Shakira zwanger
De Colombiaanse heeft sinds vorig jaar maart een relatie met de 10 jaar jongere Gerard Piqué, profvoetballer bij FC Barcelona. De 35-jarige Shakira schrijft op haar website: “Zoals sommigen van jullie misschien weten, zijn Gerard en ik in blijde verwachting van onze eerste baby!”
Dit is voor beiden hun eerste kindje. “Op dit moment hebben we besloten om prioriteit aan deze unieke periode in ons leven te geven en alle promotionele activiteiten die de komende tijd staan gepland uit te stellen,” schrijft de Colombiaanse schone.
Het Spaanse tijdschrift Qué me dices schreef eind augustus al dat de zangeres zwanger zou zijn. Zij hadden foto’s gepubliceerd waarop een klein buikje te zien was. Deze geruchten werden nooit bevestigd.
Wanneer de baby komt en of het een jongen of meisje gaat worden, is nog niet bekend.
De zangeres had sinds 2000 een realtie met Antonio de la Rúa, de zoon van de toenmalige Argentijnse president. Deze relatie liep echter in 2010 op de klippen.
bron(telegraaf)
Leuk voor Shakira. Ik had geen idee dat ze al 35 was.
Las ergens dat Beyonce zwanger zou zijn van een tweede.
NEW YORK - Reese Witherspoon is donderdag bevallen van een jongetje, Tennessee James Toth. Dat meldt People.
“Moeder en de baby zijn allebei gezond en het hele gezin is erg blij”, zegt een woordvoerder van de actrice. Het is het derde kind van de 36-jarige Reese en het eerste met haar man Jim Toth. De twee trouwden vorig jaar.
Tennessee James is het broertje van Ava (13) en Deacon (8), kinderen uit Reese’s eerdere huwelijk.
Jay-Z ontkent dat zijn vrouw Beyoncé weer zwanger is. De rapper zei tegen E! Online dat hij op korte termijn geen kindje verwacht.
Op de vraag of hij een kindje krijgt, antwoordt Jay-Z: ‘‘Vanavond? Nee. Ook niet over negen maanden. Absoluut niet.’’ De interviewster vraagt vervolgens of de rapper dan binnen 7 of 8 maanden opnieuw vader wordt. ‘‘Nee, niet binnen 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 of 9 maanden’’, laat hij weten.
Deze week gingen er geruchten dat Beyoncé weer in verwachting zou zijn, nadat ze werd gezien met een ‘buikje’. Het zou het tweede kindje worden voor de zangeres. In januari beviel ze van dochtertje Blue Ivy
Leuk dat Shakira zwanger is :thumbup: ik had ook geen idee dat ze ‘al’ 35 is.
En Reese dus bevallen, leuk hoor apart om je kind naar een staat te vernoemen, zou hij daar verwekt/geboren zijn?
Ruben zou in dat geval ‘Zuid-Holland’ heten :mrgreen:
Volgens mij las ik dat gisteren Nicolette Kluijver is bevallen van een dochtertje, genaamd Isabella Floortje.
De complete tekst voor Anneke :
Nicolette Kluijver is maandagmiddag bevallen van een dochter. De 28-jarige BNN-presentatrice en haar man Joost Staudt gaven haar de naam Isabella Floortje Staudt mee. Dat meldt Shownieuws op zijn website. Moeder en kind maken het beiden goed.
Op 21 augustus trouwde Kluijver in het geheim met Joost.
Leuke naam! :thumbup: vooral Floortje :inlove:
@snips wrote:
Shakira zwanger
De Colombiaanse heeft sinds vorig jaar maart een relatie met de 10 jaar jongere Gerard Piqué, profvoetballer bij FC Barcelona. De 35-jarige Shakira schrijft op haar website: “Zoals sommigen van jullie misschien weten, zijn Gerard en ik in blijde verwachting van onze eerste baby!”
Dit is voor beiden hun eerste kindje. “Op dit moment hebben we besloten om prioriteit aan deze unieke periode in ons leven te geven en alle promotionele activiteiten die de komende tijd staan gepland uit te stellen,” schrijft de Colombiaanse schone.
Het Spaanse tijdschrift Qué me dices schreef eind augustus al dat de zangeres zwanger zou zijn. Zij hadden foto’s gepubliceerd waarop een klein buikje te zien was. Deze geruchten werden nooit bevestigd.
Wanneer de baby komt en of het een jongen of meisje gaat worden, is nog niet bekend.
De zangeres had sinds 2000 een realtie met Antonio de la Rúa, de zoon van de toenmalige Argentijnse president. Deze relatie liep echter in 2010 op de klippen.
bron(telegraaf)
Shakira krijgt een zoon
LOS ANGELES - Shakira is in verwachting van een jongetje. Dat onthulde de 35-jarige popster in een interview op de Duitse zender RTL.
Shakira en haar vriend, de tien jaar jongere voetballer Gerard Piqué, verwachten hun eerste spruit volgend jaar.
“Deze man is echt het beste wat mij in mijn hele leven is overkomen”, zwijmelt Shakira over de Catalaan. “En dan nu deze baby.”
Het kereltje krijgt van zijn moeder mee dat hij iets kan betekenen in de wereld. “Als de baby uit mijn buik is, wil ik dat hij weet dat hij dingen kan helpen veranderen. Hij kan de wereld echt een betere plek maken.”
Shakira maakte de komst van haar eerste kind vorige maand wereldkundig. Geruchten over een zwangerschap doken voor het eerst op nadat de zangeres werd gespot met een klein buikje. De Colombiaanse zangeres en FC Barcelona-voetballer Piqué zijn bijna twee jaar samen.
Anne-Marie Jung bevallen
AMSTERDAM - Anne-Marie Jung en Burt Rutteman zijn maandagmiddag ouders geworden. Het meisje heet Sue.
Sue is gisteren om 12.38 uur ter wereld gekomen. Ze weegt 3460 gram en heeft, net als haar moeder, blonde haartjes. “Ze is superschattig en superknap”, laat Anne-Marie aan RTL Boulevard weten.
Jung stond onder meer in het theater met André van Duin en Ron Brandsteder. Eerder dit jaar bleek ze de mol te zijn in het afgelopen seizoen van het programma Wie Is de Mol?
leuke naam sue!
shakira is ook echt een mooi mens, van binnen bedoel ik (van buiten ook natuurlijk haha)
De baby van Adele werd toch in september verwacht?
Nog geen bub van haar of wel?
Drew Barrymore is bevallen van haar eerste kindje.
Woensdag 26 september heeft de actrice een meisje op de wereld gezet dat luistert naar de naam Olive. Nu pas maakte haar woordvoerder het heugelijke nieuws bekend. ‘Trots maken we bekend dat onze dochter Olive Barrymore Kopelman op 26 september is geboren’, laten Drew en haar man Will Kopelman in een verklaring weten aan People. ‘Ze is gezond, blij en heel erg welkom in onze familie. We vragen om privacy tijdens deze hele bijzondere tijd in ons leven.’
Roel van Velzen twitterde een uur geleden dat hij in april 2013 weer pappa wordt.
Ik las het inderdaad .
Dat doet ie snel :mrgreen:
Leuk :inlove: en inderdaad lekker snel. Ze zijn toch ergens in het voorjaar ouders geworden van de eerste?
in februari meende ik
Mijn bek viel vandaag open van verbazing toen ik het op de radio hoorde, maar we kunnen iets aan de titel van dit topic toevoegen, namelijk ook nog berucht en zwanger. Hoe kan deze jongen er toch elke keer weer voor zorgen om in het nieuws te komen, onvoorstelbaar…
‘Joran van der Sloot wordt vader’
Joran van der Sloot Joran van der Sloot Reuters
Toegevoegd: maandag 8 okt 2012, 11:58
Joran van der Sloot heeft in de gevangenis in Peru zijn vriendin zwanger gemaakt, meldt De Telegraaf. De krant heeft de veroordeelde Nederlander telefonisch gesproken.
Joran zou in het gesprek hebben gezegd dat hij zijn Peruaanse vriendin Leidi zwanger heeft gemaakt tijdens een gevangenisbezoek zonder toezicht. “Het was geen bewuste keuze”, zegt Van der Sloot in de krant. “Leidi zei dat ze de pil was vergeten.” De vrouw zou geen abortus overwegen vanwege haar geloof.
Uitlevering
De zwangerschap kan Van der Sloot goed uitkomen. Als hij en zijn vriendin een kind krijgen en gaan trouwen is uitlevering aan Amerika hoogstwaarschijnlijk van de baan. De Peruaanse wet stelt dat onderdanen niet mogen worden uitgeleverd.
Van der Sloot zit in Peru een gevangenisstraf uit van 28 jaar, voor de moord 2 jaar geleden op de studente Stephany Flores. Hij werd ook in verband gebracht met de verdwijning in 2005 van de Amerikaanse Natalee Holloway.
:shock: :shock: :shock: