Volgens mij wordt ze een hele lieve moeder.
Ik denk dat het moederschap haar alleen maar goed kan doen.
@Pitje27 wrote:
@Sennapen wrote:@Judith75 wrote:Oh Oh Barbie: zwanger!
De eerste Oh Oh-baby is in aantocht. Na enkele valse geruchten eerder dit jaar, is het nu écht raak: Barbie (22) wordt moeder. ‘Ik ben pas 4,5 week zwanger,’ zegt de verrukte en nog ietwat beduusde blondine uit Scheveningen tegen het AD.
‘Schitterend toch…het grootste feestbeest van Oh Oh Cherso krijgt als eerste een kindje! Ik weet dat de meeste vrouwen drie maanden wachten voor ze het nieuws naar buiten brengen, maar ik ben zo enthousiast. Nu maar hopen dat alles goed gaat. Het wordt een spannende tijd.’
Nog voorkeur voor een kleine Barbie of Ken? ‘Ik zou een meisje wel leuk vinden, omdat ik zo gek ben op roze. En dan kan ik haar vernoemen naar mijn zusje Melissa. Die heb ik nooit gekend, omdat ze stierf toen ze zes weken oud was. Maar het maakt me niet heel veel uit hoor. Als het maar gezond is.’
Heeft ze al een test gedaan dan? Die had ze gisteren namelijk nog niet eens gedaan, maar naar aanleiding dat ze 1 maand ‘overtijd’ was nam ze aan dat ze zwanger is.
vanmorgen naar de dokter geweest…
Okeee :dance: , als het inderdaad een meisje wordt en ze vernoemt haar, vind ik dat een heel mooi gebaar! :thumbup:
Ik heb een ander berichtje gevonden over Barbie en haar zwangerschap :
Barbie (22) is zwanger. De Oh Oh Cherso-ster maakte woensdag via Hyves bekend dat zij in verwachting is van haar eerste kindje. “Bijna kerst en oud en nieuw. Ik heb er zo’n zin in met mijn schatje. Omdat er natuurlijk een kleine Barbie of Ken op komst is. Het is nog heel pril, maar ik ben dolgelukkig,” liet de Haagse blondine weten, die vierenhalve week zwanger is.
Wanneer ze precies is uitgerekend is nog niet bekend. Dat moet een tweede echo over drie weken uitwijzen. Met haar zwangerschap neemt de realityster afscheid van haar leven als feestbeest. Al is het dan tijdelijk. “Ik dronk de laatste tijd toch al niet zoveel meer en stappen kan na de bevalling ook wel weer,” vertelt Barbie aan Grazia.
Op dit moment wordt Barbie gevolgd door camera’s van haar real life soap. Hierin is straks te zien hoe de zwangerschap van de Haagse verloopt én hoe ze zich voorbereidt op haar huwelijk met Michael in april. Huisje, boompje, beestje dus voor Barbie
Chris Zegers is voor de eerste keer vader geworden. Zijn vriendin Marije Braber is op eerste kerstdag bevallen van een zoon. Het jongetje heeft de naam Eden gekregen.
De blonde Marije, met wie Chris ruim twee jaar samen is, beviel zondag net voor middernacht. “Ik zit in een droomwereld,” vertelde de acteur dinsdagavond in RTL Boulevard. “Het is een mooi en sterk jongetje. Hij weegt 3772 gram.”
De komende dagen zullen de kersverse ouders hun zoon nog meer namen geven.
Alessandra Ambrosio Alessandra Ambrosio (30) is weer zwanger, zo heeft haar woordvoerder bevestigd aan Us Weekly. Het Victoria’s Secret-supermodel en haar verloofde Jamie Mazur verwachten hun tweede kindje samen. Het koppel is al ouders van hun driejarige dochter, Anja. “Familie is het allerbelangrijkst voor mij en ik ben daarom ook dolgelukkig dat ik die familie kan uitbreiden,” zegt de Braziliaanse schone in een verklaring. “Ik heb het geluk dat ik een liefhebbende en ondersteunende familie heb en het is een zegen dat die familie nu weer groeit.”
Aan het Braziliaans tijdschrift Istoe Gente liet Alessandra weten al vier maanden zwanger te zijn en dat zij haar man met het blijde nieuws, een positieve zwangerschapstest, verraste op zijn verjaardag in september. Toen het supermodel afgelopen maand op de catwalk schitterde tijdens de jaarlijkse Victoria’s Secret show, droeg zij dus al een klein geheim met zich mee
Robert De Niro (68 ) is weer vader geworden. De Oscar-winnaar en zijn vrouw Grace Hightower (56) hebben met behulp van een draagmoeder een dochter mogen verwelkomen. Het meisje, dat de naam Helen Grace heeft gekregen, is het tweede kind voor de acteur en zijn vrouw, die al 13-jarige zoon Elliot hebben.
Robert DeNiro heeft zelf nog vier andere kinderen. Uit zijn eerste huwelijk met Diahnne Abbott heeft hij dochter Drena (40) en zoon Raphael (35). Uit zijn relatie met ex-vriendin Touki Smith heeft de Hollywoodster een 16-jarige tweeling, zoons Aaron en Julian.
Robert ontmoette voormalig stewardess Grace in 1987 en trouwden 10 jaar later. In 1999 belandde het huwelijk in zwaar weer met een aanvraag tot echtscheiding en een dreigende voogdijzaak over hun zoon Elliot. Ondanks deze publieke strijd, verzoende het echtpaar zich weer en vernieuwde in 2004 hun huwelijksgeloften in het bijzijn vrienden en familie. Daarna besloten de acteur en zijn vrouw hun relatie volledig voor zichzelf te houden en hebben hier sindsdien zelden meer iets over los gelaten in de pers
68 en 56 :shifty:
en een broer en zus van 40 en 35 :shifty: …
Ach ja wat maakt het uit das toch hun keuze?
Als hun daar blij mee zijn wie zijn wij dan om daar :shifty: bij te kijken toch! :mrgreen:
Ik vind het extreem om alles maar op wens te krijgen ookal ben je voorbij de vruchtbare leeftijd. Blijkbaar moet alles maar maakbaar zijn ofzo. Ik vind dat je daar wel vraagtekens bij mag zetten.
@Bella wrote:
Ik vind het extreem om alles maar op wens te krijgen ookal ben je voorbij de vruchtbare leeftijd. Blijkbaar moet alles maar maakbaar zijn ofzo. Ik vind dat je daar wel vraagtekens bij mag zetten.
Vraagtekens of niet wie zijn wij om te bepalen hoe oud iemand moet zijn om nog een ouder te worden… Maar goed das mijn mening en een hele andere discussie… :thumbup:
Gisteren was er wel een grappige film over draagmoederschap en zwanger worden op oudere leeftijd op de tv - met een aantal voormalige Saturday Night Live tiepjes erin (zoals die vrouw die bekend werd als Sarah Palin) maar ook Steve martin had een rol als een of andere gezondheids guru, Sigourney Weaver als hoofd van een bemiddelingsburo voor draagmoeders. Het had wel een grappige knipoog naar het geheel.
@Rooike wrote:
@Bella wrote:Ik vind het extreem om alles maar op wens te krijgen ookal ben je voorbij de vruchtbare leeftijd. Blijkbaar moet alles maar maakbaar zijn ofzo. Ik vind dat je daar wel vraagtekens bij mag zetten.
Vraagtekens of niet wie zijn wij om te bepalen hoe oud iemand moet zijn om nog een ouder te worden… Maar goed das mijn mening en een hele andere discussie… :thumbup:
Ik zou zelf niet zulke oude ouders willen hebben :silenced: Zijn kinderen hebben de leeftijd voor kinderen. Is toch een raar gezicht als je kleinkinderen ouder zijn dan je eigen kind?
Voor de rest doen ze maar wat ze willen. Maar ik zou denken vanuit het kind.
Bella, die film heb ik gisteren ook zitten kijken.
AYAAN HIRSI ALI BEVALLEN VAN ZOON
De Nederlands-Somalische ex-politica Ayaan Hirsi Ali en de Britse historicus Niall Ferguson zijn de trotse ouders geworden van een zoon, genaamd Thomas Hirsi Ferguson.
Dat meldt het weekblad Elsevier.
De Britse historicus heeft al drie kinderen uit een eerder huwelijk. Officieel is Ferguson nog niet gescheiden.
Ayaan en Niall leerden elkaar kennen in 2009, op een feestje voor de 100 meest invloedrijke personen. Tegenwoordig woont Ayaan in de Verenigde Staten en werkt ze voor een denktank.
Fijn voor haar, wens haar alle goeds toe
ik lees hier eerder over een familie waar iedereen er nogal vlot bij was ipv nog eens heel laat. En nog een kind als man als je 49 bent is toch wat anders dan 68.
@Bella wrote:
Gisteren was er wel een grappige film over draagmoederschap en zwanger worden op oudere leeftijd op de tv - met een aantal voormalige Saturday Night Live tiepjes erin (zoals die vrouw die bekend werd als Sarah Palin) maar ook Steve martin had een rol als een of andere gezondheids guru, Sigourney Weaver als hoofd van een bemiddelingsburo voor draagmoeders. Het had wel een grappige knipoog naar het geheel.
Klopt, ik vond die film erg leuk om eerlijk te zijn.
AYAAN HIRSI ALI bevallen?
Wist niet eens dat ze zwanger was :oops:
@marloes vip wrote:
@Pattycoat wrote:@Rooike wrote:@Bella wrote:Ik vind het extreem om alles maar op wens te krijgen ookal ben je voorbij de vruchtbare leeftijd. Blijkbaar moet alles maar maakbaar zijn ofzo. Ik vind dat je daar wel vraagtekens bij mag zetten.
Ik zou zelf niet zulke oude ouders willen hebben :silenced: Zijn kinderen hebben de leeftijd voor kinderen. Is toch een raar gezicht als je kleinkinderen ouder zijn dan je eigen kind?
Ach, mijn zwager is 34, zijn dochters zijn vier en zijn zusje is nog geen twee jaar. Oh en zijn vader is 51 en zijn oma is 67.
Jonge vader en jonge oma heeft hij dan… Lijkt me wel raar om als volwassenen een babybroertje of -zusje te krijgen.
Telegraaf.nl
‘Beyoncé Knowles al bevallen’
AMSTERDAM - Op Twitter gonst het van de geruchten dat Beyoncé Knowles bevallen is van een meisje.
Beyoncé en manlief Jay-Z zouden de baby Tiana-May Carter hebben genoemd.
De Amerikaanse website Media Takeout berichtte eerder deze week dat Beyoncé op het punt stond haar eerste baby te baren in ziekenhuis St. Luke Roosevelt in New York.
De woordvoerders van het stel houden hun kaken nog altijd stijf op elkaar…
@marloes vip wrote:
@Pattycoat wrote:@marloes vip wrote:Vooral het verplegend personeel snapte er niets van in het ziekenhuis. Hij zei bij de balie: ik kom voor mijn zusje die is vanavond geboren, dus hun vroegen of ze een keizersnede had gehad en hij zei: nee ze is net geboren, haar moeder heeft een keizersnede gehad. Ik vond wel dat mijn zus en hij lang wachtte om zelf kinderen te krijgen, ze was al bijna dertig mijn zus. :mrgreen: Hij is zelf een cadeautje van durex en zijn vader ook, maar zijn zusje is lang op gewacht en een gekoesterde wens die uit gekomen is.@Pattycoat wrote:@Rooike wrote:@Bella wrote:Ik vind het extreem om alles maar op wens te krijgen ookal ben je voorbij de vruchtbare leeftijd. Blijkbaar moet alles maar maakbaar zijn ofzo. Ik vind dat je daar wel vraagtekens bij mag zetten.
Ach, mijn zwager is 34, zijn dochters zijn vier en zijn zusje is nog geen twee jaar. Oh en zijn vader is 51 en zijn oma is 67.
Jonge vader en jonge oma heeft hij dan… Lijkt me wel raar om als volwassenen een babybroertje of -zusje te krijgen.
Kan me voorstellen dat het verwarrend is… En 30 vind ik niet oud hoor

Even off-topic: je onderschrift: :thumbup: :thumbup: Zo herkenbaar :lol:
ik d8 dat beyonce pas in feb 2012 uitgerekend was…
En het klinkt alsof het gepland is…