Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

@Pitje27 wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@Pitje27 wrote:
zo die heeft het hoog in de bol… :roll:

net alsof je niet kunt zien dat ze zwanger is…

dat wordt nog wat als de baby geboren is… hoeveel vraagt ze dan voor de foto;s…

Als je er al niet de behoefte aan heb om er over te praten dan kan je er toch beter maar rijk van worden.

Baby foto"s zullen ook wel rond dat bedrag gaan opleveren.

Ze zijn er gek genoeg voor.

dat je er geld voor vraagt vind ik niet vreemd hoor. maar het bedrag… dat is wel belachelijk…

Voor ons wel, voor hun niet, zij komt voor minder dan 50.000 voor een shoot of een optreden d’r bed niet uit denk ik.

Even wat anders, ze ziet er wel geweldig uit, Beyonce ook trouwens :inlove: :inlove:

Ik ben trouwens benieuwd wanneer we de eerste foto van baby Sarkozy te zien is.

Ook benieuwd of ze gaat terugkomen van dat hele ik wil mijn baby niet in de pers als de heksenjacht over een paar weken geopend word als moeder met baby op pad willen.

Ik ben trouwens benieuwd wanneer we de eerste foto van baby Sarkozy te zien is.

Vrees dat je die niet snel te zien krijgt…

http://www.telegraaf.nl/prive/10757753/Bruni_dreigt_met_rechter.html

Mariah Carey heeft er in ieder geval geen problemen mee :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ah lief, maar ik heb wel iets gemist zie ik.

Wanneer is zij bevallen dan?

Zes maanden geleden :mrgreen:

@Judith75 wrote:

Zes maanden geleden :mrgreen:

Ben weer een helder licht merk ik :oops: :lol: :lol:

Dacht al dat is toch al een behoorlijke baby.

Tim Immers wordt in maart vader

Tim Immers en zijn vriendin Stella verwachten volgend jaar maart hun eerste kind. Stella is viereneenhalve maand zwanger. Het stel weet nog niet wat het wordt.

Dat vertelt Tim aan RTL Boulevard.

Tim heeft altijd geroepen dat hij dolgraag een dochter wil, maar hij vermoedt dat hij een zoontje krijgt. “Stella heeft inmiddels een prachtig buikje. Het gaat heel erg goed met haar.”

Er is ook minder leuk nieuws aan het Immers-front. Tim heeft namelijk een wervel in zijn rug gebroken. De presentator heeft een open trap in zijn huis en is daar vanaf gevallen. Hij viel van zo’n twee meter hoogte.

Tim is na een ziekenhuisbezoek weer thuis, maar hij zit wel onder de pijnstillers. “Ik heb nog veel pijn.”

Wat leuk voor Tim :inlove: Alleen niet zo leuk van zijn rug.

Wat gek, ik dacht dat Mariah maar een kind had gekregen, maar het zijn er gewoon 2.

Mooie kindjes hoor…

Sophie Hilbrand zwanger van tweede kind

BNN-presentatrice Sophie Hilbrand en acteur Waldemar Torenstra zijn in dolblije verwachting van hun tweede kind. De blondine is al meer dan drie maanden zwanger.

Dat hebben Waldemar en het management bevestigd aan RTL Boulevard. “Leuk, he?!”, aldus een enthousiaste Waldemar.

Sophie en Waldemar hebben sinds het najaar van 2006 een relatie. Samen hebben ze al een dochter, de twee-jarige Robin Madelief.

In 2008 speelde het stel samen in de Nederlandse speelfilm Zomerhitte, gebaseerd op het gelijknamige boek van Jan Wolkers uit 2005.

Leuke kindjes van Mariah Carey.

Leuk nieuws voor Tim Immers, alleen balen van zijn rug.

Ik hoorde het van Sophie vandaag bij Koen en Sanders. Een of andere paranormale gast zou het ook geraden hebben en dat zit vandaag in een uitzending. En dat het een meisje is geloof ik.

Ruud de Wild is voor de derde keer vader geworden. Zijn vrouw Aafke is woensdag bevallen van een meisje. "Ik ben vader geworden! Van een dochter, Teddy Mouna.

“Ze lijkt nog op een aardappel, maar zo te zien wordt het een mooi meisje”, laat De Wild weten via Twitter.

De 42-jarige dj maakte in april bekend dat zijn vrouw weer in verwachting was. Het paar heeft al een zoon van 2 jaar. De Wild heeft uit zijn eerdere huwelijk met presentatrice Tatum Dagelet een dochter genaamd Toy.

James van der Beek wordt voor de tweede keer vader. De vrouw van de 34-jarige acteur is zwanger.

“Net toen we dachten dat we niet gelukkiger konden worden, heeft het universum plannen gemaakt om onze dochter een broertje of zusje te geven”, laat de Amerikaan weten.

Van der Beek en zijn vrouw Kimberly Brook werden vorig jaar september ouders van Olivia. De twee trouwden vorig jaar, nadat Van der Beek eerder zeven jaar was gehuwd met actrice Heather McComb.

De Amerikaan speelde van 1998 tot 2003 de hoofdrol in de televisieserie Dawson’s Creek. Ook was hij te zien in de misdaadserie Criminal Minds.

mooie kindjes van mariah zeg

leuk voor tim dat ie vader word

ik vind het maar een hoop heisa rond dat kindje van sarkozy snap datie zn kind uit de media wil houden maar zo krijgt ie er alleen maar meer aandacht mee

laat gewoon 1 mooie foto zien en klaar!

Trotse ouders Elton John (64) en David Furnish (49) trokken er donderdag met zoonlief Zachery op uit in New York. De tien maanden oude jongen veilig op de arm van vader David en was stevig ingepakt tegen de kou in een grijze jas met capuchon, groen trainingspak, blauwe sokjes en een stoere pet.

Zachary werd vorig jaar op eerste kerstdag geboren, nadat het bekende Hollywoodkoppel negen maanden eerder de hulp had ingeroepen van draagmoeder. Toen het koppel kort na de geboorte werd gevraagd wie van hen de biologische vader is, legde David uit: “We hebben allebei gedoneerd. Voorlopig hebben we geen idee. We kijken elke dag naar hem en op dit moment heeft hij Elton’s neus en mijn handen. Maar het maakt ons geen van beide uit. Het is ons kind. Het belangrijkste is dat hij gezond, gelukkig en geliefd is,” aldus David.

Elton John organiseerde begin deze week een feestje voor 60 gasten in The Four Seasons om de 49ste verjaardag van zijn trouwe wederhelft David te vieren. Woensdag was het alweer tijd voor een ander feestje, toen Sir Elton wederom het Elton John AIDS Foundation 10th Annual Enduring Vision Benefit in New York organiseerde. Later die avond, werden ze gespot met Jessica Biel (29) en Justin Timberlake (30) in Justin’s restaurant Southern Hospitality BBQ.

Mooi jochie :inlove: Al schrikt die van de camera denk ik :lol:

Ik heb gisteren de Kinderen gelezen en daar zag ik toch een prachtig meisje :inlove: Dochter van Isabelle brinkman, kan alleen geen recente foto vinden :? Ja een hele kleine…

Ik vind het gedeelte rond zijn mond en zijn mond toch echt wel op Elton John lijken :think:

Jessica Simpson: ‘Ik ben zwanger’

AMSTERDAM - Het heeft even geduurd, maar Jessica Simpson heeft dan eindelijk officieel bevestigd dat ze in verwachting is.

“Het is waar. Ik word mama”, liet de 31-jarige blondine maandag weten op haar website. Ook plaatste ze een foto van zichzelf waarop ze zich voor Halloween had verkleed als mummie.

Het is nog niet bekend wanneer Jessica en haar verloofde Eric Johnson hun eerste kindje verwachten. Eerder onthulde een bron aan InTouch dat het stel een meisje krijgt.

Heel toepasselijk met Halloween

It’s True! I am going to be a mummy!

Hugh Grant (51) is voor de eerste keer vader geworden. “Ik kan bevestigen dat Hugh Grant de gelukkige vader is van een dochter,” meldde zijn woordvoerder in een verklaring aan People magazine. “Hij en de moeder hebben een korte affaire gehad en hoewel dit niet gepland was, is Hugh ontzettend gelukkig en ondersteunend. Hij en de moeder hebben alles besproken en staan op goede voet met elkaar.”

De Britse acteur, die onder meer 13 jaar samen was met Elizabeth Hurley, onthulde niet de identiteit van de moeder. Volgens de Daily Mail zou het echter gaan om de Chinese actrice Tinglan Hong, die Hugh vorig jaar ontmoette in januari een relatie mee had. De actrice zou inmiddels in de buurt van zijn huis in Fulham, West-Londen zijn gaan wonen.