wat leuk voor roel
Jaaa leuk, ook 4 weken te vroeg schijnt
Ik hoorde net zijn verhaal op de radio. Had eerst niet door dat het om Roel van Velzen ging. Maar hij zat op de boot naar Engeland toen hij hoorde van de gebroken vliezen en weeen. Maar zat dus op die boot. Geloof dat ie een half voor de geboorte aankwam.
Leuke naam iig.
@Bella wrote:
Ik hoorde net zijn verhaal op de radio. Had eerst niet door dat het om Roel van Velzen ging. Maar hij zat op de boot naar Engeland toen hij hoorde van de gebroken vliezen en weeen. Maar zat dus op die boot. Geloof dat ie een half voor de geboorte aankwam.
Leuke naam iig.
Ja, zal je net zien. :doh:
Vind het wel een stoere naam! Leuk voor ze :mrgreen:
Tv-kok Caspar Burgi is voor de 2e keer vader geworden
Roque Frederik Christiaan!
STOCKHOLM - De Zweedse kroonprinses Victoria heeft donderdagochtend vroeg het leven geschonken aan een dochter.
Dat heeft het Zweedse koninklijke huis bekendgemaakt. Het is nog niet bekend hoe de nieuwe prinses heet. De baby is na prinses Victoria de tweede in de rij van troonopvolging in het Scandinavische land.
De baby kwam om 04:26 uur ter wereld. Moeder en dochter maken het goed, aldus het koninklijk huis van Zweden.
Het kleine meisje is na prinses Victoria de tweede in de rij van troonopvolging in het Scandinavische land. Zweden wordt sinds 1973 geregeerd door koning Carl XVI Gustaf.
Victoria trouwde in juni 2010 met de fitnesscoach Daniel Westling ( 38 ). In augustus 2011 werd bekend dat ze zwanger was.
Kourtney Kardashian (32) heeft bevestigd dat zij in verwachting is van een meisje. De Keeping Up With The Kardashians-ster, die al zoon Mason (2) heeft met haar vriend Scott Disck (28), zegt zich ‘gezegend’ te voelen met de komst van een dochter. “We zijn zeer gezegend om een klein meisje te krijgen en deze nieuwe ervaring te kunnen delen met Mason,” zei de brunette bij E! News.
De baby wordt aan het einde van het voorjaar verwacht. Het koppel kondigde de zwangerschap november vorig jaar aan en begin februari deden de eerste geruchten al de ronde dat het een meisje zou zijn.
“Kourtney hoopt op een meisje,” vertelde een insider destijds in Life&Style magazine. “Ze vindt het hebben van een zoon heerlijk, maar het lijkt haar perfect om nu een meisje te krijgen. Zo dat ze die leuke jurkjes aan kan trekken en wegwijs kan maken in het leven.”
Ook vader Scott liet eerder al weten een meisje wel te zien zitten. “Een meisje zou een fantastische uitbreiding van ons gezin zijn.”
Uma Thurman inderdaad in verwachting
De geruchten over de zwangerschap van Uma Thurman zijn officieel bevestigd.
Een woordvoerder van de 41-jarige actrice heeft laten weten dat Uma inderdaad in verwachting is. Vader van het kind is zakenman Arpad Busson.
De twee zijn sinds 2009 een paar. Uma heeft al twee kinderen uit haar huwelijk met acteur Ethan Hawke: Maya van 13 en Levon (10).
Touriya Haoud (34) is in Los Angeles bevallen van een zoon. Dit maakte de voormalige actrice dinsdagochtend bekend via haar Facebook-pagina. “Ik voel me zo gezegend om het leven te hebben mogen geven aan een gezonde jongen Landan Reid Vaughan 3730 gram en 49.5 centimeter lang. Ik ben verliefd.”
De baby is het derde kind voor Touriya en haar man acteur Greg Vaughan, die al zoons Jathan en Cavan hebben samen.
Naakte Jessica Simpson op cover Elle
De hoogzwangere Jessica Simpson siert naakt de cover van de Amerikaanse editie van het tijdschrift Elle.
De zangeres laat aan het blad weten dat ze in de lente is uitgerekend. De blondine en haar verloofde Eric Johnson verwachten een meisje. Simpson hoopt dat het een echt modepopje wordt. Eric is echter nogal sportief en Jessica vermoedt dat hun kindje straks zijn trekjes heeft.
‘Onze dochter heeft later vast geen tijd om met me te winkelen, omdat ze verslaafd is aan sporten’, grapt Jessica. ‘Wedden dat ze alleen geïnteresseerd is in sportbeha’s en Nikes? Oh, ik ga huilen als ze om sportschoenen vraagt in plaats van stiletto’s!’
De twee hebben al een naam bedacht, maar wel besloten ‘het simpel’ te houden.
Ze is prachtig, niet? :inlove:
Erg mooi! :mrgreen:
Zo zag ik er niet uit toen ik hoogzwanger was haha
en fliiiiiiiiiiiiiiiiiiink gefotoshopt google maar eens hoe ze er nu uitziet. Dat toetje is echt niet zo mooi smal :mrgreen:
Ze staat vandaag in de Grazia en daar staat ze niet zo flatteus in.
Ik gok ook dat er een ‘gummetje’ aan te pas is geweest.
Maar ach, wie is er tegenwoordig niet ge-fotoshopt?
Zou willen dat dat een standaard functie op je camera was…
@Mam van 2 wrote:
en fliiiiiiiiiiiiiiiiiiink gefotoshoptgoogle maar eens hoe ze er nu uitziet. Dat toetje is echt niet zo mooi smal :mrgreen:
Dit wou ik ook net zeggen :mrgreen:
Ze is echt huge geworden.
heel verschil… ook de buik.
maar dan zij op hakken kan lopen… :shock:
Zelfs haar handen zijn dik… :lol:
Welke idioot loopt er nou op zulke hakken, hóógzwanger?!
:wall:
Wel heerlijk relativerend, zo’n foto. Zag ik er tòch beter uit.
Zo, wat een verschil in foto’s zeg :shock:
Inderdaad die hakken en volgens mij zijn de schoenen nog te klein ook :think:
Ze loopt op het eind, we weten allemaal hoe explosief je kan groeien tegen het eind van een zwangerschap, toch? En natuurlijk is er gephotoshopt, zou ik ook laten doen als ik naakt en zwanger op de voorpagina stond. Om me nu te verkneukelen omdat ze op een andere foto dikker is dan op die voorpagina zie ik de lol niet zo van in.
Ik vind dr prachtig!