goed herinneren dat ik de eerste dagen dagelijks vroeg of hij al een naam had, na een paar dagen durfde ik de vraag niet meer te stellen 8) .

Thomas Berge (22) en zijn vriendin Myrthe Mylius (27) verwachten hun eerste kindje. Dit meldt de Telegraaf. Er waren al eerder geruchten dat Myrthe zwanger zou zijn. Het stel heeft dit nu dan ook bevestigd.

“We hebben net een echo gehad en alles is goed. Ik heb zelfs de handjes en het hoofdje gezien. De baby is gepland en we zijn door het dolle heen.â€? Ook op Twitter maakte Thomas, die in het echte leven Chiel Ottink heet, het blijde babynieuws wereldkundig: “12 weken zijn voorbij, eindelijk…!! Nu kunnen we jullie vertellen dat we in blijde verwachting zijn van een kindje!â€? De baby wordt op 24 mei verwacht.

Ze zijn 6 maanden samen nu. Ze is dus 2 dagen na mij uitgerekend :lol:

@Sennapen wrote:

.� Ook op Twitter maakte Thomas, die in het echte leven Chiel Ottink heet,

dit wist ik niet :lol:

ik d8 dat zij veel ouder was joh, ik dacht eind 30 ofzo… heb haar in dat programma hollywood vrouwen ofzo gezien

Ooww ik wel ergens, chiel ottink is geen sterrennaam blijkbaar :lol:

Sonja Bakker en haar vriend Jan Reus zijn in blijde verwachting en verwachten hun kindje rond de kerst. Voor Sonja is het haar derde kindje.

Ze heeft twee zoons , Tristan en Finn, uit een eerder huwelijk. Ook voor Jan is het zijn derde kindje, hij heeft een zoon van 16 Jan en een dochter van 12 Puck uit zijn eerdere relatie.

@tijgertje1982 wrote:

Sonja Bakker en haar vriend Jan Reus zijn in blijde verwachting en verwachten hun kindje rond de kerst. Voor Sonja is het haar derde kindje.

Ze heeft twee zoons , Tristan en Finn, uit een eerder huwelijk. Ook voor Jan is het zijn derde kindje, hij heeft een zoon van 16 Jan en een dochter van 12 Puck uit zijn eerdere relatie.

En dit komt nu pas uit?

Heeft ze goed verborgen weten te houden dan, of bedoelt ze volgend jaar kerst en heeft ze gewoon een olifantendracht?!

grapje :angel:

@Sennapen wrote:

@Marlous79 wrote:

Jaa oke, maar het blijft toch vreemd?? Je hebt toch 9 maanden de tijd gehad om wat te bedenken. Ik zou dit niet willen hoor, was veel te blij toen ie er eenmaal was en ik de naam bekend mocht maken :lol:

Maar wie zegt dat het kindje geen naam heeft, misschien heeft ze wel geen enkele behoef om de naam met ons te delen, haar goed recht lijkt me.

Trouwens zijn wij in het westen eigenlijk hele rare mensen die hun kind al voor de geboorte een naam geven in heel veel culturen krijgen kinderen pas een naam na de geboorte, zodat het kind een naam krijgt wat ook echt bij hun past.

Al denk ik echt dat dit in het geval van Adele niet het geval is maar meer een privacy kwestie. :slight_smile:

Lara Stone is zwanger

Lara Stone is al tijden een super gewild model. Ze is op dit moment op haar hoogte punt van haar carrière en nu is er opeens heel leuk nieuws! Haar man maakte het nieuws via Twitter bekend: “My beautiful wife Lara is pregnant. We are having a baby! It is due next year and we both couldn’t be happier.�

Marleen Veldhuis is weer zwanger. De topzwemster kreeg in 2010 al een dochtertje, Hanna.

Op de vraag of Marleen al zwanger was toen ze deelnam aan de Olympische Spelen in Londen geeft ze aan RTL Boulevard een ontkennend antwoord. ‘Ik was niet zwanger toen ik zwom, maar ik wist wel dat ik me daarop zou gaan richten toen ik stopte.’

De olympisch kampioene, meervoudig wereldkampioene, meervoudig Europees kampioene en meervoudig Nederlands kampioene weet nog niet wat het geslacht is van het kindje. ‘We willen dat ook niet weten. Maar we moeten nu wel over namen gaan nadenken’, vertelt ze. Marleen zou het leuk vinden als het kindje de sportieve genen zou overnemen. ‘Aan Hanna zie ik al wel dat ze sportief is.’

@tijgertje1982 wrote:

Dat was toch allang uit ?

@mamma van sharondenise wrote:

@tijgertje1982 wrote:

En dit komt nu pas uit?

Heeft ze goed verborgen weten te houden dan, of bedoelt ze volgend jaar kerst en heeft ze gewoon een olifantendracht?!

grapje :angel:

dat was al heeeel lang bekend

We zullen moeten wachten tot volgende maand blijkbaar om te weten of dit gerucht waar is.

Kate Middleton en prins William zouden in verwachting zijn van hun eerste baby. Althans dat meldt Jessica Hay, een goede vriendin van de 30-jarige Kate, in een interview met het Australische New Idea Magazine. “Ze willen het nieuws van de zwangerschap in december bekendmaken.”

© ap.

Hay, die vorig jaar ook bij het huwelijk van de twee aanwezig was, kent Kate al vanaf haar 14e jaar. Ze zegt: “Ze bereiden zich momenteel voor op hun gezinsuitbreiding. Kate wil het liefst eerst een jongetje en dan een meisje. Meer dan twee kinderen wil het stel echter niet.”

Carole Middleton, de moeder van Kate, sprak een halfjaar geleden al over de eventuele gezinsuitbreiding van William en Kate. “Carole heeft gezegd dat Kate nog niet zwanger is, maar dat ze dit wel snel van plan is”, zei een insider destijds.

ben benieuwd…

groetjes

Gerda