Erik Dijkstra (34) is voor het eerst vader geworden. De voormalige De Jakhalzen-presentator en zijn vriendin hebben een dochter gekregen. Dit maakte hij donderdag zelf bekend via Facebook. “We hebben een dochter! Ongelofeloos!”, schrijft een enthousiaste Erik. Het meisje heeft de naam Jackie Hanneke Johanna gekregen.
Erik werd bekend als presentator van De Jakhalzen, een onderdeel van het programma De Wereld Draait Door. Daarnaast werkt hij ook mee aan The Passion, waarin hij het levensverhaal van Jezus vertelde.
Actrice Cystine Carreon (38) is zwanger. De actrice,die bekend werd als de au pair Tippi Wan in de tv-serie Gooische Vrouwen, wordt voor de tweede keer moeder.
“Cystine vindt het ontzettend fijn,” laat haar manager woensdag weten in De Telegraaf. Ze staat momenteel in het theater met het toneelstuk De Eetclub, gebaseerd op de bestseller van Saskia Noort. Cystine blijft haar rol in de voorstelling, die tot april loopt, vertolken.
De actrice wil verder niets kwijt over haar privéleven. Het is bekend dat ze al een dochtertje kreeg tijdens haar huwelijk met Raymund Pacis. Drie jaar geleden leek het huwelijk tussen de twee op de klippen zijn gelopen, maar inmiddels zouden ze weer bij elkaar zijn.
Zag net op de telegraafsite dat op de site van de Daily Mail stond dat Lily Allen gisteravond een dochter heeft gekregen.
@sopje wrote:
Zag net op de telegraafsite dat op de site van de Daily Mail stond dat Lily Allen gisteravond een dochter heeft gekregen.
Wat fijn voor haar!
Het hele bericht over Lily Allen :
Lily Allen zet dochtertje op de wereld
Lily Allen is vrijdagavond bevallen van een gezonde dochter. De zangeres had twee keer eerder een miskraam. Moeder en kind maken het ditmaal goed.
Dj Seb Chew, een ex van de 26-jarige zangeres, maakte het nieuws wereldkundig. “Veel liefs voor Lily, Sam en Mimi Cooper…Yes!”, twitterde de dj vrijdagavond.
De zangeres en haar echtgenoot Sam Cooper hebben het babynieuws zelf nog niet naar buiten gebracht. Allen en haar man kregen vorig jaar een zware klap te verduren toen de zangeres na een zwangerschap van een half jaar een miskraam kreeg. Ook in 2008 had Allen een miskraam, destijds was ze in verwachting van Ed Simons van de Chemical Brothers.
Cooper en Allen beloofden elkaar in juni eeuwige trouw. Op de trouwdag onthulde de zangeres dat ze weer in verwachting was. Cooper en Allen leerden elkaar in 2009 kennen tijdens het Britse festival Glastonbury. Of de bouwvakker aanwezig was bij de geboorte van zijn eerste kind, is volgens de Britse krant Daily Mail onduidelijk.
Een ingewijde laat de krant weten dat de bevalling goed is verlopen. Een woordvoerder van Allen wilde nog niet reageren op het nieuws.
Mimi Cooper? hihi, ik had vroeg (mn 1e) autotje die een mini cooper was haha…
Mimi wel lief :inlove:
Oh haha dit is het enige bericht waarin ik de naam Mimi lees, op alle andere sites waar ik het bericht tegenkwam stond dat ze gefeliciteerd werden met mini Cooper, als in baby Cooper. Ik ben wel benieuwd hoe 't meisje echt heet. Om een of andere reden heb ik er moeite mee om te geloven dat haar voornaam Mini of Mimi zou zijn. :lol: :lol:
mimi vind ik een erg leuke naam!
met cooper erachter wel weer :lol: :lol:
Maggie Gyllenhaal (34) is in verwachting van haar tweede kind met echtgenoot, Peter Sarsgaard (40). Dat heeft haar woordvoerder bevestigd aan People.
Het Hollywoodkoppel heeft al één dochter, Ramona (5), samen. “Ik had geen flauw idee,” zei Maggie eerder over het moederschap in een interview met Orange County Register. “Er is geen manier om je voor te bereiden op de uitdagingen, de immense vreugde, de verrassingen, de teleurstellingen en de schokken. Je hart scheurt gewoon open. Het is geweldig.”
Kourtney Kardashian (32) is in verwachting van haar tweede kind. In een verklaring aan E! News onthulde de realityster dat zij negen weken zwanger is. “Scott en ik zijn ontzettend blij om aan te kunnen kondigen dat wij ons tweede kind verwachten. We zijn dolgelukkig de liefde in ons gezin uit te breiden.”
Kourtney en haar vriend Scott Disick (28) zijn al ouders van zoontje Mason, die 14 december twee jaar wordt. In de laatste uitgave van het Amerikaanse weekblad Us Weekly vertelt de oudste zus van Kim Kardashian hoe zij Scott om 07.00 uur 's ochtends wakker maakte om het nieuws te delen dat haar zwangerschapstest positief was uitgevallen.
“Ik ben negen weken zwanger,” vertelt de Keeping Up With The Kardashians-ster. “Je hoort eigenlijk 12 weken te wachten voordat je het mensen vertelt, maar ik voel me zeker.”
“We waren het niet echt aan het proberen,” voegt Scott toe. “We hebben gewoon tegen elkaar gezegd: ‘Als het zo moet zijn, dan moet het zo zijn.’”
Het nieuws komt in dezelfde week dat zus Kim in een interview met Glamour onthult er niet zeker van te zijn dat ze ooit kinderen zal krijgen. “Ik geloof in de liefde en de droom van het hebben van de perfecte relatie, maar idee daar over is veranderd,” zegt de realityster, die 31 een echtscheiding aanvroeg na een huwelijk van 72 dagen met basketbalspeler Kris Humphries (26).
“Ik denk dat ik niet meer als een sprookje moet willen leven. Ik denk dat ik misschien een beetje wakker moet worden en iets realistischer moet zijn,” aldus Kim. “Eerst zei ik altijd dat ik zes kinderen wilde. Toen werden dat er vier, toen drie. En nu denk ik misschien wel dat ik helemaal geen kinderen krijg. Misschien wordt ik gewoon wel een hele goede tante. Op dit punt in mijn leven denk ik dat ik misschien helemaal geen kinderen zal krijgen.”
Tour-baby voor Cavendish
Wielerkampioen Mark Cavendish blijkt een topper in meerdere dingen. Zo verwekte hij tijdens de afgelopen Tour een kind bij zijn vriendin Peta Todd.
De Britse ‘babe’ twitterde het blijde nieuws vrolijk rond: “Ik ben in mijn vierde maand. Mark en ik krijgen een kind, het is een Tour-baby.”
De aanstaande ‘kleine Cavendish’ - een meisje, zoals Todd meldde - is daarmee wellicht de vrucht van wat ze twitterde in het vooruitzicht van de rustdag op maandag 18 juli: “Yay! Stopped filming to go fucking Yes!”
Cavendish won in de Tour vijf etappes en veroverde de groene trui.
Een DNA-test heeft uitgewezen dat Rob Kamhues (51) de vader is van de dochter van zijn ex Mona-Liza Machado. De KRO-presentator heeft in een verklaring aan RTL Boulevard laten weten dat hij zijn verantwoordelijkheden ten opzichte van het kind op zich zal nemen. De advocaat van Rob heeft direct na bekendwording van de DNA-test contact opgenomen met de advocaat van Mona-Liza Machado om tot nadere afspraken te komen.
Debbie de Wagenaar, woordvoerster van Rob Kamphues, laat weten dat hij zeer met de situatie en het kindje is begaan, maar dat ‘het gedrag van mevrouw Machado en de door haar veroorzaakte ernstige incidenten normaal direct contact onmogelijk’ maken. Voor Rob staat het vaderschap los van de lopende strafzaak van het Openbaar Ministerie tegen Mona-Liza Machado. De presentator spande een zaak tegen haar aan wegens stalking en huisvredebreuk. Inmiddels is de officier van Justitie overgegaan tot vervolging.
Rob en Mona-Liza hadden een kortstondige verhouding die hij begin december vorig jaar heeft beëindigd. “Dit hing nauw samen met het gedrag van mevrouw Machado”, aldus de woordvoerder. Op 10 augustus 2011 werd dochter Monica Louise geboren in Den Haag.
Was net bij Shownieuws :
Ramona de ex van Wesley Sneijder is 4,5 maand in verwachting. Ze verwacht samen met haar vriend, met wie ze twee jaar samen is, een zoontje.
Hierbij dan het complete bericht :
Ramona Streekstra, de ex-vrouw van Wesley Sneijder, is in verwachting van haar tweede kindje. “Ik ben reuzenblij. Zo rond Koninginnedag verwachten we onze zoon, want dat gaat het worden,” vertelt ze aan weekblad Privé. Haar zoontje Jessey, die ze samen met de stervoetballer kreeg in 2006, krijgt er in 2012 dus een half-broertje bij.
Ramona’s vriend, waarmee ze inmiddels twee jaar samen is, is de vader van de baby. En de baby is niet het enige blije nieuws. “Hij heeft me een paar weken geleden ten huwelijk gevraagd. Ik verwacht dat we na de zomer trouwen. Het is een bezegeling van ons geluk.”
Wesley en Yolanthe hebben Ramona al gefeliciteerd met het blije nieuws. "Yolanthe belde meteen en ze vindt het zo leuk. Een hartstikke lieve reactie en dat is alleen maar fijn
Robert Downey, Jr. en zijn vrouw Susan Downey leken gelukkiger dan ooit toen zij dinsdagavond samen arriveerden de première van Sherlock Holmes: A Game of Shadows. Het echtpaar was onafscheidelijk toen zij naast Roberts collega’s Rachel McAdams, Noomi Rapace en Jared Harris over de in dit geval zwarte loper wandelden.
Maandagavond onthulde de acteur in de Tonight Show with Jay Leno dat hij en zijn vrouw een jongen verwachten. “Ik mag hier niet over praten,” zei Robert toen hem gevraagd werd naar het geslacht van zijn ongeboren kind. “Ze zegt: ‘Niet aan je neven vertellen tot dat…’ En dan heb ik het al verteld. Ik kan niets geheim houden. We krijgen een zoon!”
De Sherlock Holmes-ster liet ook weten dat de baby eind februari verwacht wordt. “Ik wil me niet aanstellen, maar ik denk dat dit hele ding mij zwaarder valt,” grapte hij. “Gewoon de hormonen, de stemmingswisselingen en het misselijk zijn.”
“Maar nu moet ik op gaan passen,” sloot hij af. “Ik moet ergens na deze uitzending mijn vrouw weer onder ogen komen. Ik krijg straks op mijn donder.”
Kate Middleton (29) zag er stralend uit toen zij dinsdag het concert van Gary Barlow in de Royal Albert Hall bijwoonde ten bate van de Prince’s Trust, prins Charles’ liefdadigheidsinstelling.
De hertogin van Cambridge deed weinig om de recente zwangerschapsgeruchten de kop in te drukken. Terwijl zij poseerde naast prins William, prins Charles en Camilla Parker-Bowles hield zij continu haar zwarte clutch voor haar buik, waarmee het vermoeden dat zij in verwachting is blijft toenemen.
In november staken de eerste geruchten dat Kate zwanger is de kop op na een bezoek van de Britse royal aan het distributiecentrum van UNICEF in Denemarken. Hier weigerde zij pindakaas te eten. Hoewel de hertogin niet allergisch is voor pinda’s, wordt het zwangere vrouwen afgeraden om producten met pinda’s erin verwerkt te eten om allergieën bij hun kinderen te voorkomen.
Een woordvoerder van het echtpaar liet daarna aan Us Weekly weten dat zwangerschapsgeruchten volgens protocol nooit ontkend of bevestigd worden, terwijl een insider benadrukte dat ‘als er iets is om aan te kondigen, het paleis dat doet zodra dat veilig is’.
Presentator Henny Huisman is woensdag voor de vierde keer opa geworden. Zijn dochter Lobke is bevallen van een zoon, genaamd Julius. Zo meldt het management van Henny aan Shownieuws.
De kersverse kleinzoon weegt 8 pond en is 55 cm lang. Henny is heel gelukkig met zijn nieuwe kleinzoon. “Het is een ontzettend lief kind, echt een plaatje. Een geschenk uit de hemel.�
Henny heeft al drie andere kleinkinderen van dochter Nikki
Nicolette van Dam heeft letterlijk aan den lijve ondervonden dat zwanger zijn niet iets is wat je zomaar even doet. “Ik wist natuurlijk niet wat ik van de zwangerschap kon verwachten”, zo vertelt de 27-jarige presentatrice tijdens een interview met De Telegraaf. "Ik ben een bezige bij en heb het best onderschat. Ik dacht: ‘o gewoon doorgaan met m’n werk, hup even verhuizen, opnieuw inrichten, maar dat valt dus tegen.’ "
Nicolette en haar vriend Bas Smit verwachten in februari hun eerste kindje. Het stel verhuisde een maand geleden naar hun nieuwe huis in Amsterdam wat eerst grondig werd verbouwd. “Ik word nu af en toe teruggefloten door mijn eigen lijf. Dan moet ik mijn rust pakken. Dat is best confronterend.”
Ondanks dat de babykamer helemaal klaar is, zijn er nog een aantal dingen die de blondine nog moet gaan organiseren. De opvang van hun kindje is nog niet geregeld vertelt ze, maar Nicolette vertelde eerder al dat een creche of nanny waarschijnlijk niet nodig zal zijn omdat zowel de familie van Bas als die van haar graag op de baby wil gaan passen.
Nicolette en Bas weten of ze een jongetje of een meisje krijgen, maar houden dit nieuws nog geheim
Oh Oh Barbie: zwanger!
De eerste Oh Oh-baby is in aantocht. Na enkele valse geruchten eerder dit jaar, is het nu écht raak: Barbie (22) wordt moeder. ‘Ik ben pas 4,5 week zwanger,’ zegt de verrukte en nog ietwat beduusde blondine uit Scheveningen tegen het AD.
‘Schitterend toch…het grootste feestbeest van Oh Oh Cherso krijgt als eerste een kindje! Ik weet dat de meeste vrouwen drie maanden wachten voor ze het nieuws naar buiten brengen, maar ik ben zo enthousiast. Nu maar hopen dat alles goed gaat. Het wordt een spannende tijd.’
Nog voorkeur voor een kleine Barbie of Ken? ‘Ik zou een meisje wel leuk vinden, omdat ik zo gek ben op roze. En dan kan ik haar vernoemen naar mijn zusje Melissa. Die heb ik nooit gekend, omdat ze stierf toen ze zes weken oud was. Maar het maakt me niet heel veel uit hoor. Als het maar gezond is.’
@Judith75 wrote:
Oh Oh Barbie: zwanger!
De eerste Oh Oh-baby is in aantocht. Na enkele valse geruchten eerder dit jaar, is het nu écht raak: Barbie (22) wordt moeder. ‘Ik ben pas 4,5 week zwanger,’ zegt de verrukte en nog ietwat beduusde blondine uit Scheveningen tegen het AD.
‘Schitterend toch…het grootste feestbeest van Oh Oh Cherso krijgt als eerste een kindje! Ik weet dat de meeste vrouwen drie maanden wachten voor ze het nieuws naar buiten brengen, maar ik ben zo enthousiast. Nu maar hopen dat alles goed gaat. Het wordt een spannende tijd.’
Nog voorkeur voor een kleine Barbie of Ken? ‘Ik zou een meisje wel leuk vinden, omdat ik zo gek ben op roze. En dan kan ik haar vernoemen naar mijn zusje Melissa. Die heb ik nooit gekend, omdat ze stierf toen ze zes weken oud was. Maar het maakt me niet heel veel uit hoor. Als het maar gezond is.’
Heeft ze al een test gedaan dan? Die had ze gisteren namelijk nog niet eens gedaan, maar naar aanleiding dat ze 1 maand ‘overtijd’ was nam ze aan dat ze zwanger is.
@Sennapen wrote:
@Judith75 wrote:Oh Oh Barbie: zwanger!
Heeft ze al een test gedaan dan? Die had ze gisteren namelijk nog niet eens gedaan, maar naar aanleiding dat ze 1 maand ‘overtijd’ was nam ze aan dat ze zwanger is.
vanmorgen naar de dokter geweest…