Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

ja maar waarom zouden ze het bekend maken om andere een plezier te doen, het lijkt me juist ook dat ze niet wilde dat hun kind slachtoffer werd van paparazzi…hetzelfde dat zodat bekend werd dat ze zwanger was, en dat niemand haar bijna zwanger heeft gezien…

de wereld op zijn kop om foto’s/nieuws over je baby wereldnieuws te maken zodat je dan van de pers af zou zijn

Deze discussie is vaker voorbij gekomen in dit draadje. Ik blijf vinden dat elke ouder, hoe bekend/beroemd/berucht ook, alle recht heeft om zelf te bepalen wat zij willen delen over hun kind, zonder dat de wereld daar iets van moet vinden. Daar openheid over geven zodat de pers rustig is vind ik de wereld op zijn kop idd. We weten allemaal dat de belangstelling voor het kind van Adele zal blijven, ook als we de naam weten. Ik kan alleen maar bewonderen dat ze de privacy van hun kind zo goed mogelijk proberen te waarborgen, daar kunnen heel wat (ook niet-‘bekende’) mensen een voorbeeld aan nemen.

Er is een nieuw topic-deel geopend, daar kunnen jullie verder kletsen.

Link naar het nieuwe topic

@Pattycoat wrote:

@Rooike wrote:
@Bella wrote:
Ik vind het extreem om alles maar op wens te krijgen ookal ben je voorbij de vruchtbare leeftijd. Blijkbaar moet alles maar maakbaar zijn ofzo. Ik vind dat je daar wel vraagtekens bij mag zetten.

Vraagtekens of niet wie zijn wij om te bepalen hoe oud iemand moet zijn om nog een ouder te worden… Maar goed das mijn mening en een hele andere discussie… :thumbup:

Ik zou zelf niet zulke oude ouders willen hebben :silenced: Zijn kinderen hebben de leeftijd voor kinderen. Is toch een raar gezicht als je kleinkinderen ouder zijn dan je eigen kind?

Voor de rest doen ze maar wat ze willen. Maar ik zou denken vanuit het kind.

Bella, die film heb ik gisteren ook zitten kijken.

Ach, mijn zwager is 34, zijn dochters zijn vier en zijn zusje is nog geen twee jaar. Oh en zijn vader is 51 en zijn oma is 67.

@Pattycoat wrote:

@marloes vip wrote:
@Pattycoat wrote:
@Rooike wrote:
@Bella wrote:
Ik vind het extreem om alles maar op wens te krijgen ookal ben je voorbij de vruchtbare leeftijd. Blijkbaar moet alles maar maakbaar zijn ofzo. Ik vind dat je daar wel vraagtekens bij mag zetten.

Vraagtekens of niet wie zijn wij om te bepalen hoe oud iemand moet zijn om nog een ouder te worden… Maar goed das mijn mening en een hele andere discussie… :thumbup:

Ik zou zelf niet zulke oude ouders willen hebben :silenced: Zijn kinderen hebben de leeftijd voor kinderen. Is toch een raar gezicht als je kleinkinderen ouder zijn dan je eigen kind?

Voor de rest doen ze maar wat ze willen. Maar ik zou denken vanuit het kind.

Bella, die film heb ik gisteren ook zitten kijken.

Ach, mijn zwager is 34, zijn dochters zijn vier en zijn zusje is nog geen twee jaar. Oh en zijn vader is 51 en zijn oma is 67.

Jonge vader en jonge oma heeft hij dan… Lijkt me wel raar om als volwassenen een babybroertje of -zusje te krijgen.
Vooral het verplegend personeel snapte er niets van in het ziekenhuis. Hij zei bij de balie: ik kom voor mijn zusje die is vanavond geboren, dus hun vroegen of ze een keizersnede had gehad en hij zei: nee ze is net geboren, haar moeder heeft een keizersnede gehad. Ik vond wel dat mijn zus en hij lang wachtte om zelf kinderen te krijgen, ze was al bijna dertig mijn zus. :mrgreen: Hij is zelf een cadeautje van durex en zijn vader ook, maar zijn zusje is lang op gewacht en een gekoesterde wens die uit gekomen is.

Marianne Weber verliest ongeboren kleindochter

Laatste update: 9 januari 2012 09:12 info

AMSTERDAM - De schoondochter van Marianne Weber heeft na een zwangerschap van vijf maanden haar dochtertje verloren.

Foto: ANP

Jeffrey, de zoon van de zangeres, plaatste een gedicht voor zijn overleden dochter Alisa op Facebook.

Schoondochter Michelle werd vorige week met bloedingen opgenomen in het ziekenhuis, schrijft De Telegraaf. Weber liet toen weten zich ernstige zorgen te maken.

De 56-jarige Weber werd in 2007 voor het eerst oma. Daylin is de eerste zoon van Jeffrey, de oudste zoon van de zangeres.

Ik ben dan persoonlijk niet zo’n fan van haar maar dit verdriet gun je niemand. :kaars: