Uhm ik liep hoogzwanger ook nog op hoge hakken :shifty: niet zo hoog als die van haar maar de mijn zijn toch bijna standaard tussen de 8 en 10 cm…
mooie foto en ach welk model wordt niet gephotoshopt tegenwoordig? Zelfs de dunste sprieten worden nog dunner gemaakt. (Vind Jessica een domme doos verder maar ze is duidelijk trots op haar lijf en buik en iedereen mag dat weten, heel wat als je altijd een heel mooi slank lijf hebt gehad en zeker in deze tijd dat iedereen dunner dan dun is…)
Eens, maar het is ook wel een enorm onflatteuse jurk :shifty:
@Marlous79 wrote:
Eens, maar het is ook wel een enorm onflatteuse jurk :shifty:
Ik heb dit soort jurken vaker voorbij zien komen bij zwanger Hollywood de afgelopen jaren, geloof ik, en de ene lijkt er beter mee weg te komen dan de ander :shifty:
En ik vind die blote buiken foto ook niet echt bijzonder ofzo.
Ik hoorde dat Sandra bullock een tweede kindje aan het adopteren is. Ook soort van zwanger toch? Of beter gezegd, in verwachting.
@D. wrote:
Ze loopt op het eind, we weten allemaal hoe explosief je kan groeien tegen het eind van een zwangerschap, toch?En natuurlijk is er gephotoshopt, zou ik ook laten doen als ik naakt en zwanger op de voorpagina stond. Om me nu te verkneukelen omdat ze op een andere foto dikker is dan op die voorpagina zie ik de lol niet zo van in.
Ik vind dr prachtig!
Mag je vinden. En ik mag vinden dat ik er hoogzwanger beter uit zag. Bovendien heb ik niet gezegd dat ik haar nÃet mooi vind.
Kom, het is toch altijd een kwestie van kijken en bekeken worden?
Jan Smit en zijn vrouw Liza zijn al trotse ouders van twee meisjes, maar als het aan de Volendamse zanger ligt komt er nog wel gezinsuitbreiding. “Ik zou dolgraag nog een kindje willen”, zo zegt Jan in het AD. “Maar Liza is nog niet zwanger hoor. We praten er natuurlijk wel eens over. Nog zo’n mooi mensje erbij. Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.”
Ondanks dat het druk is met twee jonge kinderen vindt Jan het vaderschap meevallen. “Toen Emma werd geboren, was Fem bijna 3 jaar en dus al redelijk zelfstandig. Ze kon toen al alleen naar de wc en zonder hulp haar kleding aantrekken. In combinatie met de toen piepjonge Emma was dat eigenlijk best makkelijk.”
Het leeftijdsverschil tussen Fem en Emma is hen zo goed bevallen dat Jan laat weten dat het hem en Liza beter lijkt nog even te wachten met een derde. “Misschien als Emma net zo oud is als Fem destijds.”
@D. wrote:
Ze loopt op het eind, we weten allemaal hoe explosief je kan groeien tegen het eind van een zwangerschap, toch?En natuurlijk is er gephotoshopt, zou ik ook laten doen als ik naakt en zwanger op de voorpagina stond. Om me nu te verkneukelen omdat ze op een andere foto dikker is dan op die voorpagina zie ik de lol niet zo van in.
Ik vind dr prachtig!
Ik loop niet te verkneukelen hoor, zeg alleen dat de foto van dat tijdschrift niet echt is en laat daarbij een echte foto zien.
Ik hield zelf ook veel vocht vast op het laatst dus weet idd wel hoe dat is.
En ik vind haar ook mooi, heb ook nergens gezegd dat ze niet mooi is

Marianne Thieme is maandag bevallen van een dochter, Amélie. Volgens de site van de Partij voor de Dieren maken de partijleider en haar dochtertje het goed.
Thieme hervat naar verwachting half mei haar werkzaamheden in de Tweede Kamer.
Dat kwam ik ook gisteren tegen op de teletekst.
@Greetje14 wrote:
Marianne Thieme is maandag bevallen van een dochter, Amélie. Volgens de site van de Partij voor de Dieren maken de partijleider en haar dochtertje het goed.
Thieme hervat naar verwachting half mei haar werkzaamheden in de Tweede Kamer.
Wat een mooie naam

Ik zag een foto van Jessica S. in een show ergens en je herkent haar amper terug . Ik vermoed ook dat de cover foto wat maandjes eerder genomen is.
Maar ja dat krijg je ws ook wel als je eerst heel erg slank hebt willen zijn in slank hollywood en dat met een zwangerschap hele andere dingen gaan spelen (zoals oa lekker en veel willen eten ed). En dat dit soort tiepes dan juist in verhouding erg dik lijken te worden.
Men neme vervolgens een personal trainer in huis. Ik hoorde dat beyonce ook 18 kilo wil afvallen om op haar oude gewicht terug te komen. Iets zegt me dat dit haar beter gaat lukken dan mij :shifty:
wist helemaal niet dat thieme zwanger was :think:
de mol (nou ja, mol, mol, degene die net als de rest van de kandidaten ook af en toe een mollenstreekje uithaalde…) is ook zwanger…
ANNE-MARIE JUNG ZWANGER
Nee, het is geen poging de boel te saboteren. Anne-Marie Jung, de Mol van 2012, en haar tien jaar oudere vriend Burt Rutteman zijn in blijde verwachting van hun eerste kind.
“Ik heb bij mijn moeder thuis gewoon de echo op tafel gelegd. Kijken wat er gebeurde”, vertelt de blondine in De Telegraaf. De eerste echo was een emotineel moment en de actrice moest wel een traantje wegpinken. “Het hartje klopte en het bewoog. Het wordt dan toch een stuk echter. Ik ben al geen chagrijnig type, maar ik word nu echt elke ochtend met een grote glimlach wakker. Ik had een vroege controle-echo omdat ik boven de dertig ben. Volgende week is alweer de tweede. Ik ben nu iets langer dan elf weken zwanger. Ons kindje komt in september.”
@Mutsie86 wrote:
@D. wrote:Ze loopt op het eind, we weten allemaal hoe explosief je kan groeien tegen het eind van een zwangerschap, toch?En natuurlijk is er gephotoshopt, zou ik ook laten doen als ik naakt en zwanger op de voorpagina stond. Om me nu te verkneukelen omdat ze op een andere foto dikker is dan op die voorpagina zie ik de lol niet zo van in.
Ik vind dr prachtig!
Ik loop niet te verkneukelen hoor, zeg alleen dat de foto van dat tijdschrift niet echt is en laat daarbij een echte foto zien.
Ik hield zelf ook veel vocht vast op het laatst dus weet idd wel hoe dat is.
En ik vind haar ook mooi, heb ook nergens gezegd dat ze niet mooi is![]()
Waarom zou de coverfoto niet echt zijn?
Waarom moet er altijd meteen geroepen worden dat er photoshop gebruikt is?
Omdat anderen tijdens hun zwangerschap niet zo knap waren als zij?
Afgunst waarschijnlijk? :think:
Net als over die hakken, zo hoog zijn ze niet hoor als je bekijkt hoe haar hele voet staat in verhouding maar goed, als ZIJ daar goed op kan lopen hoogzwanger laat haar doen zeg.
Maar anyway back on topic…
Hoogzwangere Jessica Simpson stelt huwelijk nog even uit
“Ik wil nog steeds in de mooie jurk passen, dus ik wacht nog even”
De zwangere zangeres verscheen de afgelopen week veel in de media. Na het bezoek aan Jay Leno op maandag, was zij dinsdag te gast in de show van Ellen DeGeneres.
Rooike: als je overal op internet foto’s van haar ziet met een opgeblazen gezicht (wat heel normaal is tijdens het einde van een zwangerschap) en dan een coverfoto met een smal bekkie. Ja dan denk ik: dat klopt niet.
De foto hierboven met Ellen Degenerous heeft ze ook mega hakken aan. Ik doe het haar niet na :lol:
las op nu.nl dat het ongeboren kind van jessica maxwell gaat heten.
aparte keus voor een meisje :think:
Ik denk dat die foto gewoon veel eerder in de zwangerschap gemaakt is en niet heel recent.
Haar gezicht lijkt nu zo veranderd dat krijg je volgens mij niet terug gefotoshopped. En bovendien bladen doen er toch een tijdje over om te verschijnen. Dus de kans is vrij groot dat de foto al wat ouder is.
Maar los van enig oordeel - ze heeft een behoorlijke omvang aangenomen als ik het zo zie.
Op nu.nl staat dat Charlize Theron een kindje heeft geadopteerd. Acteertechnisch is ze en an mijn heldinnen.
En er staat ook da de baby van j.s. Drie weken eerder gehaald gaat worden omdat ze zo enorm is aangekomen en de baby ook heel groot zou zijn.
Wauw Big momma is ze geworden, ik vind die jurk niet zo, de foto op de cover wel. Ach straks is het toch weer dat slanke meiske :mrgreen: , die sterren kennen zo snel afvallen. :thumbup:
was het niet dat er bij jessica of haar man dat 1 van de 2 suiker heeft?