Een zoon voor Robert Downey Jr. (46)!
Zijn vrouw Susan (38 ) is dinsdagochtend in Los Angeles bevallen van een jongetje, zo heeft een woordvoerder bevestigd aan People. Het kindje heeft de naam Exton Elias Downey gekregen.
“Iedereen is gezond en kan niet gelukkiger zijn,” vertelt een vriend van het stel. De baby weegt 3410 gram en is ruim 50 centimeter lang. Exton Elias is de tweede zoon voor Robert, die al zijn 18-jarige zoon Indio heeft uit zijn vorige huwelijk
@mamma van sharondenise wrote:
Baby Blue Ivy
http://helloblueivycarter.tumblr.com/
Lief hoor, en wat een haar :shock:
Aaaahhh, ze is prachtig! :inlove:
wauw wat een mooi meisje!!
Beyoncé Knowles laat naam dochter vastleggen
van onze redactie
AMSTERDAM - Beyoncé Knowles en Jay-Z hebben ervoor gezorgd dat niemand de naam van hun dochter nog mag gebruiken.
Volgens de website van Perez Hilton hebben de kersverse ouders een aantal weken geleden een aanvraag ingediend bij het U.S. Patent en Handelsmerk Bureau om de naam van hun dochter te beschermen.
Beyoncé en Jay-Z, die op 7 januari de trotse ouders werden van hun eerste kindje Blue Ivy Carter, willen graag de originele naam voor zichzelf houden.
Of het stel de naam ook voor commerciële doeleinden gaat gebruiken is niet bekend.
Ja ik las 't ook.
Vind ik persoonlijk wat te ver gaan hoor :roll:
Maar wat is het een mooi meisje :inlove: en zoveel haar! :inlove:
Idd wat een haar!!
Maar Ivy en Carter hoor je ook wel vaker.
Of is het echtd e combi van die 3 namen wat niet mag gegeven worden?
tja vind het echt zo;n celeb actie om de naam van je kind te registreren, snap wel dat ze iets unieks willen hebben… maar dan nog
en de baby… vind het veel op papa lijken…
kan dat dan? Een naam vastleggen zodat niemand anders die voor een kind mag gebruiken? Hier zeker weten niet.
Of bedoelen ze dat mensen hem niet als commerciele naam mogen gebruiken?
idiote omhooggevallen actie, anyway.
En wat nou als ik dit kindje zo noem? Kom ik dan in de rechtzaal tegenover Beyonce? :lol:
Wat een mooi kindje :inlove:
Maar laat mij er ook een keer zo uitzien in mijn kraambed :shifty:
Volgens mij gaat het om commercieel gebruik van de naam Blue Ivy Carter. Niet voor kindernamen. Je mag er dus geen site van maken of proberen geld mee te verdienen.
Gezinsuitbreiding voor Nick Schilder
Nick Schilder wordt weer vader. De 28-jarige Nick & Simon-zanger en zijn vriendin Kirsten verwachten in de zomer hun tweede kindje.
“Geweldig Valentijnsnieuws: mijn prachtige vriendin Kirsten is twaalf weken zwanger”, maakte hij dinsdag bekend via Twitter. “We verwachten eind augustus ons tweede kindje”.
Schilder en zijn vriendin werden ruim een jaar geleden ouders van dochter Nikki. In september werd bekend dat een tweede zwangerschap verkeerd was afgelopen.
Wat een leuk nieuws voor hun!
Wat leuk voor ze zeg!
Wat leuk zeg en wat fijn dat ze zo snel weer zwanger zijn.
Soms zijn er geen woorden nodig om groot nieuws te bevestigen. Sienna Miller liet de wereld zien dat de geruchten dat ze zwanger zou zijn, duidelijk kloppen door tijdens de New York Fashion Week haar groeiende babybuik te showen.
De 30-jarige actrice, die jarenlang een stormachtige relatie met Hollywood hartenbreker Jude Law had, is sinds een jaar samen met de Britse acteur Tom Sturridge en volgens verschillende media zijn de twee ook verloofd.
Buiten het feit dat Sienna vorige week in Londen met een antieke diamantenring aan haar vinger werd gefotografeerd, heeft het stel geen enkele mededeling gedaan over hun relatiestatus
Ik hoor net dat Rob de Nijs vader is geworden van zoon Julius!
(Ieder zo zijn mening hierover :silenced: , maar natuurlijk wens ik ze veel geluk!)
Hierbij het bericht :
Rob de Nijs is vader geworden van een zoontje Julius. De Nederlandse zanger meldde het nieuws zelf op zijn twitter-pagina en stuurde ineens een foto van het jongetje mee.
‘Hier is ie dan. Een maand te vroeg, maar oh zo prachtig. Gezond en wel: Julius.’ Zo maakte Rob de Nijs het nieuws zaterdagavond zelf bekend. Het is voor Rob de Nijs (69) en zijn vrouw Henriëtte Koetschruiter (42) het eerste kind samen.
Wat een prachtig mannetje :inlove: . En vind het een leuke naam. Eens niet zo’n gekke naam wat sommige bners bedenken.
Leuk voor hun en vooral voor haar. Zij wilde ook nog graag een kindje en dat is dus gelukt.
Roel van Velzen heeft een zoontje :inlove:
Laut Pepijn