Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

Jezus mina, wat een bizar verhaal zeg. :?

Tja, verbaasd me niks dit.

Ik hoorde gisteren op tv dat dit zeer waarschijnlijk zijn uitlevering aan Amerika niet in de weg staat.

Veel leuker nieuws: boer Gijsbert en Femke hebben een dochter gekregen :inlove: :thumbup:

Ja, leuk!

Boer Gijsbert is vader geworden

AMSTERDAM - Boer Gijsbert uit het vijfde seizoen van Boer Zoekt Vrouw en zijn Femke hebben een dochter gekregen.

Femke is op zondag 30 september bevallen van een kerngezond meisje. De trotse ouders hebben hun dochter Marije Sophia genoemd, zo is te lezen op de website van Boer Zoekt Vrouw.

Femke heeft uit een eerdere relatie al zoon Romke, die dolgelukkig is met de komst van zijn zusje.

Gijsbert en Femke zijn sinds 2010 samen en leerden elkaar kennen in Boer Zoekt Vrouw. De boer, die in totaal 810 liefdesbrieven kreeg, had zijn keuze snel gemaakt en ging voor Femke. Zij verliet na een jaar haar woonplaats Dokkum om samen met Romke op Gijsberts boerderij in Abcoude te gaan wonen.

@Marieke_5000 wrote:

Ik hoorde gisteren op tv dat dit zeer waarschijnlijk zijn uitlevering aan Amerika niet in de weg staat.

Men was verbaasd dat hij seks zou mogen hebben in het gevang. Nu krijgt hij dat wellicht voor elkaar maar het zou me ook niets verbazen als zij op andere wijze zwanger is geraakt puur omdat het hem eventueel iets oplevert.

Die gozer is natuurlijk zo berekenend als de pest.

Dat ze hem uberhaupt al alleen laten met 1 vrouw die op bezoek komt, als vrouwenmoordenaar bekend zijnde :roll:

een meisje wat hem brieven ging schrijven en contact met hem wilde in de gevangenis moet ook niet sporen denk ik dan…

ik zit net een herhaling van strictly dacing.

zit te kijken naar Kim-Lian.

maar is die weer zwanger? of gewoon een slechte jurk… :think:

De vrouw van roel van Velzen verwacht ook haar 2e kindje, ze is nu 3 maand zwanger.

@Bella wrote:

@Marieke_5000 wrote:

Men was verbaasd dat hij seks zou mogen hebben in het gevang. Nu krijgt hij dat wellicht voor elkaar maar het zou me ook niets verbazen als zij op andere wijze zwanger is geraakt puur omdat het hem eventueel iets oplevert.

Die gozer is natuurlijk zo berekenend als de pest.

Eigenlijk verbaasd het me ook weer niet dat hij seks heeft gehad, het lukte hem ook om een telefoon te hebben enzo. En je zal altijd zien dat zulke mensen maar een poging nodig hebben om raak te schieten.

@teun wrote:

een meisje wat hem brieven ging schrijven en contact met hem wilde in de gevangenis moet ook niet sporen denk ik dan…

Maar dat schijnt wel een bekend fenomeen te zijn. Vrouwen die juist gaan voor gedetineerden. Heb ik in Amerikaanse docu’s over langdurig veroordeelden of mensen on death row ook wel regelmatig aan de orde gezien. Sommige gasten onderhouden het met meerdere meiden. Wederzijds belang bij toch een soort van aandacht wat ze anders niet krijgen ofzo. Of het geeft een kick ofzo om het met zo’n Joran aan te pappen.

Er zijn tenslotte zoveel vrouwen die op foute mannen vallen. Die is een foute man in het kwadraat.

Lindsay Lohan krijgt er over drie maanden een broertje bij. Haar vader Michael en zijn vriendin Kate Major zijn namelijk in verwachting van een zoontje. Het treurige nieuws is echter dat Lindsay het nieuws via de media heeft moeten horen. Ze wil namelijk geen contact meer met haar vader.

Lindsay en haar vader hebben flinke ruzie met elkaar, omdat Michael een telefoongesprek met Lindsay heeft opgenomen. Daarin zegt ze dat haar moeder Dina drugs gebruikt

Danie Bles is in verwachting van haar tweede kindje…

Buikje van Shakira…

Megan Fox en Brian Austin Green zijn de trotse ouders geworden van een zoon.

Noah Shannon Green werd geboren op 27 september.

‘Adele bevallen van een jongen’

Naar verluidt hebben Adele en haar vriend Simon Konecki een zoontje gekregen.

Dat meldt The Sun. De vierentwintigjarige zangeres en haar vriend zijn deze week ouders geworden van een jongen.

Het stel kondigde in juni aan dat Adele zwanger was, ze was toen al zes maanden in verwachting. Simon heeft al een vijfjarig dochtertje uit een eerdere relatie.

Rudolph van Veen is vader geworden van een zoontje genaamd Ralph op 31-10-2012.

Messi gelukkigste man op aarde

BARCELONA - Lionel Messi is vrijdag voor het eerst vader geworden en is uiteraard dolblij. “Ik ben de gelukkigste man op aarde”, laat de Argentijnse stervoetballer via Facebook weten. Het zoontje van Messi en zijn vriendin Antonella Rocuzzo heet Thiago.

“Mijn zoon is geboren. Ik dank God voor dit wonder. Ook hartelijk dank aan mijn familie voor alle ondersteuning”, besluit Messi.

Trainer Tito Vilanova verwacht dat Messi zaterdag inzetbaar is in het thuisduel met Celta.

@Sterretje06 wrote:

Rudolph van Veen is vader geworden van een zoontje genaamd Ralph op 31-10-2012.

Leuke naam :mrgreen: .