Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

gek gezicht zo… maakt je een heel ander kind.

Het is dat het op papier staat.

Maar ik zou het niet geloven… Ze lijken ook dan niet op elkaar.

Althans in mijn beleveving

Maar anderzijds :inlove:

@Bella wrote:

@Rooike wrote:
Wat leuk voor Christina!!! :inlove:

Zeker! Heb haar onlangs nog weleens gezien bij Oprah en het leek me een leuk mens die haar ding wel heeft moeten doorstaan met borstkanker.

Zeker weten, ik heb diep respect voor haar.

winston gerschtanowitz is weer Papa geworden

Benjamin James heet hij :inlove:

@Wen! wrote:

leuk… en leuke namen…

@Pitje27 wrote:

@Wen! wrote:

leuk… en leuke namen…

vind de namen heel leuk bij elkaar apart vind ik ze veel minder leuk

@Sabrina84 wrote:

@Pitje27 wrote:
@Wen! wrote:

leuk… en leuke namen…

Benjamin James… eigenlijk wel ja…

hun oudste heet Julian…, dan verwacht eigenlijk een Floris ofzo… benjamin vind ik dan leuker…

Hier het hele bericht van Nu.nl:

Renate Verbaan bevallen van zoontje

Uitgegeven: 23 juli 2010 20:28
Laatst gewijzigd: 23 juli 2010 20:31

AMSTERDAM - Renate Verbaan en Winston Gerschtanowitz zijn voor de tweede keer ouders geworden. De presentatrice is vrijdag bevallen van een zoontje, dat de naam Benjamin James heeft gekregen.

'RTL Boulevard'-presentator Gerschtanowitz liet de uitzending van vrijdagavond schieten, omdat het 's morgens al duidelijk werd dat het kindje elk moment kon komen.

Hij liet in de uitzending over de telefoon weten dolblij te zijn met zijn kersverse zoon, die 3720 gram weegt.

Verbaan en Gerschtanowitz hebben al een zoon, Julian. Het jongetje werd in augustus 2008 geboren.

Leuk voor ze zeg :inlove: :inlove:

@Pitje27 wrote:

@Sabrina84 wrote:
@Pitje27 wrote:
@Wen! wrote:

leuk… en leuke namen…

Benjamin James… eigenlijk wel ja…

hun oudste heet Julian…, dan verwacht eigenlijk een Floris ofzo… benjamin vind ik dan leuker…

Deze Julian word op zijn engels uitgesproken.

Wat leuk Winston en Jeroen weer vader :mrgreen:

En wat leuk voor Christina, het is d’r gegunt na een moeilijke tijd :hug:

Wist trouwens niet dat ze een ned. vriend had :think:

‘Penelope Cruz vier maanden zwanger’

AMSTERDAM - Voor de zoveelste keer laait het gerucht op dat actrice Penelope Cruz zwanger is van haar eerste kindje.

Volgens de krant El Mundo is de Spaanse Oscarwinnares momenteel vier maanden in verwachting. Penelope is bezig met de opnames van het vierde deel van Pirates of the Caribbean, waarin ze een oude geliefde van piraat Jack Sparrow (Johnny Depp) speelt. Voor actiescènes zou ze een stand-in hebben geregeld. Ook zou ze vanwege haar zwangerschap gestopt zijn met roken.

In juli is Penelope in het huwelijksbootje gestapt met Javier Bardem. De twee hebben elkaar het jawoord gegeven op de Bahama’s.

‘Orlando Bloom wordt vader’

Uitgegeven: 25 juli 2010 13:21

Laatst gewijzigd: 25 juli 2010 13:22

AMSTERDAM - Orlando Bloom en Miranda Kerr verwachten hun eerste kind. Dat beweren verschillende Australische media na het geheime huwelijk van de Britse acteur en het Australische model.

© Wenn.comKerr heeft haar familie, vrienden en zakenpartners vertelt dat ze zwanger is, beweert de Australische columnist Jonathan Moran. Kerr haalde deze week een streep door haar komende modellenklussen.

Volgens een verklaring wil de 27-jarige genieten van haar wittebroodsweken, verschillende ingewijden zeggen dat Miranda’s lege agenda te maken heeft met een zwangerschap.

Kerr vertelde onlangs dat ze zeker een kinderwens heeft. “Ik wil graag moeder worden en weet dat Orlando een geweldige vader zal zijn.”

Het model leerde de 33-jarige acteur in 2006 kennen tijdens een modeshow van lingeriemerk Victoria’s Secret, waarvan Kerr een van de gezichten is. Een jaar later kregen ze een relatie.

‘Barbara Barend is zwanger’

AMSTERDAM - Sportverslaggeefster Barbara Barend is zwanger.

Dit meldt RTL Boulevard. Het is onduidelijk wie de vader is van het aanstaande kindje. Barbara zal binnenkort trouwen met haar vriendin Alette Bastiaansen.

De sportjournaliste vroeg haar vriendin in Zuid-Amerika ten huwelijk. “Ik ben zelfs vergeten te knielen. Ik ben nog nooit zo nerveus geweest. Ik heb haar gevraagd of ze altijd bij me wil zijn”, vertelde ze eerder.

Barbara is de dochter van Frits Barend en achternichtje van Sonja Barend.

Ik had de link met sonja barend nog niet gelegd. Leuk dat ze zwanger is.

@Rooike wrote:

‘Barbara Barend is zwanger’

AMSTERDAM - Sportverslaggeefster Barbara Barend is zwanger.

Dit meldt RTL Boulevard. Het is onduidelijk wie de vader is van het aanstaande kindje. Barbara zal binnenkort trouwen met haar vriendin Alette Bastiaansen.

De sportjournaliste vroeg haar vriendin in Zuid-Amerika ten huwelijk. “Ik ben zelfs vergeten te knielen. Ik ben nog nooit zo nerveus geweest. Ik heb haar gevraagd of ze altijd bij me wil zijn”, vertelde ze eerder.

Barbara is de dochter van Frits Barend en achternichtje van Sonja Barend.

Aanvulling van Nu.nl, ze verwachten een jongetje. :inlove:

@nu.nl wrote:
Barbara Barend is zwanger

Uitgegeven: 26 juli 2010 19:53

Laatst gewijzigd: 26 juli 2010 19:52

AMSTERDAM - Barbara Barend is in verwachting van haar eerste kindje. Dat werd maandag bekendgemaakt in RTL Boulevard. De presentatrice verwacht in januari een zoon. © NU.nl/Albert van Dijk

Het kindje krijgt twee moeders, Barend is verloofd met een vrouw.

De 36-jarige journaliste maakte in februari bekend op haar knieën te zijn gegaan voor haar vriendin tijdens een vakantie in Zuid-Amerika. “Ze is echt een leuke, intelligente en onwijs stoere vrouw”, sprak Barend destijds over haar geliefde.

Babara is de dochter van Frits Barend en het achternichtje van Sonja Barend. Ze presenteerde veel sportprogramma’s. Ook heeft ze met haar vader de sportglossy Helden opgericht.

Toch wel knap als ze nu al weten een jongetje te krijgen - toch??

Ze is nu een maand of drie of iets meer.

Ik wist het al met 15 weken :wink: Soms kun je het wel vroeg zien. De link met Sonja barend had ik ook no :wink: niet gelegd.

Vind het super voor ze!

Ik wist het ook met 15 weken idd…

En ik ben eind december uitgerekend, dus scheelt ze niet veel met mij, als ze begin januari is uitgerekend :mrgreen:

Ik weet het ook al 2 weken, dus het kan wel!! :mrgreen:

Had even wat bij te lezen na een vakantie maar er zijn weer kindjes geboren met leuke namen.

Ik had al eerder ergens gelezen dat Barbera Barends snel een kindje wilde als ze getrouwd was…