Die krullen van dat meisje! :inlove:
@teun wrote:
@Sennapen wrote:Mooie fooooootoooo :inlove:
echt hé
en wat een praaaaaaachtig haartjes heeft dat meisje!
Jaaaa, pure schoonheid :inlove:
Idd een prachtige bos krullen!
Al viel mij eerder de vorm van het hoofdje van Julian op :shifty: …zou hij met behulp van de vacuumpomp gehaald zijn?
Kan, roan is ook met de pomp gehaald, die had vooral een hele ronde en rode vlek.
Jesse ook, die had een punt, die Julian ook lijkt te hebben .
Ja die heeft hij zeker, maar ik weet alleen mijn ervaeing met de pomp, had wel een klein bolletje maar niet als op deze foto :think:
kindje kan ook wat langer ingedaald gezeten hebben op deze manier… dan krijgt het ook letterlijk een punthoofd… trekt wel bij hihi… ik vind het een prachtige foto, en bijzonder dat ze dit zo delen met de buitenwereld
Tori Spelling en haar man Dean McDermott hebben donderdag een zoontje gekregen. Het kind heet Finn Davey McDermott.
Dat maakte de actrice bekend op haar website. Het echtpaar zat nog in de luiers: dochtertje Hattie werd pas 10 maanden geleden geboren. Het gezin bestaat verder uit Liam (5) en Stella (4).
Ongelovelijk he, na 1 mnd al weer zwanger en dat van een vierde. Ik zou dood gegaan zijn denk ik. Maar ik neem aan dat zij zich wel wat personeel kan veroorloven en zelf met de voetjes op de bank.
Keeper Maarten Stekelenburg en zijn Kim zijn op 10 augustus trotse ouders geworden van zoontje Naud.
Nu is Sem trotse broer.
Naud was te vroeg geboren, maar nu kunnen ze hem trots aan de wereld laten zien…
Finn mooie naam :inlove: , leuk voor maatten, hoeveel vroeg dan?
Naud, zo heet een vriendje van Nena ook en hoor die naam nu op school ook wel meer.
Oh leuk zeg, erg leuke naam ook Naud :inlove:
Gelukkig is alles goed.
Adriana Lima is gisteren in New York bevallen van een dochter: Sienna! Dit is de tweede dochter voor Adriana die samen met haar man Marco Jaric al een 2 jarig dochtertje heeft. Ze zijn erg blij met de komst van de kleine! Congrats Adriana!
Hierbij het officiele bericht met foto !
Keeper Maarten Stekelenburg en zijn vrouw Kim zijn op 10 augustus papa en mama geworden van zoontje Naud en nu kunnen we de kleine spruit laten zien!
Naud was te vroeg geboren maar ondanks dat gaat alles goed met de kleine.
Kim en Maarten hebben al een zoon: Sem. Volgens Kim voelt hij zich nu een ‘echte grote broer’.
Zoontje voor Wilfred Genee
AMSTERDAM - Het gezin van Wilfred Genee is uitgebreid met een zoon genaamd Timothy Luca.
Dit meldt Shownieuws . De presentator van sportprogramma’s op RTL7 had al een dochtertje Feline Isabeau van bijna 3 jaar oud.
Sportverslaggever Koert Westerman vervangt Genee maandagavond bij RTL Sport Inside.
Westerman zou volgens een woordvoerder van RTL7 vrijdag zijn debuut gaan maken in de dagelijkse sporttalkshow, maar vanwege de geboorte van Genees zoon moet Koert maandag al aan de bak.
Het is nog niet bekend wie maandagavond Voetbal International presenteert.
AMSTERDAM - Robbie Williams is dinsdagmiddag vader geworden van een kerngezonde dochter.
Robbie en zijn Amerikaanse vrouw Ayda Field hebben hun eerste spruit Theodora Rose genoemd.
De zanger kan zijn geluk niet op en schrijft op zijn website: “Theodora Rose Williams, ook wel bekend als Teddy, is om 15.33 uur geboren. Baby, papa en mama maken het goed. Bedankt allemaal, voor de felicitaties.”
Robbie en Ayda zullen Los Angeles verruilen voor Londen. De Take That-zanger wil namelijk niet dat zijn dochter opgroeit in Amerika. “Ik wil ons kind daar niet opvoeden. Op de Amerikaanse scholen werken alleen maar idioten en ik denk dat de kinderen daar allemaal dom zijn”, zo liet hij in een eerder interview weten.
wat leuk voor ze :inlove: mooie namen ook.
je kan in sterrenland wel merken dat de namentrend veranderd, eerst waren het de meest gekke namen en nu worden het meer ouderwetse namen :inlove:
Robby maakt wel vrienden in Amerika op deze manier :shifty: En ik heb weleens programma’s van Jamy Oliver gezien op engelse scholen en veel kinderen konden nog geen ui van een prei onderscheiden. Dat zag er ook niet hoopgevend uit.
@Bella wrote:
Robby maakt wel vrienden in Amerika op deze manier :shifty: En ik heb weleens programma’s van Jamy Oliver gezien op engelse scholen en veel kinderen konden nog geen ui van een prei onderscheiden. Dat zag er ook niet hoopgevend uit.
Nou, niet echt nee :shifty:
Wel leuk dat ze is geboren, leuke ‘normale’ naam :inlove: