Waarom was die al gepland, ik vind Lola-Lily persoonlijk 2 much, had dan 1 van de twee genomen en dat berichtje alvast in de krant, tsja :think:
Not my style… Maar he…
Als het kindje maar gezond is en de papa en mama maar blij zijn :thumbup:
@Anneke wrote:
Vond je voor Z een andere naam leuker? Ja duh, anders had ze Lola geheten… :doh:
nano en lola, dat vond ik vooral echt te veel puk en muk :wink:
en daarbij is mijn smaak in 5 jaar tijd ook wel veranderd denk ik.
@Sennapen wrote:
Waarom was die al gepland, ik vind Lola-Lily persoonlijk 2 much, had dan 1 van de twee genomen en dat berichtje alvast in de krant, tsja :think:
Not my style… Maar he…
Ik neem aan dat de KS met een medische reden al gepland stond.

@D. wrote:
@Sennapen wrote:Waarom was die al gepland, ik vind Lola-Lily persoonlijk 2 much, had dan 1 van de twee genomen en dat berichtje alvast in de krant, tsja :think:
Not my style… Maar he…
Ik neem aan dat de KS met een medische reden al gepland stond.![]()
Ik las omdat de baby in stuit lag.
@Pattycoat wrote:
@D. wrote:@Sennapen wrote:Waarom was die al gepland, ik vind Lola-Lily persoonlijk 2 much, had dan 1 van de twee genomen en dat berichtje alvast in de krant, tsja :think:
Not my style… Maar he…
Ik neem aan dat de KS met een medische reden al gepland stond.![]()
Ik las omdat de baby in stuit lag.
Oke :thumbup: , dat had ik nergens gelezen. Ik ging er wel vanuit dat er een medische reden zou zijn. Zou het wel wat gek vinden dat je daar zonder reden voor kan kiezen.
@fiep klophout wrote:
@Anneke wrote:Vond je voor Z een andere naam leuker? Ja duh, anders had ze Lola geheten… :doh:
nano en lola, dat vond ik vooral echt te veel puk en muk :wink:
en daarbij is mijn smaak in 5 jaar tijd ook wel veranderd denk ik.
Ja hier ook. Ik noemde Robin's eventuele meisjesnaam ook bewust niet..
Wat ben ik blij dat het een jongen is geworden.. :shifty:
Lasse was ook een geplande keizersnede maar eerst gezond eruit en dan de drukker pas bellen dat ie aan de slag kon gaan.
Soms vergissen ze zich ook wel , is het ineens toch een jochie ofzo :mrgreen:
@Bella wrote:
Lasse was ook een geplande keizersnede maar eerst gezond eruit en dan de drukker pas bellen dat ie aan de slag kon gaan.
Soms vergissen ze zich ook wel , is het ineens toch een jochie ofzo :mrgreen:
Hahahaha, het zou je maar gebeuren. Heb je een mooi roze jurkje mee… blijkt het een menneke :mrgreen:
‘Angelina Jolie opnieuw zwanger van tweeling’
LOS ANGELES - Brad Pitt en Angelina Jolie verwachten opnieuw een tweeling, althans dat denkt OK! Magazine. Het sterrenkoppel mag binnenkort twee zoontjes verwelkomen, zegt een bron dichtbij het stel.
@fiep klophout wrote:
@Anneke wrote:Ik weet niet, heb er ook een soort van gevoel bij. Naam sowieso niet mijn smaak, had bij haar ook iets kneuterigers verwacht. Vind Lola wel leuk ( al zou ik het zelf nooit kiezen) maar de combi vind ik niks.
En dat bericht, beetje to much… Maar ach, ze klinken wel in de wolken.
mijn verbazing zit vooral in het feit dat ze hem al plaatsen voordat het kind daadwerkelijk gezond en wel op de wereld is gezet…niet zozeer dat ze dat in de telegraaf bekend willen maken. of was dat jouw verbazing ook?
en lola was n’s meisjes-naam, dus daar is niks ergs over te zeggen vanuit hier 8)
Die verbazing had ik ook :think: …
Lola vind ik leuk, Lily ook…maar Lola-Lily niet :mrgreen:
@Greetje14 wrote:
‘Angelina Jolie opnieuw zwanger van tweeling’
LOS ANGELES - Brad Pitt en Angelina Jolie verwachten opnieuw een tweeling, althans dat denkt OK! Magazine. Het sterrenkoppel mag binnenkort twee zoontjes verwelkomen, zegt een bron dichtbij het stel.
Och jeetje, het schijnt nu al zo’n ongeregelde bende te zijn :silenced:
@Marieke_5000 wrote:
@Greetje14 wrote:‘Angelina Jolie opnieuw zwanger van tweeling’
Och jeetje, het schijnt nu al zo’n ongeregelde bende te zijn :silenced:
Ah wat leuk, je komt er wel eens over de vloer?

Is OK! niet zo’n beetje net zo betrouwbaar als de Telegraaf?
Nope daarom zeg ik ook “het schijnt”, anders had ik wel gezegd “het is” of “het is niet”
Niemand gelezen dat Najib Amhali pappa wordt?
Lolla-Lilly, ik vind het eigenlijk wel leuk klinken en je gebruikt toch maar 1 naam, dus de keren dat je met je tweede naam wordt geconfronteerd is ook op 1 hand te tellen.
De actie met de krant daar trek ook ik mijn wenkbrauwen van op, beetje raar.
Ok, is denk ik nog 100 keer onbetrouwbaarder als de Telegraaf.
Mijn enige reactie is als het waar is, :shock: dat zou dan nr 7 en 8 zijn toch?
@mamma van sharondenise wrote:
Niemand gelezen dat Najib Amhali pappa wordt?
Lolla-Lilly, ik vind het eigenlijk wel leuk klinken en je gebruikt toch maar 1 naam, dus de keren dat je met je tweede naam wordt geconfronteerd is ook op 1 hand te tellen.
Maar Wen, het gaat niet om een tweede naam. Lola-Lily is haar voornaam, het is geen Lola Lily.

@Marieke_5000 wrote:
Nope daarom zeg ik ook “het schijnt”, anders had ik wel gezegd “het is” of “het is niet”![]()
Ze komen op mij over als heel fijne, liefdevolle ouders, voor zover ik in beperkte mate kan zien. Lijkt me een prachtige ‘ongeregelde bende’ om in terecht te komen als kindje.
@D. wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Niemand gelezen dat Najib Amhali pappa wordt?
Maar Wen, het gaat niet om een tweede naam. Lola-Lily is haar voornaam, het is geen Lola Lily.![]()
Oh dan heb ik het niet goed gelezen, maar ze zullen toch geen Lola-Lilly als complete roepnaam gaan gebruiken :think:
Wedden dat het gewoon Lo(otje) wordt

Arjen Robben (28) is voor de derde keer vader geworden. Zijn vrouw Bernadien beviel zondagavond van zoontje Kai. Moeder en kind maken het goed, zo valt op de website van Arjens club Bayern München te lezen.
Kai is de tweede zoon van het stel, dat in 2007 trouwde. Zoon Luka werd in 2008 geboren en dochter Lynn in 2010.
@fiep klophout wrote:
@Anneke wrote:Ik weet niet, heb er ook een soort van gevoel bij. Naam sowieso niet mijn smaak, had bij haar ook iets kneuterigers verwacht. Vind Lola wel leuk ( al zou ik het zelf nooit kiezen) maar de combi vind ik niks.
En dat bericht, beetje to much… Maar ach, ze klinken wel in de wolken.
mijn verbazing zit vooral in het feit dat ze hem al plaatsen voordat het kind daadwerkelijk gezond en wel op de wereld is gezet…niet zozeer dat ze dat in de telegraaf bekend willen maken. of was dat jouw verbazing ook?
en lola was n’s meisjes-naam, dus daar is niks ergs over te zeggen vanuit hier 8)
Gezond of niet, het blijft hun kindje wat ze hebben gekregen dus waarom niet in de krant?
Ik vind er eerlijk gezegd niets vreemds of too much aan hoor, dat ze dat plaatsen en vind de naam ook best leuk.
Echt iets voor haar! :thumbup:
Robert ten Brink (56) kan niet wachten op de komst van zijn volgende kleinkind. Zijn dochter Isabel is in april uitgerekend van haar eerste kindje.
“Nu je weet wat je te wachten staat is het eigenlijk nog leuker om je erop te verheugen,” vertelde de presentator dinsdagavond in RTL Boulevard. “Als ik wist dat het opaschap zo leuk zou zijn, had ik het vaderschap overgeslagen,” grapt hij.
De All You Need Is Love-presentator werd in 2009 voor de eerste keer opa. Zijn dochter Nina zette toen zoon Floris op de wereld.