Ohh wat straalt ze mooi!
Afrojack is vader geworden. De ex-vriendin van de wereldbekende dj, Amanda Balk, beviel vrijdag van een dochtertje.
Het meisje luistert naar de naam Vegas. De kersverse moeder laat weten intens gelukkig te zijn.
āWe maken het samen goed en genieten intens van elkaarā, zegt Balk maandag op haar Facebookpagina.
Vind dit zoān domme tekst he!! Afrojack vader geworden pfff iemand die zijn zwangere vriendin laat barsten er nooit naar om heeft gekeken te druk met zijn Paris Hilton :think: dat noem je je geen vader hoor!
Oud gouden kooi deelneemster Amanda Balk is moeder geworden :mrgreen: (dat vind ik beter staan)
Vegas haha wat een aparte naam, leuk voor der :thumbup: ⦠En zeker een vind ik niet leuk voor Afrojack⦠BEetje je zwangere vriendin in de steek latn :thumbdown:
Vegas, ergens vind ik dat een leuke naam, past wel bij haar ofzo. Ik hoop dat ze dolgelukkig worden met hun 2-tjes.
Heb het verhaal geloof ik een beetje gemist. Alleen dat ze met grote ruzie uit elkaar zijn gegaan :think: Lijkt mij met ruzies dat het 2 kanten heeft :think:
Maar ja⦠zoals ik al zei heb het verhaal voor de rest gemist.
Vegas, wel een aparte naam.
@Pattycoat wrote:
Heb het verhaal geloof ik een beetje gemist. Alleen dat ze met grote ruzie uit elkaar zijn gegaan :think: Lijkt mij met ruzies dat het 2 kanten heeft :think:
Maar ja⦠zoals ik al zei heb het verhaal voor de rest gemist.
Vegas, wel een aparte naam.
Dat denk ik ook, maar men heeft de neiging de ākwetsbareā zwangere te verdedigen in zoiets.

Tuurlijk elk verhaal heeft 2 kanten. Maar hij heeft haar zwanger op straat gezet nadat zij hem confronteerde met vreemdgaan.
Trouwens volgens mij zou het hem een worst zijn want op zijn twitter heeft hij nog geen 1 woord er over gezegt dat hij vader is.
@esmie wrote:
Tuurlijk elk verhaal heeft 2 kanten. Maar hij heeft haar zwanger op straat gezet nadat zij hem confronteerde met vreemdgaan.
Trouwens volgens mij zou het hem een worst zijn want op zijn twitter heeft hij nog geen 1 woord er over gezegt dat hij vader is.
Misschien heb je gelijk. Misschien ook niet. Er zijn maar twee mensen die weten wat er precies is gebeurd, en dat zijn wij niet.
amanda lijkt me ook niet de liefste eigenlijk :lol:
vegas⦠ik vind het niet eens meer gekā¦
paris, vegasā¦best gezellig
Hilary Duff is bevallen van een zoon.
De zangeres/actrice liet via Twitter weten dat zij en haar man Mike Comrie dinsdag Luca Cruz Comrie mochten verwelkomen en dat zij dolblij zijn met de nieuwe aanwinst in de familie.
Hilary schreef: Ć¢ā¬ÅWelkom op aarde Luca Cruz Comrie! Dinsdagavond zijn wij de trotse ouders geworden van een prachtige zoon. We zijn dolblij en voelen ons de gelukkigste ouders ter wereld. Luca is omgeven door zoveel liefde! Alles gaat verder goed met moeder en baby.Ć¢ā¬?
Wilfred Genee wordt deze zomer voor de tweede keer vader.
De 44-jarige Voetbal International-presentator heeft dat onthuld aan RTL Boulevard.
Geneeās echtgenote Lili is eind augustus uitgerekend. De twee kregen in september 2009 hun eerste kindje, dochter Feline Isabeau.
Wat leuk een jongen voor hillary. En eens een leuke naam :inlove:
en wilfred, zal weer een mooi kind worden :inlove: Naja ik vind zijn dochter echt een leukerdje.
vr 23 mrt 2012, 20:07
Tori Spelling weer zwanger
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - Actrice Tori Spelling is, slechts vijf maanden na de bevalling van haar derde kindje, weer in verwachting.
āDean, Liam (5), Stella (3), Hattie (5 maanden) en ik zijn erg blij dat we kunnen aankondigen dat er nog een kleine MdDermott op komst is!ā, schrijft Tori op haar website.
De actrice heeft meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar bolle buik te showen. Het is niet bekend hoe lang Tori al zwanger is.
tweet van Tori
āDean, Liam, Stella, Hattie, and I are beyond thrilled to announce that another little McDermott is on the way! We feel truly blessed that another angel has found us.
Love,
Tori
xoxoā
Leuk voor ze.
Ik zag vorige week via het themakanaal deze maand een stukje van haar reallifesoap.
Leuke vrouw en leuk gezin.
vr 23 mrt 2012, 16:30
Commotie om naakte Jessica Simpson
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - De hoogzwangere Jessica Simpson staat naakt op de cover van een Amerikaans modeblad. Niet iedereen kan de foto waarderenā¦
Diverse Amerikaanse krantenkiosken moesten het blad uit de schappen halen omdat de foto te schokkend zou zijn. Het tijdschrift werd in de staat Arizona zelfs bedekt door een stuk karton , om de naakte Jessica maar niet te hoeven zien.
Jessica imiteert Demi Moore, die twintig jaar geleden in dezelfde pose in Vanity Fair stond. De publicatie zorgde destijds voor een regelrechte schokgolf.
Twintig jaar later is een vergelijkbare naaktfoto van de blonde beroemdheid blijkbaar nog controversieel genoeg om een nationaal debat op gang te brengen.
Only in America :roll:
Het land van onbegrensde mogelijkheden, :wall:
5 maanden na de bevalling alweer zwanger :shock: Die houden de vaart erin.
Zo, die gaan flink snel weer door :shock:
(zit ook gelijk te denken, zou 't dan ongepland zijn� Tis een best buikje ook al wel op de foto, en aangezien het nu bekend wordt gemaakt zal ze al wel een endje op weg zijn⦠Meeste kiezen er toch niet voor om 2,5/3 maand na bevallen weer zwanger te zijn)
Ze is 2dagen voor mij bevallen :shifty: ben blij dat ik weer een beetje āin shapeā begin te rakenā¦
wat leuk dat tori en dean een 4e krijgenā¦
behoorlijke buik, maar ja het is ook wel al de 4e, en komt bij dan ze nog niet ontzwangert is.
bij mij zat er 8 mnd tussen en zag je het ook al heel erg snel⦠vermoed dat ze nu 3 mnd isā¦
Weet niet of het al bekend was, maar ik laat toch even een berichtje achter.
Kroonprinses Victoria en Prins Daniel van Zweden zijn trotse ouders geworden van een dochtertje. ( dat was denk ik al bekend )
Ze heeft de namen Estelle Silvia Ewa Mary ( titel : hertogin van Ostergotland ) mee gekregen.
Uma Thurman staat op knappen. Binnenkort verwacht de actrice haar kindje.
Zoals wel vaker bij zwangere vrouwen, is ook Uma Thurman trots op haar dikke buik. Het is het bewijs van de komst van haar eigen kleine wereldwonder. De 41-jarige Kill Bill-actrice had er dan ook totaal geen moeite mee om zichzelf deze week in bikini te tonen op het strand van St. Barth.