stomme vraag…vinden jullie die vriend/verloofde van doutzen knap??
Mwoah ik heb ze wel eens lelijker gezien hoor :drool:
het is niet mijn type…
en zoals mama van Saron zegt mokkakindjes kunnen mooi zijn… maar verschilt… zoals bij iedereen…
en wij zullen niet meedoen aan mokkakindjes… eerder van die hollandse glories… :lol:
Nou het kan wel toch dat je als 2 hollandse een getint kindje kan krijgen? Ik heb het ooit eens ergens gehoord/gelezen etc… :mrgreen:
hahaha…kans is bij ons zeeeeer klein… zover ik weet zit er absoluut geen tintje in de familie… maar moet er wel bij zeggen mijn ouders worden door de zon erg snel bruin, mijn broer ook… en ik… ach ik sponser de melkwitte huid… :mrgreen:
LONDEN - Twee donkere Britse ouders wisten niet wat ze zagen toen hun baby geboren werd. Het meisje is blank, heeft blauwe ogen en blonde krullen…
Ouders Ben en Angela, oorspronkelijk van Nigeriaanse afkomst, waren stomverbaasd toen ze het uiterlijk van dochter Nmachi zagen. “Na de geboorte hebben we wel een halfuur alleen maar lopen staren”, vertellen ze in The Sun. Genetisch experts en artsen hebben verklaard dat het meisje geen albino is.
“Na de geboorte was het eerste wat ik zei: Is ze wel van mij? Maar ik weet nu zeker dat ze van mij is. Mijn vrouw is eerlijk tegen me. Ook als ze ontrouw was geweest had de baby er niet zo uit gezien”, aldus vader Ben. De ouders spreken van een wonderbaby.
‘Onbekende mutatie’
Experts noemen de geboorte van het blanke meisje wonderbaarlijk en volgens hen is de meest logische verklaring dat er een onbekende mutatie heeft plaatsgevonden. “Genetische processen zijn erg complex en we begrijpen nog lang niet alles.”
De ouders en de twee oudere kinderen van het gezin zijn dolblij met hun dochter en zusje. “We zijn een donker gezin, maar hebben plotseling een blank zusje”, zegt de 4-jarige broer van Nmachi.
Lijkt me echt heel raar als je allebei zo donker bent of allebei blanker dan blank en dan een heel blank dan wel donker kindje krijgt :shock: Is zeg maar niet wat je verwacht :lol:
Als je als blank stel met ergens 4 generaties terug donkerbloed ineens een relatief donker kindje krijgt… ja is ook een verrassing, je rekent er niet op, maar het kan. Maar dit???
Maar wat die man ook zegt… zelfs als die vrouw ontrouw is geweest met een blanke man dan zou het kindje logischerwijs niet zo blank en blond zijn geweest.
Ik had een klasgenoot die zelf behoorlijk getint was (als ik niet beter wist zou ik denken dat hij uit marokko of algerije kwam), maar ouders en zus hartstikke blank… Apart, maar het kan.
AMSTERDAM - Jeroen van Koningsbrugge is vader geworden van een dochtertje. Zijn vrouw Marie-Claire Witlox beviel dinsdag van het meisje, dat de naam Valerie Jones heeft gekregen.
“Echt een prinsesje van 3,5 kilo”, zegt de trotse vader woensdagavond in RTL Boulevard.
“Ik ben lekker vrij, dus ik kan even goed genieten.” De ‘Ik hou van Holland’-teamcaptain laat weten dat moeder en dochter het ‘helemaal goed’ maken.
Het is het tweede kindje voor Van Koningsbrugge. Drie jaar geleden zette zijn vrouw al een zoon, Salomon Elvis, op de wereld.
AMSTERDAM - Christina Applegate en haar vriend Martijn LeNoble verwachten hun eerste kindje. Dat heeft een woordvoerder van de actrice bevestigd tegen het Amerikaanse tijdschrift People.
Het worden drukke tijden voor de 38-jarige actrice en de 41-jarige Nederlander. Naast een baby is ook een bruiloft op komst.
De twee verloofden zich eerder dit jaar op Valentijnsdag, maar een trouwdatum is nog niet bekend. Het wordt voor beiden hun tweede huwelijk.
Applegate is vooral bekend van haar rol als dom blondje Kelly Bundy in de tv-serie ‘Married…with Children’. Twee jaar geleden won de actrice haar gevecht tegen borstkanker.
De 41-jarige LeNoble is bassist en vertrok in 1998 naar de Verenigde Staten.
Die onderste foto van de tweelingen heb ik weleens eerder gezien - toch bijzonder twee keer een tweeling en twee keer dus eentje wit en de andere bruin.