Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

@EstHe wrote:

Leuk, papa Robbie :inlove: :inlove:

Die Brian Austin Green, van Megan Fox, waar ken ik die nou van?

Was hij van 90210??

yup… hij ging met donna martin…

@Pitje27 wrote:

@EstHe wrote:
Leuk, papa Robbie :inlove: :inlove:

Die Brian Austin Green, van Megan Fox, waar ken ik die nou van?

Was hij van 90210??

yup… hij ging met donna martin…

Jaaa!

Heb ook gelijk even gegoogled, leuk om te zien hoe ze er toen uitzagen :mrgreen:

Sophie en Waldemar hebben gisteravond een zoontje gekregen!!!

@Greetje14 wrote:

Las het net op nu.nl

Rafi.

Ravi :wink:

Grote zus heet Robin. Leuk bij elkaar, Robin en Ravi.

Leuk, nu van allebei wat :inlove: En stoere naam :inlove:

En hebben jullie Luca van Hillary Duff al gezien?

@Greetje14 wrote:

Leuk

@Sophia wrote:

Ravi :wink:

Grote zus heet Robin. Leuk bij elkaar, Robin en Ravi.
leuk! Beide namen (of robin dan als robyn) hebben hier ook op lijstje gestaan 8)

@Mutsie86 wrote:

Leuk, nu van allebei wat :inlove: En stoere naam :inlove:

En hebben jullie Luca van Hillary Duff al gezien?

Wauw!!

Wat een prachtige baby!!!

Leuk, van Sophie en Waldermar :inlove: leuke naam ook!

En een mooierd van Hillary Duff :inlove: wat een heldere blik zeg!!

Ik las van de week ergens dat Bruce Willis voor de 4de keer pappa was geworden. Ik zal het bericht even opzoeken.

Bruce Willis voor vierde keer vader

Toegevoegd: maandag 2 apr 2012, 13:55

Update: maandag 2 apr 2012, 14:13

Bruce Willis is zondag voor de vierde keer vader geworden. Zijn vrouw Emma is bevallen van een meisje. Volgens de website Contactmusic heet ze Mabel Ray.

Volgens een woordvoerder van de familie zijn de nieuwe ouders dolgelukkig met hun nieuwste spruit.“Zowel moeder als dochter zijn gezond en maken het goed”, aldus de woordvoerder. Willis liet al eerder weten een geweldig huwelijk te hebben:“Emma is gek op mij om wie ik ben en niet omdat ik bekend ben.”

Willis heeft al drie volwassen kinderen met zijn ex-vrouw, Demi Moore. De oudste, Rumer Willis is 23 jaar oud. De andere twee zijn 20 en 18 jaar.

Al ben ik een enorme fan, hij heeft inmiddels toch ook wel meer de opa leeftijd gekregen. Gelukkig is zijn vrouw nog wel piepjong :wink:

Dat kan alleen een mooie meisje zijn :mrgreen:

Vindt Bruce Willis 1 van de weinige mannen die er nog erg goed uit ziet op die leeftijd :mrgreen:

AMSTERDAM - Charlize Theron heeft een kind geadopteerd omdat ze het wachten op een geschikte partner zat was.

De 36-jarige actrice maakte een maand geleden bekend dat ze het jongetje Jackson heeft geadopteerd.

De Zuid-Afrikaanse actrice heeft er altijd van gedroomd om moeder te worden. “Ik ben er altijd heel open over geweest dat ik een gezin wilde”, zegt ze tegen het Amerikaanse tijdschrift Vogue. “Die wens heb ik al, zo lang als ik me kan herinneren.”

Toch was Theron niet de enige die vurig hoopte op een kleine spruit. “Ik denk dat mijn moeder ook echt niet meer kon wachten tot ik een kind zou krijgen”, grapt de actrice, die haar zoon ‘het coolste kind ooit’ noemt.

Familie

Theron hoopt dat ze in haar opvoeding lijkt op haar eigen moeder. “Ik wil eerlijk, streng en liefdevol zijn en anderen steunen, net als zij. Mijn moeder heeft me gemaakt tot wie ik nu ben. Familie betekent alles voor ons.”

De actrice liet twee jaar geleden weten dat ze voor het eerst sinds haar negentiende levensjaar geen relatie had. Daarvoor was ze tien jaar samen met de Ierse acteur Stuart Townsend.

Tim Immers is vader geworden!!!

Tim Immers’ vriendin Stella is dit weekend bevallen van dochtertje Uma Lou Lou. Moeder en dochter maken het goed.

@Greetje14 wrote:

Tim Immers is vader geworden!!!

Tim Immers’ vriendin Stella is dit weekend bevallen van dochtertje Uma Lou Lou. Moeder en dochter maken het goed.

Leuk! :inlove:

Wat een mooi kindje! :inlove:

Alleen een aparte naam.

NIEUWTJE!!!

Weer een Boer Zoekt Vrouw-baby op komst

RIJSWIJK - Boer Gijsbert en Femke verwachten een eerste kindje. Dat laat het stel weten op de website van het programma Boer Zoekt Vrouw.

Foto: ANP Hiermee kan het programma weer een zwangerschap aan het lijstje toevoegen. In een brief aan haar medekandidaten schrijft Femke dat ze goed nieuws heeft.

“Gijs en ik zijn heel dankbaar en dolgelukkig dat we kunnen vertellen dat we een kindje krijgen. Een broertje of zusje voor de liefste grote broer Romke, die natuurlijk zelf het meest op een broertje hoopt. Waar hij ook al druk namen voor aan het verzinnen is, hoewel deze zelf bedachte namen waarschijnlijk meer aansluiting vinden bij een fantasie figuur in een tekenfilm.”

Dochter voor Angela Schijf

ANTWERPEN - Angela Schijf is woensdag 11 april bevallen van een meisje, dat de naam Zus heeft gekregen. Het is de derde dochter van de actrice en haar man, acteur en muzikant Tom Van Landuyt.

Foto: ANP Alles is goed met moeder en kind, zo laten de trotse ouders weten. Het echtpaar, dat in juli tien jaar is getrouwd, kreeg in 2004 dochter Bloem. Twee jaar later volgde dochter Mensje.

Schijf is de laatste jaren vooral bekend van haar rol als Eva van Dongen in Flikken Maastricht. Ze was te zien in onder meer de speelfilms Ik ook van jou, Van god los en De eetclub en verschillende theaterproducties.

Angela Schijf bevallen van dochtertje: Zus

Actrice Angela Schijf is woensdag bevallen van haar derde kindje. Het dochtertje heeft de pakkende naam ‘Zus’ meegekregen. Het management van Angela bevestigt dat aan RTL Boulevard.

Angela Schijf bevallen van dochtertje: Zus

Omroep TROS was er vlug bij met felicitaties. De omroep schrijft: “De Grootste Familie is uitgebreid met een meisje: Angela Schijf is de trotse moeder van een derde dochter geworden! Het nieuwe wereldwonderdje heet ‘Zus’. Moeder en dochter maken het goed. Namens de TROS: gefeliciteerd!”

Angela is al moeder van twee kinderen: Bloem en Mensje. Vader is de Belgische acteur Tom Van Landuyt.

oh hij was al gemeld

tis weer een zeer originele naam geworden

zal vast iets belgisch zijn zulke namen ik moet zeggen dat IK nooit voor zoeits zal kiezen die kindjes krijgen het later op school vast niet makkelijk!!