Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

Touriya Vaughan, in Nederland beter bekend als Touriya Haoud (34), is voor de derde keer in verwachting van een jongetje. Dit liet de actrice/model aan Shownieuws weten.

“Ik word officieel ‘The Soccer Mom’ hahaha, derde jongetje erbij”, aldus Touriya die in februari is uitgerekend.

In 2005 leerde Touriya Hollywood-acteur Greg Vaughan kennen en verhuisde naar Los Angeles. Het stel trouwde in juni 2006 en kreeg twee zoons samen, Jathan (4) en Cavan (1).

Ne-Yo is voor de tweede keer vader geworden. Monyetta Shaw, de verloofde van de 31-jarige zanger, beviel maandag 10 oktober van een gezonde baby. Het geslacht en de naam van hun tweede telg zijn nog niet bekend gemaakt.

Het stel werd minder dan een jaar geleden voor het eerst ouders toen in november 2010 hun dochter Madilyn Grace werd geboren.

In september vertelde de Closer-zanger aan het Amerikaanse People Magazine: “Het vaderschap is een avontuur, maar ik vind het geweldig.”

Zo dat is mooi vlak achter elkaar! :inlove:

3FM-dj vader geworden

AMSTERDAM - 3FM-dj Joey Koeijvoets is vader geworden van een dochtertje.

“Ze liet even op zich wachten, maar zojuist is onze mooie dochter geboren: Jamie Rachel Koeijvoets!”, schreef de trotse vader zaterdag op Twitter.

“Ik wil iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes gister en vannacht. Zo tof om te lezen! Alles gaat goed met Jamie.”

Joey presenteert op maandagnacht samen met Wijnand Speelman Joey en Wijnand op 3FM.

Ik reed gisteravond laat terug naar huis van mijn werk en er was een telefoongesprek met een kersverse vader en ik had geen idee wie het was. Maar de naam Jamie viel wel en iets met fan van Di-rect.

Dat is denk ik een hele grote fan van Di-rect, maar of het een bekende vader is, nog niets gehoord :think:

(mensen vragen hier ook: als je een zoon krijgt, word het dan een Bryan? Wij zijn beide fan van Bryan Adams :inlove: )

@Mutsie86 wrote:

Dat is denk ik een hele grote fan van Di-rect, maar of het een bekende vader is, nog niets gehoord :think:

(mensen vragen hier ook: als je een zoon krijgt, word het dan een Bryan? Wij zijn beide fan van Bryan Adams :inlove: )

Zie het berichtje voor mijn berichtje - een of andere nachtpresentator van 3 fm.

@Bella wrote:

@Mutsie86 wrote:

Zie het berichtje voor mijn berichtje - een of andere nachtpresentator van 3 fm.

Oh kijk :oops: Bij mij viel het kwartje niet… :oops:

Carla Bruni bevallen van meisje’

Presidentsvrouw Carla Bruni zou woensdagavond in Parijs zijn bevallen van een meisje.

Dat meldt althans het Franse Europe 1 Radio. Bronnen uit de privékliniek waar vrouw Nicholas Sarkozy eerder woensdag werd opgenomen zouden het nieuws van de geboorte hebben bevestigd. Het meisje zou rond acht uur lokale tijd ter wereld zijn gekomen.

De Franse president zou inmiddels weer onderweg zijn vanuit Frankfurt waar hij een afspraak had met Angela Merkel.

Het blijde nieuws is nog niet officieel bevestigd

Aanvulling op het bericht van Pattycoat :

( stond op de site van NOS )

Toegevoegd: woensdag 19 okt 2011, 22:57

Update: donderdag 20 okt 2011, 09:45

De Franse presidentsvrouw Carla Bruni is bevallen van een dochter. Franse media melden dat de baby gisteravond rond 20:00 uur werd geboren.

President Sarkozy was niet bij de bevalling aanwezig; hij had eurocrisis-overleg in het Duitse Frankfurt.

Zo’n drie uur na de geboorte was hij kort bij zijn vrouw in een Parijse privékliniek. Ook vanmorgen bracht hij nog eens een bezoek.

Privéaangelegenheid

Details over het kind zijn er niet. De ouders zien de geboorte als een privéaangelegenheid en daarom volgt er geen persbericht.

Ook is er nog geen naam bekendgemaakt. De Franse zender BFM meldde dat het kind Daliah zou heten, maar dat is niet bevestigd.

Bovendien waakt Bruni over de privacy van haar pasgeboren dochter en wil daarom geen foto vrijgeven. “Een kind krijg je niet voor de bühne”, zei ze eerder deze maand in een interview. “Ik zal alles doen om het te beschermen en zal dus ook geen foto’s tonen.”

Eerste keer

Het is de eerste keer dat een Franse president tijdens zijn ambtstermijn vader wordt.

Sarkozy (56) heeft drie zoons uit twee eerdere huwelijken; Pierre (26), Jean (25) en Louis (14). De 43-jarige Bruni heeft ook een zoon uit een eerdere relatie, de 10-jarige Aurélien.

Ik zou Daliah wel een hele mooie naam vinden. :thumbup:

Ik vind Daliah ook een hele mooie naam :thumbup:

Volgens rtl boulevard krijgt Jessica Simpson een meisje.

@Marieke_5000 wrote:

Ik vind Daliah ook een hele mooie naam :thumbup:

Volgens rtl boulevard krijgt Jessica Simpson een meisje.

dus ze is toch zwanger… :think:

Ja dat was mijn eerste gedachte ook, ze is dus toch zwanger blijkbaar.

@nu.nl wrote:

‘Dochter Sarkozy en Bruni heet Giulia’

Laatste update: 20 oktober 2011 21:17

PARIJS - De woensdagavond geboren dochter van de Franse president Nicolas Sarkozy heeft de naam Giulia gekregen.

Dat heeft Sarkozy’s vrouw Carla Bruni donderdag op haar website gezegd.

President Sarkozy liet eerder al weten dat de geboorte hem en zijn vrouw ‘diep gelukkig’ heeft gestemd en dat moeder en dochter het ‘erg goed’ maken.

Eerder op de dag meldden de Franse bladen nog dat de kersverse dochter van Sarkozy de naam Dahlia had gekregen.

De 43-jarige Bruni beviel in een particuliere kraamkliniek in Parijs. Sarkozy, die vanwege overleg over de Europese schuldencrisis in Frankfurt de bevalling miste, arriveerde rond elf uur 's avonds aan het kraambed.

Normandische afvalverwerker

“We prijzen ons gelukkig met de komst van de nieuweling”, vertelde de president verslaggevers bij een bezoek aan een Normandische afvalverwerker.

“Elke ouder kan het diepe geluk begrijpen dat Carla en ik voelen. En tegelijkertijd begrijpt iedereen dat dat geluk nog wordt verdiept omdat we het voor onszelf houden.” Het stel heeft herhaald geen officieel geboortebericht te doen uitgaan, en de baby voor de pers af te schermen.

“Ik ben erg geraakt door de vele gelukwensen die zijn binnengestroomd sinds de geboorte van ons kleine meisje Giulia”, schreef Bruni op haar website.

Geheimzinnigheid

Het was privacy dat de klok sloeg de afgelopen dagen. Agenten hielden journalisten op ruime afstand van de kraamkliniek, en pas toen de president er om de haverklap voor de deur stond kreeg de pers lucht van wat daarbinnen gebeurde.

Die waas van geheimzinnigheid lijkt ook een staaltje politieke marketing. Sarkozy poseerde als de staatsman die zo wordt opgeëist door zijn behartiging van het landsbelang dat hij de geboorte van zijn dochter moet missen. Of het blijde nieuws Sarkozy’s populariteit goeddoet moet nog blijken. De Fransen zijn erg gesteld op hun vanouds strikte scheiding tussen het ambtelijke en persoonlijke leven van politici.

Moment van geluk

“Het is natuurlijk een moment van geluk”, zei de met Sarkozy bevriende minister Nadine Morano. Zij hoorde dinsdag een telefoongesprek van de president met zijn hoogzwangere echtgenote aan en verhaalt hoe ‘zorgzaam, vol aandacht voor Carla’ hij was.

Het is de eerste keer dat een zittende president in Frankrijk vader is geworden. De 56-jarige Sarkozy en het ex-topmodel Bruni zijn sinds februari 2008 getrouwd. Ze hebben beiden kinderen uit eerdere relaties.
'Baby Beyonce krijgt enorme kinderkamer'

Ze heeft nog even de tijd, maar als Beyonce eenmaal is bevallen krijgt de baby een enorme kinderkamer. Dit meldt US Weekly.

De zangeres en haar man Jay-Z willen dat hun eerste kindje niets te kort komt en zijn daarom nu al bezig om in huis een enorme kamer te bouwen. Deze willen ze daarna inrichten met de mooiste meubels en het leukste speelgoed.

En nu maar hopen dat de baby geen verwend nest wordt......

Door: Moelai
Foto's: Reporters B.V.

Met poncho’s en wijde truien kon Jessica Simpson eerder nog haar babybuik verbergen, maar haar buik is inmiddels zó groot…

Verbergen is zinloos, heeft Jessica inmiddels ook wel door. Daarom besloot ze in Los Angeles zondag lekker haar jas open te houden.

De blondine wil echter nog steeds niet bevestigen dat ze zwanger is, terwijl vrienden zelfs al hebben laten weten dat Jessica een dochter verwacht.

De zangeres wil alleen praten als ze daarvoor een half miljoen dollar aangeboden krijgt, schrijft RadarOnline.

Helaas voor Jessica wil niemand dit bedrag betalen…

zo die heeft het hoog in de bol… :roll:

net alsof je niet kunt zien dat ze zwanger is…

dat wordt nog wat als de baby geboren is… hoeveel vraagt ze dan voor de foto;s…

@Pitje27 wrote:

Als je er al niet de behoefte aan heb om er over te praten dan kan je er toch beter maar rijk van worden.

Baby foto"s zullen ook wel rond dat bedrag gaan opleveren.

Ze zijn er gek genoeg voor.

@mamma van sharondenise wrote:

@Pitje27 wrote:

Als je er al niet de behoefte aan heb om er over te praten dan kan je er toch beter maar rijk van worden.

Baby foto"s zullen ook wel rond dat bedrag gaan opleveren.

Ze zijn er gek genoeg voor.

dat je er geld voor vraagt vind ik niet vreemd hoor. maar het bedrag… dat is wel belachelijk…