Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

Hadewych Minis (34) is in verwachting van een zoontje. Het is het eerste kindje voor de actrice en haar vriend, acteur Tibor Lukács (33). “We krijgen een jongen. Dat vinden we heel erg leuk, omdat we een hele grote tuin hebben en een grasveld naast ons huis, dus dan kunnen ze lekker voetballen. Dat vind ik een heel romantisch idee,” aldus de blondine.

Haar acteercarrière opgeven doet Hadewych niet, ze is van plan om het moederschap met haar carrière te combineren. “Ik wil niet alleen moeder zijn, maar ik wil ook blijven werken. Want het is voor een kind leuk als een moeder gelukkig is door haar werk.”

Het jongetje word verwacht in december 2011.

AMSTERDAM - René van Kooten en zijn vrouw Tanya zijn dinsdagmiddag de trotse ouders geworden van dochter Senna Margriet.

René is in zijn nopjes met de geboorte van zijn eerste kindje. “Het is een onbeschrijflijk gevoel”, vertelt hij in RTL Boulevard. “Als ik naar haar kijk, denk ik: hoe is het mogelijk? Maar elk cliché is waar. Ze is het allermooiste van de hele wereld.”

René’s vrouw Tanya beviel dinsdagmiddag rond vier uur van het meisje. “Afgelopen nacht om twee uur begonnen de weeën en die duurden elf uur lang onafgebroken. Het schoot niet op. Tanya is daarom bevallen door middel van een keizersnede.”

Dat Senna dinsdag ter wereld is gekomen, is extra speciaal. “Tanya en ik trouwden vorig jaar en precies een jaar later wordt Senna geboren!”

oh leuke namen… Aiden en Senna… mijn meisje heet ook zo… :inlove:

@Rooike wrote:

Dirk Kuijt is vader geworden van een zoontje: Aidan Benyamin. Het kindje werd gisteravond geboren om 18:14 en is kerngezond. Dat heeft de voetballer vandaag laten weten aan RTL Boulevard.

Dirk Kuijt en zijn vrouw Gertrude zijn supertrots op de kersverse spruit. Het stel had al twee zoontjes en een dochtertje.

Mooie naam! :smiley:

Zware klap Nick Schilder

AMSTERDAM - Nick Schilder en zijn vriendin Kirsten hebben een zware klap te verwerken gehad. Kirsten was vier weken zwanger van hun tweede kindje toen het drie weken geleden mis ging.

Dit heeft het management van Nick bevestigd. “Nick en Kirsten zijn na vier weken naar de dokter gegaan en daar kregen ze het slechte nieuws te horen. Dat was erg verdrietig.”

Nick en Kirsten willen dolgraag hun gezinnetje uitbreiden, maar ze zetten dat plan nu even op een laag pitje. “Ze hopen dat Kirsten ooit weer zwanger mag worden. Ze kijken positief de toekomst in.”

In januari van dit jaar verwelkomden Nick en Kirsten dochtertje Nikki. In een interview liet de zanger weten een stuk verantwoordelijker te zijn geworden door het vaderschap.

Dat vind ik erg jammer… :frowning:

Ja ik las het op nu.

Sneu

:frowning:

Zoon voor January Jones van onze redactie

AMSTERDAM - Actrice January Jones (33) is in Los Angeles bevallen van een zoon.

Xander Danes Jones werd donderdag geboren. Moeder en kind maken het ‘fantastisch’, laat de woordvoerder van January weten aan People.com.

De actrice maakte in januari bekend in verwachting te zijn, maar heeft de identiteit van de vader van de baby nooit willen onthullen. Wel gingen er hardnekkige geruchten dat January een affaire had met regisseur Matthew Vaughn, de echtgenoot van niemand minder dan Claudia Schiffer…

‘Beyoncé krijgt een meisje’ van onze redactie

AMSTERDAM - Beyoncé heeft nog maar net bekend gemaakt in verwachting te zijn en nu zou het geslacht van haar baby al zijn uitgelekt.

Volgens entertainmentwebsite Mediatakeout krijgen Beyoncé en manlief Jay Z een dochtertje.

Annie, de zus van Jay Z, zou een bestelling hebben geplaatst bij het bekende schoenenmerk Louboutin. Het gaat om babylaarsjes die zo populair zijn dat het zes maanden duurt voordat ze geleverd worden. Precies op het moment dat de superster en de rapper hun eerste kindje zullen verwelkomen.

Beyoncé zusje Solange vertelde eerder al dat het gelukkige stel weet wat het geslacht is van hun baby maar dit voor hun zelf wilden houden

@Rooike wrote:

‘Beyoncé krijgt een meisje’ van onze redactie

hier moest ik even om lachen :lol: :lol:

Hahaha ja… ze krijgt het zomaar van de redactie hahahaha!

Nu bij My name is; wat een mooi buikje heeft Nicolet :inlove: :inlove:

@Danja wrote:

Nu bij My name is; wat een mooi buikje heeft Nicolet :inlove: :inlove:

Ik zag het ook al, heel lief bolletje :inlove:

Lief bolletje in zilveren glitter ja :inlove:

Ik vind haar alleen zo’n slechte presentatrice.

Ja dat wel. Denk dat ze het gewoon bij acteren moet laten…

Neeeej ook dat niet gewoon bij het fotomodellenwerk, dan hoeft ze niet te praten.

:inlove: Vind haar verder wel leuk hoor daar niet van hahaha!

@Rooike wrote:

Neeeej ook dat niet gewoon bij het fotomodellenwerk, dan hoeft ze niet te praten.

Ik vond haar het wel leuk doen in Zoop en voetbalvrouwen

‘Jay-Z heeft geheime liefdesbaby met model’

Hiphopmagnaat zou al vader zijn.

Hij en zijn vrouw Beyoncé (30) verwachten hun eerste kindje samen, maar volgens verschillende berichten is Jay-Z (41) al vader van een zoon, die hij negen jaar geleden met een andere vrouw kreeg en vervolgens miljoenen betaalde om het bestaan van het jongetje geheim te houden.

Volgens Star Magazine hebben DNA-resultaten bewezen dat de rapper vader is van de negen jaar oude jongen die hij samen kreeg met model Shenelle Scott. Het werd openbaar toen Shenelle’s ex-vriend Malik Sayeed ten onrechte werd genoemd als vader op het geboortecertificaat van het kind.

“Nadat hij was geboren, dacht Malik dat het zijn kind was, maar er zijn DNA-testen gedaan en daar kwam uit dat het kind van Jay-Z is,” liet Malik’s vader Jerard Andrews weten aan The Daily Mail. Verschillende bronnen melden dat een vriend van Malik hem aanspoorde om een vaderschapstest te doen, nadat Shenelle, zijn toenmalige vriendin, meerdere keren met Jay-Z werd gezien.

“Malik organiseerde een baby shower voor Shenelle en kocht alle spullen om zich voor te bereiden op de komst van de baby,� aldus een bron in Star. “Echter nadat de baby geboren was, vertelde familie en vrienden dat hij een DNA-test moest doen. Iedereen wist dat ze vreemd ging en het bed gedeeld had met Jay-Z. Er was een grote kans dat het kind niet van hem was."

Jerard vertelt dat twee weken nadat het kind geboren was de waarheid aan het licht kwam. “Iets van twee weken later belde hij mij en zei hij: ‘Pap, ik heb slecht nieuws. Het is niet mijn zoon’. En ik zei ‘Hoe weet je dat Malik? ‘Hij lijkt helemaal niet op mij,’ zei hij.” Volgens Jerard heeft rapper Jay-Z sindsdien meer dan 1 miljoen dollar betaald om het geheim te houden.

“Ik heb begrepen dat hij haar betaald heeft om het kind te onderhouden,� vertelt Jarerd. “Shenelle accepteerde het geld en kocht er een heel mooi huis van in Trinidad waar ze nu met haar hele familie woont."

@Pattycoat wrote:

@Rooike wrote:

Ik vond haar het wel leuk doen in Zoop en voetbalvrouwen

vooral in voetbal vrouwen samen met bas muijs :inlove:

Lange Frans (30) en zijn vrouw zijn dinsdag voor de tweede keer ouders geworden. Daniëlle van Aalderen beviel omstreeks 14.00 in Amsterdam van een gezonde dochter. Het meisje heeft de naam Danie gekregen.

“Willem is een grote broer! Danie Damara Maria Frederiks is vanmiddag om 14:00 geboren en weegt 3025gram,” schreef de trotse moeder op Twitter. Ook vader Frans maakte van het sociale netwerk gebruik om zijn het blijde nieuws met zijn fans te delen. “Bedankt allemaal. Moeder en dochter maken het goed.”

Arjen Robben (27) wordt weer vader. De stervoetballer en zijn vrouw Bernadien verwachten hun derde kindje samen. Dit bevestigde de vader van Arjen maandag aan Shownieuws.

Arjen en Bernadien hebben samen al twee kinderen. In 2008 werd zoon Luka geboren in Madrid en in maart 2010 kwam dochter Lynn ter wereld in München.

De voetballer en zijn gezin wonen momenteel in München, waar hij zondag na lange tijd weer het voetbalveld betrad voor Bayern München. Arjen is volledig hersteld van zijn blessure en scoorde ook nog een doelpunt.