Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

Rob Kamphues (51) wil niets te maken hebben met zijn pasgeboren dochter. Dat meldt De Telegraaf woensdag op hun Privé-pagina. De presentator verwekte eind vorig jaar een kind bij zijn toenmalige vriendin Mona Liza Machado. Een situatie waar de KRO-man alles behalve blij mee was. Hij zou volgens de brunette zelfs aangedrongen hebben op een abortus.

Dit weigerde Mona Liza echter waarop Rob de relatie met haar, die niet lang daarvoor tot stand was gekomen via Facebook, beëindigde. Tijdens haar zwangerschap zou zij verschillende malen contact hebben geprobeerd te zoeken, maar hierin slaagde ze niet. Toen Mona Liza op een dag bij Rob’s huis in Broek in Waterland langs ging, belde hij de politie en liet haar oppakken wegens stalking. De zwangere vrouw heeft toen 14 uur vastgezeten, zo vertelt zij in weekblad Privé.

Op 10 augustus 2011 werd dochter Monica Louise geboren in Den Haag. Rob zou inmiddels hebben laten weten dat hij haar keuze om het kind te houden zal accepteren, maar dat ze er niet op moet rekenen dat hij ook voor het kind zou zorgen.

@tijgertje1982 wrote:

Rob Kamphues (51) wil niets te maken hebben met zijn pasgeboren dochter. Dat meldt De Telegraaf woensdag op hun Privé-pagina. De presentator verwekte eind vorig jaar een kind bij zijn toenmalige vriendin Mona Liza Machado. Een situatie waar de KRO-man alles behalve blij mee was. Hij zou volgens de brunette zelfs aangedrongen hebben op een abortus.

Dit weigerde Mona Liza echter waarop Rob de relatie met haar, die niet lang daarvoor tot stand was gekomen via Facebook, beëindigde. Tijdens haar zwangerschap zou zij verschillende malen contact hebben geprobeerd te zoeken, maar hierin slaagde ze niet. Toen Mona Liza op een dag bij Rob’s huis in Broek in Waterland langs ging, belde hij de politie en liet haar oppakken wegens stalking. De zwangere vrouw heeft toen 14 uur vastgezeten, zo vertelt zij in weekblad Privé.

Op 10 augustus 2011 werd dochter Monica Louise geboren in Den Haag. Rob zou inmiddels hebben laten weten dat hij haar keuze om het kind te houden zal accepteren, maar dat ze er niet op moet rekenen dat hij ook voor het kind zou zorgen.

Typisch Telegraafs: een heerlijk eenzijdig bericht…

Van nu.nl:

AMSTERDAM - Rob Kamphues wil door middel van een dna-test duidelijkheid krijgen over zijn vermeende dochter.

Zijn ex Mona-Liza Machado vertelde in weekblad Privé dat Kamphues na de geboorte liet weten dat hij niets met het kind te maken wil hebben. Kamphues laat via een woordvoerder weten dat Machado via de media 'grove onwaarheden verspreidt'.

Volgens de 51-jarige presentator had hij een kortstondige verhouding met Machado. Toen zij beweerde zwanger van hem te zijn, heeft Kamphues haar meerdere malen uitgenodigd een dna-test te ondergaan. Zijn ex heeft hier volgens hem tot nu toe niet aan meegewerkt.

Machado beweerde dat Kamphues in een e-mail heeft laten weten dat hij wegens een gebroken gezin en zware baan de verantwoordelijkheden van een kind er niet bij kan hebben. Maar in een verklaring laat Kamphues weten dat als het kind van hem blijkt te zijn, hij 'uiteraard zijn verantwoordelijkheden neemt'.

Volgens Kamphues is Machado na de beëindiging van hun omgang begonnen met het 'ernstig en voortdurend stalken' van de presentator. Kamphues heeft aangifte gedaan.

Kamphues scheidde vijf jaar geleden van zijn eerste vrouw Petra, met wie hij twee zoons heeft. De 51-jarige is bekend als presentator van programma's als De Reünie en De Acht Plagen van Rob Kamphues.

En ik hoorde net in boulevard dat er ook gezegd wordt dat Justin Bieber een kindje verwekt heeft :mrgreen:

Wel jammer dat in situaties als van Rob Kamphues altijd de kindjes de dupe worden :?

@Marieke_5000 wrote:

Wel jammer dat in situaties als van Rob Kamphues altijd de kindjes de dupe worden :? [/b][/color]

vooral jammer dat mensen dit soort nieuws willen horen en de pers daardoor erop duikt. Dit lijken me, waar of niet waar, prive-zaken waar niemand bij gebaad is als pers gaat zuigen om het sappigste verhaal eruit te krijgen.

@Marieke_5000 wrote:

En ik hoorde net in boulevard dat er ook gezegd wordt dat Justin Bieber een kindje verwekt heeft :mrgreen:

Wel jammer dat in situaties als van Rob Kamphues altijd de kindjes de dupe worden :?

Justin Bieber is toch pas 10 ofzo :shifty:

@D. wrote:

@Marieke_5000 wrote:

17 :wink:

@klavertje4 wrote:

@D. wrote:
@Marieke_5000 wrote:

17 :wink:

Ik zat er niet ver naast. 8)

Nou hé hé, het hoge woord is er eindelijk uit bij Jessica. Wat zal ze daar nu voor gevangen hebben? :lol:

Ik hoorde ook, op de radio, dat een meisje beweerd zwanger te zijn van Justin Bieber. Dat ze hem ook ontmaagd zou hebben etc etc.

Ik lees hier wel eens af en toe en ging nu even kijken of hier al iets over bekend is bij jullie experts :slight_smile: . Kate Middleton zou in verwachting zijn. Dat zou blijken omdat ze een borrelhapje waar noten in zitten afgeslagen had en in verband daarmee een samenzweerderige blik met William deelde. Experts zouden namelijk het nuttigen van noten (pinda’s?) afraden als je zwanger bent. Heeft iemand dát ooit gehoord?!

Nog nooit van gehoord :think: En ik heb toch 2 gezonde jongens op de wereld gezet met best veel nootjes tijdens de zwangerschap.

Ik zou het wel snappen met gezouten pinda’s, maar dat is meer door het zout dan de pinda :think:

Ik was in de zwangerschap van mijn dochter verslaafd aan pistache-nootjes. Dat ze er niet groen uitgekomen is is een wonder :mrgreen:

Maar ze is wel kerngezond.

nou ik heb ook gewoon noten en pinda’s gegeten , allebei geen pinda allergie

@Deerntje wrote:

Ik lees hier wel eens af en toe en ging nu even kijken of hier al iets over bekend is bij jullie experts :slight_smile: . Kate Middleton zou in verwachting zijn. Dat zou blijken omdat ze een borrelhapje waar noten in zitten afgeslagen had en in verband daarmee een samenzweerderige blik met William deelde. Experts zouden namelijk het nuttigen van noten (pinda’s?) afraden als je zwanger bent. Heeft iemand dát ooit gehoord?!

Misschien vond ie dat ze te dik werd ofzo en hadden ze afgesproken vooral de pinda’s te laten staan. Ik vrees dat er nog vele berichten gaan komen waaruit zou blijken dat ze zwanger zou zijn.

Dacht ze juist moeilijk zwanger kon worden, als je de nieuwsberichten moet geloven.

En te dik?

Ze is eerder te dun, er werd al gesuggereerd dat ze anorexia zou hebben…

@Rooike wrote:

Dacht ze juist moeilijk zwanger kon worden, als je de nieuwsberichten moet geloven.

En te dik?

Ze is eerder te dun, er werd al gesuggereerd dat ze anorexia zou hebben…

Het was een grapje - ik heb echt geen idee waarom ze die pinda’s laat staan als ze al liet staan.

Ik snap niet dat ze altijd overal iets achter zoeken.

Misschien lust ze wel geen noten… Maar daar denkt niemand over na of misschien is ze wel allergisch voor noten.

@Rooike wrote:

Ik snap niet dat ze altijd overal iets achter zoeken.

Misschien lust ze wel geen noten… Maar daar denkt niemand over na of misschien is ze wel allergisch voor noten.

Dat is ook wat ik bedoelde - ik denk dat ze haar zwanger gaan kijken de komende jaren.

Kelly Rowland heeft per ongeluk het geslacht bekend gemaakt van de baby van haar goede vriendin Beyoncé Knowles. De voormalig Destiny’s Child zangeres, die tegenwoordig jurylid is bij de Britse versie van X Factor, verklapte het geheim tijdens de uitreiking van de Cosmopolitan Ultimate Woman of the Year Awards 2011 in Londen.

“Ik heb geen idee wat ik ga kopen voor de babyshower van Beyoncé”, zo vertelde ze. “Jay gaat namelijk alles wat je kunt bedenken kopen voor dat kleine meisje. Het zal niet zo zijn dat ze wordt verwend, maar ze zullen erg goed voor haar zorgen.”

Er deden al geruchten de ronde dat Beyoncé en haar man Jay-Z een dochtertje verwachten. De 30-jarige zangeres maakte tijdens de MTV VMA’s bekend zwanger te zijn en is in februari uitgerekend.

AMSTERDAM - Oud-schaatsster Barbara de Loor is zwanger van haar eerste kindje.

Ze maakte het blijde nieuws zelf bekend via Facebook. “We zijn zo blij, joepie! Zwanger!” Schreef ze dinsdagochtend.

Vader van de baby is Barbara’s partner Ronald van Bruchem, manager bij een reisorganisatie. Wanneer de baby wordt verwacht is nog niet bekend.

Barbara de Loor (37) is zwanger. De oud-schaatster en tv-presentatrice en haar vriend Ronald van Bruchem verwachten hun eerste kindje samen. Dat maakte zij dinsdag bekend op haar Facebook-pagina. “We zijn zo blij, joepie! Zwanger!”

Barbara was eerder nog niet toegekomen aan het hebben van kinderen, maar is helemaal in de wolken nu zij moeder wordt. “Ik was altijd druk met schaatsen en had geen tijd voor kinderen. Nu heb ik die tijd wel. Ook de leeftijd speelt mee.”

De voormalig Olympische schaatster is begin mei uitgerekend te bevallen.