Natuurlijk mag men zelf bepalen op welke leeftijd er nog kinderen komen, maar ik mag er ook iets van vinden. En ik vind het toch triest dat een kind van 14 dadelijk een vader van 83 heeft. Wellicht zal hij of zij daar zelf helemaal geen moeite mee hebben, maar ik zou er zelf niet voor kiezen.
Caleb Followill (29) en Lily Aldridge (26) verwachten hun eerste kindje. Dit heeft een woordvoerder namens de Kings of Leon zanger en het supermodel bevestigd. “We zijn dolblij bekend te maken dat we samen ons eerste kindje verwachten”.
Het stel trouwde in mei tijdens een intieme ceremonie in Santa Barbara en als snel liet Caleb weten klaar te zijn voor een nieuw hoofdstuk in zijn leven. “Ik kan niet wachten een gezin te stichten met Lily, want ze is een geweldige vrouw.”
Lily, die inmiddels ruim drie maanden zwanger zou zijn, stond 9 november nog in lingerie op de catwalk voor Victoria’s Secret en ze is niet de enige Angel die in verwachting is. Alessandra Ambrosio maakte woensdag bekend zwanger te zijn van haar tweede kindje
Ron Vlaar (26) is opnieuw vader geworden van een zoon. “Zo trots! Hij weegt 3,52kg en is 50 cm lang,” liet de Feyenoord-aanvoerder weten via Twitter. Om zijn woorden kracht bij te zetten, postte de voetballer een foto van zichzelf met zijn pasgeboren zoon. Het jongetje, die de namen Xavi Dean kreeg, werd vorige week dinsdag om 00:23 uur geboren in een Rotterdams ziekenhuis.
Moeder en zoon maken het volgens de berichten goed. Ron en zijn vrouw Stephanie, die nu ruim anderhalf jaar zijn getrouwd, hebben al een zoon, Shane.
@teun wrote:
ik d8 dat beyonce pas in feb 2012 uitgerekend was…
En het klinkt alsof het gepland is…
Ik dacht zelfs maart. :think:
De babyboom in Hollywood lijkt nog lang niet ten einde, want in 2012 zijn er weer heel wat beroemde dames uitgerekend. Zo kan het niet lang meer duren voor Beyoncé en Jay-Z hun eerste kindje samen zullen verwelkomen en zal ook Jessica Simpson voor de eerste keer moeder worden. Jennifer Garner en Ben Affleck wachten op spruit nummer drie en Bruce Willis wordt komend jaar de trotse vader van een vierde.
- Jennifer Garner en Ben Affleck ( 3e kindje )
- Hilary Duff en Mike Comrie ( 1e kindje )
- Jessica Simpson en Eric Johnson ( lente van 2012 , 1e kindje )
- Bruce Willis en Emma Heming ( voorjaar 2012, 4e kindje )
- Maggie Gyllenhaal en Peter Sarsgaard ( april 2012 , 2e kindje )
- Beyoncé Knowles en Jay-Z ( 1e kindje )
- Jason Bateman en Amanda Anka ( 2e kindje )
- Kourtney Kardashian en Scott Disick ( 2e kindje , zomer 2012 )
- Robert Downey Jr. en Susan Downey ( 1e kindje , jongetje, begin 2012)
- Jack Osbourne en Lisa Stelly ( 1e kindje , lente 2012 )
- Kroonprinses Victoria en Daniel Westling ( 1e kindje , maart 2012 )
- Alyson Hannigan en Alexis Denisof
- Lily Aldridge en Caleb Followill ( 1e kindje )
- Alessandra Ambrosio en Jamie Mazur ( 2e kindje )
- James Van Der Beek en Kimberly Brook ( 2e kindje )
- Bryce Dallas Howard en Seth Gabel ( 2e kindje , kan ieder moment geboren worden )
@Nu.nl wrote:
Zus Beyoncé ontkent geruchten bevalling
Laatste update: 3 januari 2012 16:31 info
LOS ANGELES - De zus van Beyoncé heeft iedereen duidelijk gemaakt dat de zangeres nog steeds hoogzwanger rondloopt.
‘‘Shout out naar mijn zus die de schattigste zwangere vrouw ooit is!’’, twitterde Solange Knowles zondag.
Eind december stonden de media bol van het nieuws dat de vrouw van rapper Jay-Z al zou zijn bevallen.
Maar enkele dagen later dook het verhaal op dat de 30-jarige zangeres met dikke buik was gespot tijdens een diner met haar man in een restaurant in New York.
Beyoncé maakte eind augustus tijdens de MTV Video Music Awards bekend dat ze samen met haar man hun eerste kindje verwacht.
er zijn ook allemaal geruchten dat ze helemaal niet zelf zwanger is maar een draagmoeder heeft… en je zag op zo’n filmpje haar buik ook heel raar dubbel klappen waardoor het leek alsof ze een kussen onder haar jurk had…
ook die data wanneer ze uitgeteld zou zijn werd elke keer anders…
snap nooit zo goed waarom ze het allemaal zo geheim maken, maar aan de andere kant…prive mag ook gewoon echt prive zijn…
@teun wrote:
er zijn ook allemaal geruchten dat ze helemaal niet zelf zwanger is maar een draagmoeder heeft… en je zag op zo’n filmpje haar buik ook heel raar dubbel klappen waardoor het leek alsof ze een kussen onder haar jurk had…
ook die data wanneer ze uitgeteld zou zijn werd elke keer anders…
snap nooit zo goed waarom ze het allemaal zo geheim maken, maar aan de andere kant…prive mag ook gewoon echt prive zijn…
Die geruchten zijn alweer achterhaald, ze is hartstikke zwanger.

AMSTERDAM - Filemon Wesselink wordt voor de tweede keer vader. Michaela, de vriendin van de presentator, is meer dan drie maanden zwanger.
Dat bevestigt een woordvoerder van zijn werkgever BNN. De 32-jarige presentator heeft al een dochter van bijna 2 jaar, Danique.
Na de geboorte van zijn eerste dochter verkocht hij zijn appartement in Amsterdam. Hij wilde voor zijn gezin een groter huis met een tuin.
Leuk hoor. Heb net deze week zijn boek gelezen, in mijn herinnering was hij pas net vader geworden, maar zijn dochtertje is dus al bijna 2.
bruce willis krijgt een meisje…
Peaches Geldof (22) heeft bekend gemaakt dat ze zwanger is van haar eerste kindje. De dochter van Bob Geldof en Paula Yates maakte vorige maand al bekend verloofd te zijn met haar vriend, Thomas Cohen.
Een woordvoerder van de Britse socialite verklaart: “Peaches Geldof en haar verloofde Thomas Cohen zijn blij om aan te kunnen kondigen dat Peaches zwanger is van haar eerste kindje. Peaches is erg enthousiast en ze hebben de volledige steun van beide families, die ook erg enthousiast zijn over de komst van het kindje.”
“Ik ben zo gelukkig,” zei Peaches nadat ze vertelde dat zij en Thomas het daadwerkelijke huwelijk nog een paar jaar zullen uitstellen.
Sienna Miller is in verwachting van haar eerste kind. Dat beweert een bron tegenover het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly. De 30-jarige actrice, die onder meer speelde in Alfie en New Year’s Eve, is een jaar samen met acteur Tom Sturridge. Ze zouden nog geen plannen hebben om te trouwen.
Een woordvoerder laat weten geen uitspraken te doen over het privéleven van de actrice. Volgens de ingewijde zijn familieleden van Miller dolblij dat de actrice een relatie heeft met de 26-jarige Sturridge, bekend van films als The Boat That Rocked en Waiting for Forever. “Hij is jonger, maar hij is volwassen voor zijn leeftijd en een goede jongen.” Miller had jarenlang een knipperlichtrelatie met Jude Law. Het acteurskoppel ging in 2006 uit elkaar omdat Law was vreemdgegaan met de oppas van zijn kinderen. Na een verzoening kwam drie jaar geleden definitief een einde aan hun relatie.
ja ja daar is ze dan eindelijk:
NEW YORK - Er wordt al weken gespeculeerd over de geboorte van het kind van Beyoncé en Jay-Z,
Maar volgens E! is het nu dan toch echt zover: de zangeres is bevallen van een gezonde dochter.
Haar naam is Ivy Blue Carter, dat zei Jay-Z, die eigenlijk Shawn Corey Carter heet, tegen zijn vrienden.
Een aantal beroemde bekenden van het muzikale koppel feliciteerde hen met de komst van hun baby. Zo twitterde Russel Simmons, een van de oprichters van het succesvolle hiphoplabel Def Jam: ‘Felicitaties aan mijn goede vrienden Beyoncé en Jay-Z.’
Ook collega-zangeres van Beyoncé Rihanna stuurde haar gelukswensen de wereld in: ‘Welkom in de wereld prinses Carter! Liefs Tante Rih.’
jaaaa ik las het ook!
Leuke naam ook!
Ah dat is zielig :vlinder: :kaars:
Boudewijn Zenden vader geworden
De vader van Boudewijn Zenden, Pierre Zenden, bevestigt maandag aan Shownieuws dat zijn schoondochter is bevallen van een kerngezonde zoon: Boan. “Het was een voorspoedige bevalling en moeder Nadine maakt het goed!� Aldus Pierre Zenden.
Kersverse opa Pierre is apetrots. Het jongetje weeg 3,5 kilogram en ouders Boudewijn en Nadine hebben bewust voor een internationale naam gekozen, omdat als voetballer de naam Boudewijn overal problemen gaf.
Zag op de telegraafsite dat Jennifer Aniston 6 maanden zwanger is.
En Angelina Jolie schijnt ook zwanger te zijn. 3 maanden nu van nummertje zoveel :mrgreen:
@sopje wrote:
Zag op de telegraafsite dat Jennifer Aniston 6 maanden zwanger is.
Is nog niet bevestigd toch?
Jessica Capshaw van Grey’s Anatomy verwacht haar derde kindje
Lindsay Davenport en partner hebben 17 januari een dochter gekregen en hebben nog geen naam bedacht voor hun kindje.