Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

Rob de Nijs vader met 69!

door Evert Santegoeds

AMSTERDAM - Rob de Nijs wordt toch nog een keer vader! Zijn echt-genote Henriette (42) is vandaag zestien weken zwanger, nieuws dat zij van alle opwinding de laatste tijd maar nauwelijks voor zich konden houden… Vandaag mag iedereen het weten.

De liefste wens van Rob de Nijs en zijn Henriëtte lijkt nu dan toch echt in vervulling te gaan. Jet is in ’meer dan’ blijde verwachting en nu, vandaag, met haar zwangerschap van zestien weken, in de veiliger fase aanbeland. De vurige hoop die beiden zolang koesterden lijkt bewaarheid te worden.

Rob: „Dit is wat we beiden al zolang wilden, een droom die we al twee keer eerder beleefden maar die toen niet mocht uitkomen. Maar nu gaat alles goed, elke dag luisteren we naar het hartje. Dit is het mooiste cadeau wat ik haar kon geven…�

Het moet, tijdens hun vakantie in Spanje, een hysterisch moment zijn geweest. Henriëtte: „Ik werd ’s ochtends wakker en wist gewoon zeker dat ik zwanger was. Ik heb twee miskramen gehad, een met negen en een met tien weken. En ik dacht het nooit meer te zullen beleven, maar Het Gevoel was terug! Ik kon het wel uitschreeuwen.�

„Rob en ik gingen naar de plaatselijke apotheek. Daar stond ik dan. Wie weet nou wat ’zwangerschapstest’ is in het Spaans? In een bevlieging deed ik maar een dikke buik na en vroeg si or no? En dat begrepen ze! Die meisjes straalden helemaal. Si si! En daar kwam de test uit een la. Nou, het was bingo, hoor. Embarazada, zwanger! Al zo’n vijf à zes weken. We stonden perplex. Niet meer op gehoopt, laat staan op gerekend. We hadden besloten nog één ivf-poging te doen. En kijk nu eens, halverwege maart ben ik uitgerekend!’

Een lentebaby in de herfst van je leven!

Rob: „Ja, 69 ben ik dan. Nou ja, Charlie Chaplin, Yves Montand en Gary Grant waren ouder. Ach, het is ook geen recordpoging… Het was iets wat ik heel graag wilde voor Henriëtte. Zoals ik wel eens eerder vertelde: we zijn zo gelukkig samen. Maar je kunt verwachten dat zij mij ruimschoots zal overleven. En ze vindt het fijn dan een levende herinnering te hebben. Dat heeft ze vaak gezegd en dat was haar reden om zolang door te gaan met die wens te verwezenlijken. Want het is geen sinecure hoor, ivf. Al die hormonen, de spanning, de teleurstelling… Je moet wel héél graag willen om daar mee te kunnen omgaan. Maar dat wilde ze. We hadden, na de laatste miskraam van nu een jaar geleden, de hoop eigenlijk een beetje opgegeven. Maar de moed niet.�

Henriëtte: „We waren wel zo’n beetje aan het eind van ons Latijn, maar hadden afgesproken nog één keer die behandeling te doen. Als het niet zou aanslaan zouden we gewoon doorgaan met ons heerlijke leven samen. Dat was een hele stap voor me. Want eigenlijk had ik me nooit een voorstelling gemaakt van een leven zonder kinderen. Ik wist als meisje al dat ik moeder zou worden van één kind, en toen ik Rob had ontmoet wist ik ook zeker dat híjj de vader zou zijn. Ik was daar zó van overtuigd, dat ik me, naast alle ellende van zo’n miskraam, me er ook ongelooflijk over verbaasde. Ik zou toch een kind van hem krijgen!�

Wat zullen vandaag de reacties zijn, denken jullie?

Rob: „Nou, die kan ik vrij nauwkeurig voorspellen. Ouwe kerel achter een kinderwagen, wat ziet die meid erin… Maar die mensen moeten zich realiseren dat het óns privéleven is waarvan ze als ze willen een stukje kunnen meegenieten. Maar wíj willen dit graag, het is onze keuze, onze wens en ons geluk. En reken maar: we zijn de gelukkigste mensen. Dit is het mooiste cadeau wat ik Henriëtte kan geven, daar kan geen juweel, daar kan niets tegen op.�

Weten jouw zonen het al?

„We hebben het deze week aan Robbert verteld. Die raakte enorm geëmotioneerd, omdat hij zo blij was voor ons. Omdat hij van nabij heeft meegemaakt hoe graag we dit nog wilden… Henriëtte had in de winkel een T-shirtje gezien dat je je oudste kind kunt geven. Met de tekst Ik word de grote broer. Nou, heel gek, haha, die was er niet in zijn maat! Dus ze had een polo gekocht, daar die tekst op laten plakken en hem dat als cadeau gegeven.�

Henriëtte: ’Écht?’ vroeg hij. ’Écht?’ Hij kon het niet geloven en de tranen stonden in zijn ogen, zo blij was hij.�

Het zal jou ook moeite hebben gekost het voor je te houden?

Rob: „Verschrikkelijk! Nou is Henriëtte de hele tijd zó ziek geweest dat ze steeds thuis is gebleven, dus haar beginnende buikje kon haar ook niet verraden. Maar ook zij wilde het natuurlijk van de daken schreeuwen. We zagen natuurlijk ook op tegen die negende en tiende week; de periode waarin het de vorige keren misging. En ze was ziek, zíék! Zonder een softy te willen zijn; ik heb voor Jet en de kleine de stukken eraf gebeden. En ineens waren we die weken door; waren we verder dan bij haar vorige zwangerschappen.�

En nóg niemand iets vertellen…

Rob: „Vorige week was ik bij Koffietijd en de schrik sloeg me om het hart. Hoor ik Loretta zeggen ’en straks hebben we Rob de Nijs en die heeft groot klein nieuws voor ons!’ Ik dacht ’wat krijgen we nu?’ En ik vroeg haar langs mijn neus weg ’wat hebben jullie voor groot klein nieuws over me?’ ’Dat je in die nieuwe Kabouter Plop-film gaat spelen’ antwoordde ze. Ik kon nauwelijks mijn lachen houden…�

Hoe zie je het leven met opnieuw poepluiers voor je?

„Ja, wat dat betreft is het net zo als toen ik veertig was. Mijn leven speelt zich vaak ’savonds en ’snachts af, een hoop komt er neer op Henriëtte. Maar ik zal mijn plaats in het gezin wel vinden en zoveel mogelijk bijdragen aan de huishouding, dat heb ik ook gedaan toen Jet de laatste weken zo ziek was.�

En voetballen met de kleine?

„Geen idee of het een jongen of een meisje wordt, nog. Maar ook Robbert zal wel een beetje gaan vaderen over de kleine, dat bood hij spontaan al aan.�

@Rooike wrote:

Rob de Nijs vader met 69!

Maar ook Robbert zal wel een beetje gaan vaderen over de kleine, dat bood hij spontaan al aan.�

Nou, wat een spontaniteit. :roll:

Ik snap dat hij het vooral haar gunt, een kind, maar jeetje… :shifty:

Ik vind Rob de Nijs ook geen leuk persoon, dus waarschijnlijk dat ik het echt een beetje een :? interview vind.

Jessica Simpson zwanger?

AMSTERDAM - Jessica Simpson is op vakantie in Mexico en lijkt iets te verbergen met haar veels te grote kleding.

Geruchten deden al de ronde dat Jessica, die verloofd is met Eric Johnson, in verwachting zou zijn.

Haar dierenprint tuniekje bedekt de buik die in juli al flink leek te zijn gegroeid. Jessica viert vakantie in het zonnige Cabo San Lucas, waar ook zus Ashlee is neergestreken met haar nieuwe lover Vincent Piazza.

Terwijl Ashlee afgelopen weekend haar bikini-body showde aan de rand van het zwembad, zat Jessica al bedekt in een poncho op het terras in plaats van dat ze ook een duik nam in het verkoelende water.

Maar ook maandag leek de zangeres dus koste wat kost haar buik te willen verbergen in de veel te grote tuniek.

Haar woordvoerder heeft tot nu toe de geruchten ontkend, maar het zal voor Jess steeds lastiger worden haar groeiende buik nog langer te verstoppen.

Bekijk hier de foto’s van Jessica Simpson die haar buik bedekt.

@Rooike wrote:

Jessica Simpson zwanger?

AMSTERDAM - Jessica Simpson is op vakantie in Mexico en lijkt iets te verbergen met haar veels te grote kleding.

Geruchten deden al de ronde dat Jessica, die verloofd is met Eric Johnson, in verwachting zou zijn.

Haar dierenprint tuniekje bedekt de buik die in juli al flink leek te zijn gegroeid. Jessica viert vakantie in het zonnige Cabo San Lucas, waar ook zus Ashlee is neergestreken met haar nieuwe lover Vincent Piazza.

Terwijl Ashlee afgelopen weekend haar bikini-body showde aan de rand van het zwembad, zat Jessica al bedekt in een poncho op het terras in plaats van dat ze ook een duik nam in het verkoelende water.

Maar ook maandag leek de zangeres dus koste wat kost haar buik te willen verbergen in de veel te grote tuniek.

Haar woordvoerder heeft tot nu toe de geruchten ontkend, maar het zal voor Jess steeds lastiger worden haar groeiende buik nog langer te verstoppen.

Bekijk hier de foto’s van Jessica Simpson die haar buik bedekt.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2042216/Jessica-Simpson-pregnant-Star-sparks-rumours-loose-top.html

Hmmm… als ze begin juli al eenbeginnend babybuikje zou hebben en bijna 3 maanden later nog steeds een beginnend babybuikje… die zou dan toch wel gegroeid moeten zijn lijkt mij :think:

Kennelijk komt deze roddel eens in de 3 maanden langs :lol:

rob de nijs, vind het leuk voor ze na miskramen, maar de leeftijd, ach zo sneu voor het kind straks maar goed.

Een dochter voor lange frans :dance: Zal het net zo’n vrouwelijke boef worden als d’r moeder? :lol: Had trouwens wel een ouderwetse naam verwacht :oops: omdat willem ook best ouderwets is.

Mike Myers (47) is voor de eerste keer vader geworden. Zijn vrouw Kelly Tisdale is onlangs bevallen van een gezonde zoon, zo heeft de woordvoerder van de acteur bevestigd aan Us Weekly.

De Hollywoodster en zijn vrouw zijn in de wolken met de komst van hun eerste kindje samen en besloten het jongetje de naam Spike te geven. “Hij is erg gezond en zijn ouders zijn extatisch.”

Rondje Nu.nl:

Angela Schijf zwanger van derde kind

AMSTERDAM - Angela Schijf is in verwachting van haar derde kind. Dat heeft haar management dinsdag bevestigd.

De actrice is sinds 2002 getrouwd met acteur en zanger Tom Van Landuyt. Het stel heeft al twee dochters. Schijf beviel in 2004 van Bloem en in 2006 kreeg zij Mensje.

De 32-jarige Schijf werd bekend als Kim in Goede Tijden, Slechte Tijden. Ook speelde ze in films als De Eetclub, Ik Ook Van Jou en Van God Los.

Beyoncé verwacht kind in februari

AMSTERDAM - Zangeres Beyoncé Knowles, die eind augustus tijdens de MTV Awards bekend maakte zwanger te zijn, verwacht haar eerste kind in februari.

Dit liet ze weten in de Australische talkshow Sunday Night. Beyoncé zegt er helemaal klaar voor te zijn. "Ik heb voor mezelf al veel bereikt in mijn leven en weet wie ik ben."

In het interview laat ze ook weten waarom nu het juiste moment is om samen met manlief Jay-Z het ouderschap aan te gaan.

"We zijn inmiddels alweer tien jaar samen, heel mijn twintiger jaren. Als er een goede tijd is om een baby te krijgen, is het nu." De inmiddels 30-jarige zangeres voegt er aan toe erg gelukkig te zijn.

Eind juli was Beyoncé nog van mening dat 40 jaar een mooie leeftijd is om moeder te worden, een uitspraak die ze dus deed terwijl ze al in verwachting was.

Beyoncé vorige maand in New York.

Derde kind voor Johnny Knoxville

AMSTERDAM - Johnny Knoxville is vorige week voor de derde keer vader geworden. De Jackass-waaghals en zijn vrouw Naomi verwelkomden donderdag dochter Arlo, maakte Knoxville bekend via Twitter.

"Op 6 oktober hebben Naomi, Madison, Rocko en ik een meisje welkom geheten in onze familie", twitterde Knoxville. "Ze heet Arlo en moeder en dochter maken het goed."

Arlo is het tweede kind voor Johnny en zijn huidige vrouw Naomi. Hun zoon Rocko kwam in december 2009 ter wereld. Knoxvilles 15-jarige dochter Madison komt voort uit een eerder huwelijk.

Ook Madison is blij met haar zusje, laat ze weten: "De baby maakt het goed, ik ben er dol op."

Dat dacht ik al van Angela Schijf. Zag foto’s van de premiere van All Stars 2 en in dat jurkje had ze al een aardig buikje. Maar ik kon niks vinden.

AMSTERDAM -De zwangerschap van Beyoncé Knowles houdt de gemoederen nog steeds flink bezig. Volgens de laatste geruchten zou de superster hebben verzonnen dat ze zwanger is!

Beyoncé was zondag te gast in het Australische programma Sunday Night waar ze vertelde over het kindje dat ze samen met manlief Jay-Z in februari krijgt.

Toen ze het podium opkwam en ging zitten, vouwde haar 'buik' dubbel... Op het internet wordt nu volop gespeculeerd over Beyoncé's zwangerschap. De zangers zou helemaal niet in verwachting zijn en Beyoncé zou haar zwangerschap verzonnen hebben omdat zij en Jay-Z een kindje krijgen via een draagmoeder. Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat haar jurk niet van de juiste stof is gemaakt.

Kijk hier naar de beelden waarop te zien is dat Beyoncé's buik op merkwaardige wijze van vorm verandert.

http://www.blackbookmag.com/article/is-beyonce-faking-her-pregnancy/27289

Tori Spelling is voor de derde keer moeder geworden. Haar dochter Hattie Margaret werd maandagochtend geboren.

"We zijn blij dat we de geboorte van onze dochter Hattie Margaret McDermott kunnen aankondigen", schrijft de 38-jarige actrice op haar Twitter.

Tori Spelling, die bekend werd met Beverly Hills 90210, trouwde in 2006 met Dean McDermott. Het stel kreeg eerder al zoon Liam en dochter Stella. De actrice zei begin dit jaar dat haar derde zwangerschap de zwaarste tot nu toe was. "Mensen denken altijd dat de eerste het zwaarst is", vertelde ze aan Us Weekly. "Maar voor mij was de eerste makkelijk, want toen lag ik de hele dag op bed. Ik heb nu twee kinderen waar ik ook nog op moet letten."

Dat ziet er idd raar uit bij Beyoncé :think: Maar goed wie weet hoe mijn buik eruit ziet als ik ga zitten, ik zie dat zelf niet :lol:

Maar hier een foto in bikini en dit vind ik wel een beginners buikje

Anna Kournikova: “Ik wil graag moeder worden”

Russische tennister is klaar voor gezin met Enrique Iglesias

Ze geeft toe dat ze geen trouwplannen heeft met haar vriend Enrique Iglesias (36), maar Anna Kournikova (30) wil dolgraag een gezin stichten.

De voormalige tennisster vertelt in de nieuwste editie van Woman’s Health openhartig over de toekomst. “Ik wil zeker kinderen, of ik ze nu zelf krijg of adopteer. Ik zorg graag voor andere mensen. Een huwelijk is niet zo belangrijk voor mij. Ik ben heel gelukkig in mijn relatie en dat is het enige wat belangrijk is.”

Anna en Enrique zijn al meer dan tien jaar een koppel nadat ze elkaar in 2001 leerden kennen tijdens de opnames van zijn videoclip Escape. Hun geheim? “Ik geloof in betrokkenheid. Ik geloof in open naar elkaar zijn, elkaar vertrouwen en respect voor elkaar hebben.� aldus Anna, die negen jaar geleden door blessures werd gedwongen haar tenniscarrière op te geven

zag net een foto van angela schijf…

ze heeft al een aardig buikje…

Hé, het verbaast me dat Steve Jobs hier nog niet tussen staat :slight_smile: Ik hoorde vorige week in de berichtgeving rondom zijn dood, dat hij geadopteerd was als klein baby’tje. Zie hier (met excuses voor het stomme bericht; ik vind dit echt zowat de slechtste redenatie tegen abortus ooit, want dan zou het net zo goed voor Hitler, Stalin en Pol Pot kunnen gelden … Maar los daarvan bevat het interessante informatie over zijn afkomst).

verbaasd mij niets hoor 8) Meestal lees je hier adopties van het heden.

@cathgirl wrote:

Hé, het verbaast me dat Steve Jobs hier nog niet tussen staat :slight_smile: Ik hoorde vorige week in de berichtgeving rondom zijn dood, dat hij geadopteerd was als klein baby’tje. Zie hier (met excuses voor het stomme bericht; ik vind dit echt zowat de slechtste redenatie tegen abortus ooit, want dan zou het net zo goed voor Hitler, Stalin en Pol Pot kunnen gelden … Maar los daarvan bevat het interessante informatie over zijn afkomst).

Is dat belangrijk dan om te weten dat hij geadopteerd is? :think:

@Rooike wrote:

@cathgirl wrote:

Voor sommige kennelijk dus wel :lol: :wink:

:mrgreen: :lol: :mrgreen:

@Rooike wrote:

@cathgirl wrote:

Diezelfde vraag kun je natuurlijk voor alle personen stellen die in dit topic worden genoemd (ook: is het belangrijk te weten dat ze zwanger is, enz.). Nee, maar ik vond het gewoon interessant :slight_smile:

We hebben het inderdaad over zwangerschappen, adopties en bevallingen in het hier en nu. Gewoon omdat we het grappig vinden het daarover te hebben in relatie tot beroemdheden.

Los van het feit dat dit ws niet de plek om te gaan discussieren over wel of niet van abortus versus adoptie in de jaren '50 van de vorige eeuw in de US of A.

@Bella wrote:

We hebben het inderdaad over zwangerschappen, adopties en bevallingen in het hier en nu. Gewoon omdat we het grappig vinden het daarover te hebben in relatie tot beroemdheden.

OK, dat had ik even gemist, ik dacht dat het net zo goed over adopties van inmiddels volwassen beroemde mensen kon gaan.

Los van het feit dat dit ws niet de plek om te gaan discussieren over wel of niet van abortus versus adoptie in de jaren '50 van de vorige eeuw in de US of A.

Dat was ook niet mijn bedoeling - ik had er enkel alvast bij gewaarschuwd dat dit als m.i. overtollige ballast in dat artikeltje stond (juist met het oog om er geen discussiepunt van te maken). Een ander artikel over de afkomst van Steve Jobs kon ik zo gauw niet vinden, anders had ik dat gelinkt.

Never mind :)