Uma Thurman staat op knappen. Binnenkort verwacht de actrice haar kindje.
Zoals wel vaker bij zwangere vrouwen, is ook Uma Thurman trots op haar dikke buik. Het is het bewijs van de komst van haar eigen kleine wereldwonder. De 41-jarige Kill Bill-actrice had er dan ook totaal geen moeite mee om zichzelf deze week in bikini te tonen op het strand van St. Barth.
Ik vind niet dat ze op knappen staat. Eerder een maand of vier of vijf. En volgens mij is het ook nog niet zo lang bekend. Net even gegoogled en het kindje wordt eind van de zomer verwacht.
Ik vind niet dat ze op knappen staat. Eerder een maand of vier of vijf. En volgens mij is het ook nog niet zo lang bekend. Net even gegoogled en het kindje wordt eind van de zomer verwacht.
Nicolette kluijver is zwanger, las ik net op nu.nl
Nicolette Kluijver (27) is in verwachting. De BNN-presentatrice, bekend van onder andere Spuiten en Slikken, is drie maanden zwanger van haar vriend Joost.
De blondine onthulde het nieuws dinsdag in de Coen & Sandershow op 3FM. Daar liet ze weten volledig in de wolken te zijn met de komst van haar eerste kindje.
Nicolette en haar vriend Joost, een 10 jaar oudere plastisch chirurg, zijn sinds anderhalf jaar samen.
Jan Joost van Gangelen (37) wordt vader van een zoon. De sportpresentator verklapte het geslacht van zijn ongeboren kindje per ongeluk tijdens het zijn deelname aan het programma Ik Hou Van Holland.
Tijdens het onderdeel ‘Geen ja, geen nee, geen uhh’ versprak Jan Joost zich en onthulde hij het geslacht van de baby toen hij het over zijn ‘aankomende zoon’ had.
“We zijn heel erg benieuwd naar de kleine," liet Jan Joost vorige week nog weten. De krullenbol en zijn vriendin Marieke vonden de 10 weken echo behoorlijk spannend. “Ik vond het een uit de kluiten gewassen cashewnoot met een hartslag van een Ferrari,” aldus Jan Joost.
Als we de laatste berichten mogen geloven is Megan Fox (25) zwanger. Verschillende bronnen onthulden aan Star Magazine dat de actrice en haar man Brian Austin Green (38) hun eerste kindje samen verwachten. En hoewel dit het eerste kindje voor Megan zal zijn, zou Brian voor de tweede keer vader worden. De acteur heeft al een 10 jaar oude zoon met zijn ex, Vanessa Marcil.
“Ze zijn er net achter en het is ongelooflijk spannend,” vertelt een bron aan Star Magazine, waarbij hij vertelt dat het wel even kan duren voordat het koppel openbaar gaat met het nieuws. “Het is nog vroeg, dus ze vertellen het alleen aan goede vrienden en familieleden.”
“Megan is een geweldige stiefmoeder geworden en Brian weet dat ze goed zal zijn met de baby. Ze is echt gegroeid de afgelopen jaren. Megan hield zich vroeger alleen maar bezig met haar carrière, maar nu komt familie op de eerst plaats.”
Als we de laatste berichten mogen geloven is Megan Fox (25) zwanger. Verschillende bronnen onthulden aan Star Magazine dat de actrice en haar man Brian Austin Green (38) hun eerste kindje samen verwachten. En hoewel dit het eerste kindje voor Megan zal zijn, zou Brian voor de tweede keer vader worden. De acteur heeft al een 10 jaar oude zoon met zijn ex, Vanessa Marcil.
“Ze zijn er net achter en het is ongelooflijk spannend,” vertelt een bron aan Star Magazine, waarbij hij vertelt dat het wel even kan duren voordat het koppel openbaar gaat met het nieuws. “Het is nog vroeg, dus ze vertellen het alleen aan goede vrienden en familieleden.”
“Megan is een geweldige stiefmoeder geworden en Brian weet dat ze goed zal zijn met de baby. Ze is echt gegroeid de afgelopen jaren. Megan hield zich vroeger alleen maar bezig met haar carrière, maar nu komt familie op de eerst plaats.”
Daar moet toch wel een knap kind van komen denk je niet?
Robbie Williams wordt dit jaar vader van zijn eerste kind. Ayda Field, de vrouw van de Britse zanger, is zwanger.
Dat onthult Robbie op zijn website. "Beste vrienden, ik heb iets voor jullie geheim gehouden. Ayda en ik worden dit jaar papa en mama�, schrijft Robbie. “We hebben seks gehad, en het is gelukt!�
Het dolgelukkige stel laat weten tranen van geluk te hebben gehuild toen ze de eerste echo van de baby zagen.
Robbie Williams wordt dit jaar vader van zijn eerste kind. Ayda Field, de vrouw van de Britse zanger, is zwanger.
Dat onthult Robbie op zijn website. "Beste vrienden, ik heb iets voor jullie geheim gehouden. Ayda en ik worden dit jaar papa en mama�, schrijft Robbie. “We hebben seks gehad, en het is gelukt!�
Het dolgelukkige stel laat weten tranen van geluk te hebben gehuild toen ze de eerste echo van de baby zagen.
Wanneer Ayda gaat bevallen is niet bekend.
Wauw Robbie :inlove: :inlove: :inlove: zwijmel.
Robbie pappa leuk nieuws hoor!!
Ik was helemaal niet van de Boybands (meer de rockbands :mrgreen: ), maar ik vond Robbie wel de leukste. Gewoon lekker gek doen.